X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
служби інтернет

Завантажити презентацію

служби інтернет

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презинтація моєї професії Продавець продовольчих товарів

Слайд 2

Продавець Виступає як посередник між виробниками товарів (промислових, продовольчих і інших) і населенням.      Рекламує наявний товар, пропонує взаємозамінний товар, підраховує його вартість, перевіряє реквізити чека, упаковує товар, видає покупку. Стежить за своєчасним поповненням запасів товарів, термінами їх реалізації. Оформляє гарантійні паспорти на товари: звіряє найменування, кількість, комплектність, сортність, ціни, відповідність маркіровки, ярлики виготівника, наявність пломб. Підраховує чеки (гроші), здає їх в установленому порядку і т.п. Може працювати за касовим апаратом. Оформляє прилавкові вітрини.      Підготовка і трудова діяльність продавця спеціалізується за наочною ознакою. По групі продовольчих товарів спеціалізація виявляється у продажу бакалійно-кондитерських, кулінарних виробів, овочів і фруктів, мясо-рибних виробів. Професія продавця промислових товарів включає більше 20 спеціальностей: продавець меблів, взуття, радіоапаратури, господарських товарів і т.д.      Професія має діапазон тарифних розрядів: III-I класи. Працює індивідуально або у складі бригади, в приміщенні і на повітрі, за ковзаючим графіком (такий графік частіше застосовується для продавців продовольчих товарів).      Несприятливі чинники праці пов'язані з великими фізичними навантаженнями, емоційною насиченістю діяльності, шкідливими умовами (продаж нітрокрасок, лаків, отрутохімікатів і т.д.).      Робоча поза - "стоячи".

Слайд 3

Знання продавця Повинен знати:      • правила торгівлі товарами певної групи;      • асортимент, призначення, способи використання і догляду за товарами певної групи;      • терміни зберігання;      • вимоги, що пред'являються до якості товару;      • стан споживчого попиту.

Слайд 4

Вміння продавця  Повинен уміти::      • обслуговувати використовуване устаткування (ваги, холодильники, ріжучі машини і апарати);      • отримувати товари з складу, готувати їх до продажу;      • допомагати покупцеві у виборі товару; зважувати і упаковувати продукти;      • відпускати товари, підраховувати їх вартість;      • оформляти віконні і внутрішньомагазинні вітрини;      • вивчати попит покупців.

Слайд 5

Професійні навички продавця Професійні якості продавця: На першому місці постійне жадання підвищення добробуту. Хороший торговельний представник, хороший продавець повинні хотіти заробляти гроші. У хорошому значенні слова. Друга дуже важлива якість - це конгруентність. Дослівно конгруентність переводиться як природна упевненість в собі, достовірність. Іншими словами, стан цілісності. Віра у власні сили, в успіх. Тобто віра, упевненість в успішному продажі. Віра в продукт, товар, послугу, які ви продаєте, і віра у свою роботу. Особисті якості. Готовність до спілкування. Що таке продаж? Це спілкування як мінімум двох чоловік. Якщо людина не любить спілкуватися, продавця з нього не вийде ніколи. Здатність до навчання. Працездатність. Говорячи чесно і відверто, про якого співробітника мріють усі керівники? Тільки не про ледачого. Чим більше працездатності, тим краще. Терпіння і витримка. Тут усе очевидно. Неможливо уявити собі успішного торговельного представника, який легко виходить з себе, втрачає самоконтроль. Напористість, але не нахабство. Так, продавець має бути наполегливим. Але ні в якому разі не можна давити на покупця занадто сильно. Це зіпсує усе. Уважність. Все одно, чи працюємо ми з грошима або документами - уважність потрібна. Залицяльник. Так, хороший продавець ще має бути і залицяльником. Хто такий залицяльник? Це той чоловік, який уміє догодити. Хороший продавець повинен уміти догодити.

Слайд 6

Інвентар Продавця - Ваги - Касса -

Слайд 7

- На робочому місці виконують такі операції: показ , вибір товарів; консультування покупців; розрахунки за товарів і його пакування; надання послуг. Робочі місця продавців повинні відповідати таким вимогам: надавити максимум зручностей покупцю для огляду товарів; забезпечувати раціональну організацію праці; забезпечувати зберігання якості товарів; надавати можливість зручно, красиво розмістити асортимент товарів та їхні запаси.

Слайд 8

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика