X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Систематизація знань про Web 2.0.

Завантажити презентацію

Систематизація знань про Web 2.0.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Систематизація поняття Web 2.0.

Слайд 2

Мета роботи, актуальність дослідження та наукова новизна Мета роботи: систематизувати поняття Web 2.0, визначивши приналежність певних інструментів і технологій до даної концепції; окреслити проблеми і перспективи подальшого розвитку Web 2.0 – застосувань; проілюструвати можливість використання інструментарію Web 2.0 у навчальному процесі. Актуальність дослідження та наукова новизна: В 2004 р. стало очевидним, що мережа Інтернет перейшла на новий щабель розвитку, залишивши позаду колишні інструменти і технології. Сучасний Web являє собою сукупність вже зовсім інших технологій (об’єднаних під спільною назвою Web 2.0), які до сьогодні не мають чіткого опису і класифікації, що гальмує подальший розвиток Web-індустрії.

Слайд 3

Визначення терміну Web 2.0 Web 2.0 – це, перш за все, об'єднання людей, а не комп'ютерів. Крім того, Web 2.0 використовує мережу як платформу, об'єднуючи всю наявну в ній інформацію, джерелом і власником якої виступає вся Інтернет-спільнота. Web 2.0 – сайти використовують і публікують інформацію, отриману з різних джерел, включаючи окремих користувачів, при цьому надаючи у користування створену ними інформацію іншим сайтам і сервісам; при чому цінність ресурсу визначається цінністю контенту, чисельністю аудиторії і кількістю доступних сервісів. Web 2.0 – застосування – це застосування, що функціонують онлайн, не прив’язані до персонального комп’ютера, а також розширюють свою функціональність, взаємодіють одне з одним і постійно вдосконалюються, при чому їх розвиток пропорційно залежить від чисельності користувачів.

Слайд 4

Основні принципи Web 2.0 – застосувань Стратегічне позіціонування: Веб як платформа Користувацьке позіціонування: Користувач є власником і здійснює контроль над даними Сервіси замість програмного забезпечення Архітектура взаємодії Економічно вигідна масштабованість Комбінування джерел даних і трансформація даних Програмне забезпечення над рівнем окремого пристрою Використання колективного розуму, або «мудрість натовпу»

Слайд 5

Огляд технологій Web 2.0 Технології Rich Internet application, в т.ч. побудовані на Ajax Валідна XHTML-розмітка і використання мікроформатів, CSS Синдикація і агрегація даних в RSS/Atom Простий і зрозумілий URL Використання фолксономіій (наприклад, у вигляді тегів) Використання ПЗ для wiki (повне або часткове) Публікація блогів Mashups API web-сервісів з використанням REST або XML

Слайд 6

Необхідні і достатні умови існування Web 2.0 – сайта Використання колективного розуму Можливість / простота залучення нових користувачів (співавторів контенту) Доступ до власної інформації користувача з будь-якого комп’ютера Використання технологій RIA Автоматизація імпорту новин Чітка структуризація даних Достатня умова існування Web 2.0-сайта – виконання однієї або більше необхідних умов, залежно від направленості сайту.

Слайд 7

Проблеми і перспективи подальшого розвитку Web 2.0 – застосувань Інтеграція всіх корисних сервісів в єдину систему / доступ до сервісів з єдиного сайту Гібридні застосування Підтримка безпеки даних Ненадійність інформації Децентралізація («розпорошування») контенту Підтримка мультимовності Зміна традиційних бізнес-моделей Спрощення циклу розробки

Слайд 8

Критика поняття Web 2.0 Не існує набору чітких стандартів і визначень Web 2.0 (може трактуватись по-різному) Більшість ідей і технологій Web 2.0 використовувалась задовго до появи терміну Web 2.0 Сьогодні, коли веб-сайт оголошується сайтом Web 2.0, це відбувається радше в цілях реклами і самопросування, аніж проповідування ідей Web 2.0. Web 2.0 називають “другою бульбашкою” (порівнюючи з “бумом дот-комів” 1995–2001 рр.), вказуючи на те, що більшість компаній Web 2.0 намагаються розробляти продукт, не маючи при цьому грунтовних бізнес-моделей Більшість Web 2.0 – стартапів носять розважальний характер й орієнтовані на не досить численні аудиторії

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика