X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Правила використання комп'ютерів на шкільних заняттях

Завантажити презентацію

Правила використання комп'ютерів на шкільних заняттях

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Правила використання комп'ютерів на шкільних заняттях

Слайд 2

Згідно з санітарними правилами і нормами для учнів 10-11-х класів повинно бути не більше двох уроків на тиждень з інформатики з використанням ПЕОМ, а для інших класів — не більше одного уроку на тиждень Безперервна тривалість роботи на ПЕОМ не повинна перевищувати для учнів • 6 – 7-х класів — 20 хв, • 8 – 9-х класів — 25 хв, • 10 – 11-х класів на першій годині — 30 хв, на другій — 20 хв.

Слайд 3

Після встановленої тривалості роботи на комп’ютері повинен проводитися комплекс вправ для очей, а після кожного уроку на перервах — фізичні вправи для профілактики загальної втоми. Комплекси вправ для очей повинні бути представлені на плакаті в кабінеті (класі), а ще краще їх роздрукувати і покласти на кожне робоче місце учня для індивідуального користування. Комплекси вправ для очей потрібно проводити після закінчення роботи на ПЕОМ з учнями 6 – 7-х класів, а учням старших класів — через 15-20 хв.

Слайд 4

Для зняття локальною стомлення м’язів, які підтримують тіло і голову у вертикальному положенні, рук і ніг доцільно проводити фізкульт-хвилинки, а для зняття загальної втоми — фізкультпаузи, які сприяють поліпшенню функціонального стану нервової, серцево-судинної і дихальної систем. Фізкульт-хвилинки бажано проводити на уроках, а фізкульт- паузи на перервах.

Слайд 5

Заняття в гуртках з використанням комп’ютера повинні організовуватися не раніше, як через 1 год після закінчення навчальних занять у школі. Такі заняття повинні проводитися не частіше, як двічі на тиждень.

Слайд 6

Правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером

Слайд 7

Перед початком роботи в класі на початку навчального року вчитель інформатики проводить учням інструктаж з техніки безпеки, після чого заповнює журнал, у якому розписуються учні і той, хто проводив інструктаж. У разі порушення одним з учнів правил роботи в комп’ютерному класі або правил техніки безпеки вчителю слід привернути до цього увагу всього класу, навіть якщо це випадковість. Налагодження і підготовку комп’ютерів до роботи, під’єднання необхідних пристроїв та встановлення відповідного програмного забезпечення, усунення будь-яких неполадок у роботі комп’ютера та пристроїв здійснюють фахівці в спеціальних майстернях з використанням необхідної апаратури, інструментів, комплектуючих виробів.

Слайд 8

Під час роботи з комп’ютером у комп’ютерному класі учням категорично забороняється:

Слайд 9

• самостійно намагатися усунути будь-які неполадки в роботі комп’ютера, незалежно від того, коли і з чиєї вини вони сталися; • від’єднувати і під’єднувати будь-які пристрої комп’ютера; • доторкатися до будь-яких деталей на задній панелі системного блоку; • знімати кришку корпуса системного блоку; • вставляти чи виймати диски (магнітні й оптичні) під час роботи дисководів, коли світиться індикатор на дисководі; • силоміць вставляти чи виймати гнучкі (магнітні) дискети та оптичні (лазерні) диски; • вручну переміщувати підставку для лазерного диска в отвір для нього чи назовні; • застосовувати непередбачувані правилами фізичні дії до будь-яких пристроїв — стукати по пристроях, трясти їх, перевертати, розбирати тощо.

Слайд 10

Крім того, під час роботи за комп’ютером необхідно дотримуватися певних правил. Основні з них: 1. Дисплей повинен бути розвернений від вікон під кутом, не меншим 90°, з метою запобігання потрапляння на екран прямих сонячних променів та уникнення відблиску, що значно ускладнює читання інформації з екрана дисплея. 2. Екран дисплея повинен бути очищений від пилу, оскільки пил спричинює появу шкідливих впливів при роботі за дисплеєм. 3. На столі, де встановлено комп’ютер, не повинні знаходитися сторонні речі, їжа чи її залишки тощо. 4. Перед початком роботи за комп’ютером слід вимити і насухо витерти руки для запобігання появи плям на клавіатурі, корпусі комп’ютера, дисплея, мишки та ін.

Слайд 11

5. Через кожні 10 хв. роботи за екраном дисплея слід зробити перерву на кілька хвилин, під час якої записати отримані результати, підготувати дані для продовження роботи чи її план, або просто відпочити. 6. Якщо використовується мишка, то під неї слід покласти спеціальний килимок для запобігання забруднення, що може призвести до виходу з ладу. 7. Якщо клавіатура не використовується, вона має бути накрита спеціальною прозорою кришкою для запобігання попадання пилу чи якихось предметів під клавіші, що може призвести до ушкодження клавіатури. 8. При виникненні будь-яких запитань під час роботи з комп’ютером слід звертатися до вчителя.

Слайд 12

Ефективно організована комп’ютерна мережа дозволяє використовувати на практиці нову організацію колективної роботи: учні виконують завдання частинами, а потім збирають результати на диск або головний комп’ютер. Витрати часу на збирання програм чи копіювання файлів виправдовуються колективним характером роботи.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика