X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Порівняння соціальних мереж

Завантажити презентацію

Порівняння соціальних мереж

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Соціальна мережа - інтерактивний багатокористувацький сайт, контент якого наповнюється його відвідувачами, з можливістю вказівки якої небудь інформацію про окрему людину, за якою аккаунт користувача зможуть знайти інші учасники мережі. Зміст

Слайд 2

В різних регіонах світу популярність різних соціальних мереж варіюється. Так мережі MySpace, Facebook більш популярні і поширені в Північній Америці, в Росії найбільш популярні Вконтакті та Однокласники. Зміст

Слайд 3

За кількістю користувачів лідирують: • Facebook – 845 000 000 активних користувачів • MySpace – 255 000 000 активних користувачів • Вконтакті – 137 000 000 активних користувачів • Однокласники – 100 000 000 активних користувачів Зміст

Слайд 4

Facebook Тип сайту: соціальна мережа Реєстрація: вимагається Мова (и): багатомовний Відвідуваність: 1 млрд. 100 млн (зареєстрованих), 845 млн. (активних) Власник: Facebook, Inc Зміст

Слайд 5

Facebook - веб-сайт популярної соціальної мережі. Дата заснування сайту -4 лютого 2004 року. Facebook зародився як сайт для спілкування студентів Гарвардського університету. Засновником сервісу є Марк Цукерберг. Завдяки своєму сайту Марк Цукерберг став наймолодшим "паперовим" мільярдером у свої 23 роки. Один з акціонерів Facebook компанія Microsoft. Зміст

Слайд 6

Опис сайту: Facebook дозволяє створити профіль з фотографією і інформацією про себе, запрошувати друзів ,обмінюватися з ними повідомленнями, змінювати свій статус, залишати повідомлення на своїх і чужих "стінах", завантажувати фотографії і відеозаписи, створювати групи (співтовариства по інтересах). Користувач може контролювати рівень доступу до інформації опублікованої в його профілі і визначати хто має доступ до тієї чи іншої частини сторінки. Зміст

Слайд 7

MySpace Тип сторінки: соціальна мережа Реєстрація: потрібно для взаємодії більшості служб Мова (и): багатомовний Відвідуваність: 255млн.(зареєстрованих), 85 млн. (активних) Власник : Specific Media Зміст

Слайд 8

Заснована в 2003 році. Русифікована в 2008 році. Засновниками являються Томас Андерсон і Кріс Девульф. MySpace - можна сказати, родоначальник соціальних мереж в сучасному їх розумінні. Незважаючи на те, що MySpace - одна з найпопулярніших соціальних мереж в світі, серед російськомовної частини Інтернет-користувачів вона не прижилася. Точніше, власник цієї мережі прийняв рішення не розвивати її в Росії. Зміст

Слайд 9

Опис сайту: Спочатку розроблялася як мережа для музичних груп. У наш час важко уявити сторінку, якої не було б на MySpace. Завдяки MySpace ви можете легко знайти групу, яка вам подобається, і буквально за кілька секунд скласти про неї своє враження. У сервісі доступний перегляд фотографій, прослуховування і скачування музики.Також можна пов'язувати аккаунти з Facebook, Youtube та стрічкою Twitter. Зміст

Слайд 10

Недоліки сайту: • Дуже часто зависає •Другим недоліком донедавна була відсутність кирилиці • Жахливий дизайн • Ну і самий головний недолік-це величезна кількість реклами і спаму Зміст

Слайд 11

Однокласники Тип сторінки: соціальна мережа Реєстрація: безкоштовна ( з 31 серпня 2010) Мова (и) : Російська, Українська Відвідуваність : 100 млн. (зареєстрованих), 30 млн. (активних) Власник: Mail.ru Group Зміст

Слайд 12

Російськомовна і Україномовна соціальна мережа, призначена для пошуку однокласників, однокурсників, колишніх випускників та спілкування з ними. Проект запущено 4 березня 2006 року, його автором являеться російський Веб-розробник Альберт Попков. Зміст

Слайд 13

Однокласники дозволяють створити профіль з фотографією і інформацією про себе, запрошувати друзів ,обмінюватися з ними повідомленнями, змінювати свій статус , завантажувати фотографії і відеозаписи, створювати групи .Мережа ввела єдину авторизацію, за допомогою якої її користувачі зможуть використовували свій логін і пароль для авторизації на сторонніх сайтах. Також на сайті можна оцінювати фотографії з допомогою оцінок. Однокласники дозволяють розділяти друзів на групи. Опис сайту: Зміст

Слайд 14

Недоліки сайту: • Немає можливості пересилати переписку з вказанням на посилання сторінки іншого користувача • Безліч платних ресурсів, таких як смайлики, оцінка 5 + для фотографій інших користувачів та інше • Приватність, в розділі гості можна переглянути всіх, хто заходив на сторінку з вказанням точного часу і дати • Обмежена кількість друзів • І саме критиковане - на повільній швидкості сайт дуже довго грузиться, висне Зміст

Слайд 15

Вконтакті Тип сторінки: соціальна мережа Реєстрація: вільна Мова (и): багатомовний Відвідуваність: 137 млн. (зареєстрованих), 42 млн. (активних) Власник: ООО “Вконтакті” Зміст

Слайд 16

Найбільша в Рунеті соціальна мережа, третій за популярністю сайт на території України та Білорусії. Ресурс спочатку позиціонував себе як соціальна мережа для студентів та випускників російських вузів, пізніше став називати себе "сучасним, швидким і естетичним способом спілкування в мережі". За даними на січень 2012 року щоденна аудиторія соціальної мережі перевищує 40 млн. користувачів. 1 жовтня 2006 року було зареєстроване доменне ім`я  vkontakte.ru товариством з обмеженою відповідальністю  «В Контакте». Цю дату прийнято вважати датою заснування сайту. Автором сайту являється Павло Дуров. Зміст

Слайд 17

Опис сайту: Користувачам Вконтакті доступний характерний для багатьох соціальних мереж набір можливостей: створювати профіль з інформацією про себе , створювати і розповсюджувати контент , гнучко управляти настройками доступу , взаємодіяти з іншими користувачами приватно (через приватні повідомлення ) і публічно ( залишаючи записи на "стіні " ) . Окрім можливості писати нові повідомлення користувач може залишати коментарі під уже опублікування контентом. До повідомлень можна прикріплювати фотографії , аудіо - треки , відеозаписи , графіті та опитування . Також можна самостійно закачати на сайт аудіо - запис або відеозапис . Зміст

Слайд 18

Недоліки сайту: • Поміняти ім'я на сайті, потрібно вказати на що ви хочете змінити і причину • Багато нелегального контенту, музики, відео (хоча для звичайних користувачів це якраз плюс) •Середній вік відвідувачів сайту 10-30 років, більш дорослі воліють Однокласники Зміст

Слайд 19

З моєї точки зору кожна соціальна мережа має свої плюси і мінуси. Я думаю що кожна людина сама вибирає мережу яка йому більше подобатися. Наприклад для мене це соц. мережа Вконтакте. Я вважаю что Вконтакте дуже легкий у використанні та мені подобається його дизайн. Але якщо враховувати дані Рунету та мою думку місця розташувались так : 1 місце – Вконтакті 2 місце – Facebook 3 місце – Однокласники 4 місце - MySpace

Слайд 20

Опис сайту: Користувачам Вконтакті доступний характерний для багатьох соціальних мереж набір можливостей: створювати профіль з інформацією про себе , створювати і розповсюджувати контент , гнучко управляти настройками доступу , взаємодіяти з іншими користувачами приватно (через приватні повідомлення ) і публічно ( залишаючи записи на "стіні " ) . Окрім можливості писати нові повідомлення користувач може залишати коментарі під уже опублікування контентом. До повідомлень можна прикріплювати фотографії , аудіо - треки , відеозаписи , графіті та опитування . Також можна самостійно закачати на сайт аудіо - запис або відеозапис .

Слайд 21

Недоліки сайту: • Поміняти ім'я на сайті, потрібно вказати на що ви хочете змінити і причину • Багато нелегального контенту, музики, відео (хоча для звичайних користувачів це якраз плюс) •Середній вік відвідувачів сайту 10-30 років, більш дорослі воліють Однокласники

Слайд 22

З моєї точки зору кожна соціальна мережа має свої плюси і мінуси. Я думаю що кожна людина сама вибирає мережу яка йому більше подобатися. Наприклад для мене це соц. мережа Вконтакте. Я вважаю что Вконтакте дуже легкий у використанні та мені подобається його дизайн. Але якщо враховувати дані Рунету та мою думку місця розташувались так : 1 місце – Вконтакті 2 місце – Facebook 3 місце – Однокласники 4 місце - MySpace

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика