X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Планування рекламної кампанії в Інтернеті

Завантажити презентацію

Планування рекламної кампанії в Інтернеті

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Планування рекламної кампанії в Інтернеті М. І. Онисько БКм-51 Науковий керівник: С.Б. Семенюк Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів “Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному серидовищі”

Слайд 2

Актуальність теми:

Слайд 3

Етапи процесу планування: 1.Визначення цілей рекламної кампанії 2. Окреслення цільової аудиторії 3. Вибір рекламних площ та форматів носіїв 4.Складання і оптимізація медіаплану

Слайд 4

1. Постановка цілей

Слайд 5

2. Окреслення ЦА

Слайд 6

3. Відбір рекламних площ

Слайд 7

4. Вибір рекламних носіїв

Слайд 8

Слайд 9

5. Складання медіаплану та його оптимізація

Слайд 10

…і не забувайте про інші види реклами …

Слайд 11

Контакти: Мар’яна Онисько|Mariana Onysko тел. 050 217 03 63 maryannonysko@hotmail.com

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика