X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Передавання інформації

Завантажити презентацію

Передавання інформації

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Передавання інформації Урок 10 Учитель. Я готувала комп'ютер до роботи. І раптом з'явився текст. (текст з екрану). Комп'ютерні віруси дійсно можуть сильно пошкодити операційну систему. Нам не можна гаяти часу. Давайте покажемо, що вірус помилився, і ми всі зробили домашнє завдання. Завдання 1. Вірна відповідь – 1 бал. Гра “Вірю – не вірю”. (При відповіді: Вірю діти піднімають вгору обидві руки, Не вірю – руки залишаються на парті). Операційна система постійно спить. ( не вірю) Вона живе на жорсткому диску. (вірю) Вона допомагає нам працювати з комп'ютером. (вірю) Вона не знає пристрої комп'ютера. (не вірю) У неї нема друзів. (не вірю) Вона контролює виконання програм. (вірю) Молодці діти. Запишіть кількість балів, яку ви набрали. (зникає чорний екран з текстом і відображається назва уроку) Подивіться на цю чудну назву, її теж пошкодив вірус, але ми зможемо здогадатися, яка тема у нашого уроку. Спробуйте переставити літери. (відповіді дітей)

Слайд 2

Слайд 3

Перевірка домашнього завдання Згрупуй прикметники у синонімічні ряди: підкресли синім олівцем синоніми слова ароматний, а зеленим — синоніми слова видатний: ЗАПАШНИЙ, ВРОДЛИВИЙ, ВИЗНАЧНИЙ, ЗНАТНИЙ, ПРЕКРАСНИЙ, ДУХМЯНИЙ, ПАХУЧИЙ, ЗНАМЕНИТИЙ, СИМПАТИЧНИЙ. Слова, що залишилися непідкресленими, є синонімами слова красивий

Слайд 4

А яку тему вивчали на минулому уроці? Пам'ять комп'ютера Що таке оперативна пам'ять? Чим вона відрізняється від пам'яті другого типу? Назвіть електронні носії інформації.

Слайд 5

Електронні носії інформації

Слайд 6

Розминка Сьогодні ми вивчимо, що таке анаграми. Анаграми – це загадки, для розв'язання яких треба переставити місцями букви.

Слайд 7

Спробуйте розгадати декілька анаграми ААЛТІРК Тарілка

Слайд 8

Спробуйте розгадати декілька анаграми АВА3ІЛ Валіза

Слайд 9

Спробуйте розгадати декілька анаграми КОЖАЛ Ложка

Слайд 10

Спробуйте розгадати декілька анаграми ШКААЧ Чашка

Слайд 11

Яке слово зайве? Чому? Тарілка, Baлiзa, Ложка, Чашка

Слайд 12

Дайте відповіді на запитання Що таке інформація? Інформація – це відомості про навколишній світ. Які є властивості інформації? Повнота, правдивість, зрозумілість, достовірність

Слайд 13

Передавання інформації Урок 10 Учитель. Я готувала комп'ютер до роботи. І раптом з'явився текст. (текст з екрану). Комп'ютерні віруси дійсно можуть сильно пошкодити операційну систему. Нам не можна гаяти часу. Давайте покажемо, що вірус помилився, і ми всі зробили домашнє завдання. Завдання 1. Вірна відповідь – 1 бал. Гра “Вірю – не вірю”. (При відповіді: Вірю діти піднімають вгору обидві руки, Не вірю – руки залишаються на парті). Операційна система постійно спить. ( не вірю) Вона живе на жорсткому диску. (вірю) Вона допомагає нам працювати з комп'ютером. (вірю) Вона не знає пристрої комп'ютера. (не вірю) У неї нема друзів. (не вірю) Вона контролює виконання програм. (вірю) Молодці діти. Запишіть кількість балів, яку ви набрали. (зникає чорний екран з текстом і відображається назва уроку) Подивіться на цю чудну назву, її теж пошкодив вірус, але ми зможемо здогадатися, яка тема у нашого уроку. Спробуйте переставити літери. (відповіді дітей)

Слайд 14

Колись первісна людина зобразила на скелі тварин та рослини, знаряддя праці та мисливства, сюжети зі свого життя. На скелях зберігалася інформація. Завдяки цьому ми дізналися про те, яким був світ у той час.

Слайд 15

Первісна людина передавала інформацію за допомогою міміки і жестів, а пізніше - звуків. Потім з'явилася мова - найчудовіший засіб спілкування та передачі інформації. Інформацію передають рослини й тварини. Своїми рухами бджоли-розвідники "розповідають" іншим бджолам, куди їм слід летіти по мед. В Індії на березі Гангу росте "сором'язлива мімоза". Вона відчуває наступ тропічної зливи.

Слайд 16

Тільки-но перші краплинки дощу падають на листя, сигнал про зливу передається від гілки до гілки і всі рослини згортають своє листя. Восени 1794 року французька армія відступала, тому що голландці відкрили шлюзи каналу й затопили дороги. Раптом ,-французький генерал звернув увагу на поведінку павуків, які дуже швидко плели павутину. Так вони себе поводять перед сухою й холодною погодою.

Слайд 17

І, дійсно, вода замерзла. Французи перейшли у наступ. Відбулась передача інформації від павуків до людини, яка була уважною і спостережливою.

Слайд 18

У мене гарний настрій

Слайд 19

Що більше і на скільки: сума всіх парних чи сума всіх непарних чисел від 1 до 10? Сума парних чисел – 30 Сума непарних чисел - 25 Сума парних чисел більша на 5

Слайд 20

На двох островах сиділо 79 чайок. Коли з одного острова 15 чайок полетіло в море, а 12 перелетіло на другий острів, то на обох островах чайок стало порівну. Скільки чайок було спочатку на кожному острові? 26 чайок 53 чайки

Слайд 21

Домашнє завдання Ст. 10, завд. 3,4

Слайд 22

Техніка безпеки в комп’ютерному класі

Слайд 23

БУДЬТЕ УВАЖНІ, ДИСЦИПЛІНОВАНІ, ОБЕРЕЖНІ

Слайд 24

НЕ РОЗМІЩУЙТЕ НА РОБОЧОМУ СТОЛІ Сторонні предмети

Слайд 25

НЕ вмикати і не вимикати КОМП'ЮТЕР БЕЗ ДОЗВОЛУ ВЧИТЕЛЯ

Слайд 26

HE ТОРКАТИСЬ ПРОВОДІВ І РОЗ'ЄМИ З‘ЄДНУВАЛЬНИХ КАБЕЛІВ

Слайд 27

HE ТОРКАТИСЬ ПАЛЬЦЯМИ ЕКРАНА МОНІТОРА

Слайд 28

Працюйте на клавіатурі та з мишою Чистими і сухими руками

Слайд 29

Уникайте різких рухів, НЕ залишати робоче місце БЕЗ ДОЗВОЛУ ВЧИТЕЛЯ

Слайд 30

НЕ НАМАГАЙТЕСЯ САМОСТІЙНО Усунути неполадки У РОБОТІ КОМП'ЮТЕРА – НЕГАЙНО Повідомити про них ВЧИТЕЛЯ

Слайд 31

Найкращий спосіб сидіти за комп'ютером

Слайд 32

Перед тобою - карта України. Слід розробити туристичні маршрути. Для цього з'єднай міста, в назвах яких:

Слайд 33

а) наголошений перший склад; б) наголошений другий склад; в) наголос падає на третій склад; г) наголос падає на четвертий склад.

Слайд 34

Домашнє завдання Ст. 10, завд. 3,4

Слайд 35

Мої враження Я тепер знаю … Я вмію … Мені цікаво було … Мені сподобалось … “Мікрофон” Діти висловлюють свої враження від уроку і малюють у робочому зошиті біля назви уроку відповідний смайлик.

Завантажити презентацію