X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Основні мережні можливості Java

Завантажити презентацію

Основні мережні можливості Java

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема №6 Основні мережні можливості Java

Слайд 2

Деякі важливі класи URL; URLConnection; Socket; ServerSocket; InetAdress - Інтернет-адреса; методи для отримання хоста за IP; IP за хостом і т.п. …

Слайд 3

Клас URL Уніфікований вказівник ресурсу. Конструктори, які дозволяють вказати цілу адресу, протокол, хост, порт і т.п. Методи, які дозволяють виділити складові частини URL як імені. Метод відкриття потоку: openStream().

Слайд 4

Клас URL: використання для читання мережних ресурсів try { URL url = new URL(args[0]); BufferedReader br= new BufferedReader(new InputStreamReader( url.openStream() )); String TempSt; while ((TempSt=br.readLine())!=null) {System.out.println(TempSt+'\n');} br.close(); } catch (MalformedURLException e) {System.out.println("Error in URL"); System.exit(2);} catch (IOException e) {System.out.println("Read Error"); System.exit(3);}

Слайд 5

Клас URLConnection Для більш повноцінного з’єднання. Більш високий рівень, ніж сокети. Можна отримати з екземпляру класу URL за допомогою методу openConnection().

Слайд 6

Після цього можна: здійснювати обмін даними; потоки отримуються на основі методів getInputStream() та getOutputStream(); завантажити дані: метод getContent(); отримати заголовки та іншу інформацію; встановити параметри з’єднання; напр. setDoOutput(true) - за замовченням false.

Слайд 7

Сокети Поняття, яке описує конкретні мережні з’єднання на досить низькому рівні. Сокет характеризується номером хоста і номером порта. З’єднання характеризується парою сокетів: один з боку клієнта, інший - з боку сервера.

Слайд 8

Сокетні з’єднання: загальна схема Клієнт I(K) P(K) Сервер I(С) P(С)

Слайд 9

Сокети: продовження Сервер чекає з’єднання на певному порті; клієнт повинен під’єднатися саме до цього порту. З боку клієнта порт призначається динамічно і не має суттєвого значення. Є класи, які орієнтовані як на UDP, так і на TCP-з’єднання. Ми розглянемо TCP.

Слайд 10

Створення сокетів Конструктор ServerSocket(PC) створює об’єкт, який називається серверним сокетом, та прив’язує його до даного порту. Це ще не з’єднання! Метод accept() очікує з’єднання: блокує порт, поки не буде запиту від клієнта. Як тільки запит отримано - створюється об’єкт класу Socket, який і буде використано для спілкування з клієнтом. З клієнтського боку - виклик конструктора: Socket(IC,PC). Вхідні і вихідні потоки: getInputStream(), getOutputStream().

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика