X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Конкурс-захист на кращу модель інформатизації закладу освіти

Завантажити презентацію

Конкурс-захист на кращу модель інформатизації закладу освіти

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Конкурс-захист на кращу модель інформатизації закладу освіти «Шкільний інформаційний світ» номінація «Школа сприяння розвитку інформаційної культури»; Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 16 Харківської міської ради Харківської області

Слайд 2

Мета інформатизації освіти ХСШ № 16 - підготовка молодої людини до повноцінної плідної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства, підвищення якості освіти через активне втілення інформаційних технологій. Завданням сучасної школи є підготовка компетентного випускника, який володіє інформаційними технологіями. С.М. Ніколаєнко

Слайд 3

надання кожному учню можливості для здобуття знань, умінь і навичок із використанням ІКТ під час навчання та виховання; Основними векторами розвитку інформатизації ХСШ № 16 є: Урок музичного мистецтва Урок інформатики

Слайд 4

створення умов для забезпечення комп’ютерної та інформаційної грамотності як учнів школи, так і педагогічного колективу, створення системи мотивацій щодо впровадження і використання ІКТ. Робота в мережі Інтернет Підготовка до уроку

Слайд 5

Стратегічні завдання: Навчити учнів самостійно оволодівати новими знаннями та інформацією, використовувати отримані знання у своїй практичній діяльності, виробити потребу в навчанні впродовж життя. Створити умови для формування розвиненої, самодостатньої, комунікативної особистості, яка в умовах глобалізації отримує нескінченну множину інформаційних впливів, вступає у відносини і контакти з мікро- та макросоціумом. Максимально наблизити навчання і виховання кожної дитини до її сутності, здібностей та особливостей через реалізацію програми «Система роботи з обдарованими учнями

Слайд 6

Тактичні завдання: Подальша комп’ютеризація навчального закладу, створення оптимальних умов для впровадження в освітній процес інформаційних технологій. Робота у мережі Інтернет. Впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ). Розвиток інформаційної системи управління освітою (ІСУО) спрямованої на автоматизацію процесів збирання, обміну, використання та поширення даних Організація діяльності щодо теоретичної та практичної підготовки вчителів з метою підвищення інформаційної культури.  Реалізація проблемного навчання через метод проектів з використанням комп’ютерних технологій для створення умов самореалізації учнів. Створення єдиного інформаційного простору школи.  Застосування моніторингу для проблемного аналізу та своєчасної корекції діяльності педагогічного колективу.  Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в освітньому процесі на інформаційному рівні.  Оптимізація взаємодії школи з інформаційним простором міста, країни.

Слайд 7

Слайд 8

Напрямки діяльності Науково-методичне забезпечення Система роботи з учнями Навчання, виховання та розвиток обдарованої молоді Матеріально – технічне забезпечення

Слайд 9

Рівні діяльності Батьки:  1.     Засвоєння курсів інформаційної, комп’ютерної грамотності. 2.     Отримання інформації про розклад занять, про шкільні заходи та їх результати через сайт школи. 3.     Інтернет - спілкування з адміністрацією школи та вчителями на форумі сайту. Адміністрація: 1.     Моніторинг якості освіти 2.     Організація роботи груп «Користувач ПК», «Програма INTEL» 3.     Проведення семінарів, педрад, конференцій щодо втілення інформаційних технологій в освітній процес 4.     Комп’ютеризація шкільної бібліотеки 5.     Поповнення програм комплексу «Ефективна школа» 6. Підтримка сайту школы 7. Розміщення на сайті школи документів закладу освіти 8. Організація позакласної діяльності на основі комп’ютерної технології Учень:  1.     Інтернет-технології - частина загальної інформаційної культури учня 2.     Використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет для самоосвіти 3.     Інтернет–технології в організації додаткової освіти 4.     Дистанційне навчання 5.     Комп’ютерні технології для підготовки до уроку 6.     Обговорення актуальних проблем на Інтернет-форумі шкільного сайту Учитель:  1.     Усвідомлення Інтернет-технології як частини загальної інформаційної культури учителя 2.     Використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет в організації пізнавальної діяльності учнів 3.     Підвищення кваліфікації 4.     Втілення інформаційних технологій на окремих етапах традиційного урока 5.     Створення інтернет–уроків, інтегрованих уроків 6.     Використання електронних навчальних програм 7.     Разробка власних проектів, формування та використання медіатек 8. Розробка тренувальних тестів Основні напрямки діяльності щодо реалізації програми інформатизації школи

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Очікувані результати Ефективна організація навчально-виховного процесу Визначення рівня ефективності втілення інформаційних технологій в навчально-виховний процес Аналіз результатів діяльності всього колективу і кожного його учасника в процесі навчання

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Комп’ютерні програми навчального призначення, які використовуються у навчально-виховному процесі: Перелік програмних засобів навчального призначення (ПЗНП) Клас Предмет Назва кабінету, де використовується Навчальне середовище “10 000 Words” 1-11 Англійська мова Кабінет англійської мови №№ 29,38, 35 Інтегрований електронний комплекс “Економіка, 10 клас” 10 економіка Кабінет економіки № 41 “Електронний атлас з курсу “Історії України, 10 кл.” для загальноосвітніх навчальних закладів” 10 історія Кабінет інформатики № 27 ”Бібліотека електронних наочностей “Географія, 7- 7-10 географія Кабінет інформатики № 27 «Алгебра, 7 клас» 7 алгебра Кабінет інформатики № 27 Атлас з історії України для 5 класу ЗНЗ 5 Історія України Кабінет інформатики № 27 Большая детская электронная энциклопедия История человечества 6-7 Всесвітня історія Кабінет інформатики № 27 Детский иллюстрированный англо-русский словарь 1-4 Англійська мова Кабінет інформатики № 27 Лингафонный курс французького языка 5-11 Французька мова Кабінет французької мови № 46 Лингафонний курс английского язика 1-11 Англійська мова Кабінет англійської мови №№ 29,38, 35, 31, 7 Лингафонный курс немецкого языка 5-11 Німецька мова Кабінет німецької мови № 28,23 Рідна мова, 5-клас 5 Українська мова Кабінет української мови та літератури № 37 Дидактичні мультимедійні матеріали до підручника “Українська література. 7 клас” 7 Українська література Кабінет української мови та літератури № 33 Українська література, 8 клас (О.М.Авраменко, Г.К.Дмитренко) 8 Українська література Кабінет української мови та літератури № 37 ППЗ “Іноземна (німецька) мова, 7 клас”. Спілкуймося німецькою мовою”. 7 Німецька мова Кабінет німецької мови № 28,23 ППЗ “Іноземна (німецька) мова, 11 клас”. Спілкуймося німецькою мовою”. 11 Німецька мова Кабінет німецької мови № 28,23

Слайд 17

Слайд 18

Перелік предметів, які викладаються у системі на базі навчального комп`ютерного комплексу Основи інформатики, Основи економіки, Українська мова та література, Англійська мова, Німецька мова, Французька мова

Слайд 19

Слайд 20

Засідання педагогічної ради “Використання інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховному процесі”

Слайд 21

Урок математики Урок української мови Шкільне свято Урок географії

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Модулі системи Дистанційне навчання Електронний шкільний щоденник Internet: www.klasnaocinka.com.ua E-mail: info@klasnaocinka.com.ua

Слайд 25

Електронні шкільні щоденники Батьки мають доступ до даних ТІЛЬКИ своєї дитини. Широкий набір сервісів та вибірок інформації для вчителів, учнів та їх батьків (розклад уроків, домашнє завдання, оцінки, зауваження, дошка об’яв, off-line спілкування між користувачами та інш.). Зручний інструмент для повсякденної роботи вчителя (звіти, інформаційна дошка та інш.). Модуль дозволяє доводити інформацію батькам школяра як через сайт в мережі Інтернет, так і у вигляді SMS-повідомлень на мобільний телефон.

Слайд 26

Дистанційне навчання Подача теоретичного матеріалу (урок/лекція, опис практичної/лабораторної роботи, мультимедіа, глосарій, бібліотека). Перевірка засвоєння матеріалу – (запитання/задачі до уроку/лекції, домашнє завдання, звіт з практичної/лабораторної роботи, тести для самоконтролю/оцінювання знань, контрольна робота). Спілкування з вчителем (off-line та on-line). Спілкування між учнями. Модуль дозволяє реалізувати: Індивідуальний процес навчання, при якому учень сам керує темпом навчання. Кращі методики навчання. Посилення мотивації учня. Можливість освоєння матеріалу учнем, за допомоги викладачів, інших учнів.

Слайд 27

Використання технології Інтел

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Шкільний сайт “Класна оцінка” Intel. Навчання для майбутнього

Слайд 31

Пленарне засідання І Міської педагогічної конференції «Інформатизація освіти – пріоритетний напрямок розвитку системи освіти м. Харкова»

Завантажити презентацію