X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Історія та тенденції розвитку Українських Інтернет-ЗМІ

Завантажити презентацію

Історія та тенденції розвитку Українських Інтернет-ЗМІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Історія та тенденції розвитку Українських Інтернет-ЗМІ Україна, Київ, 28-29 липня 2009 р.

Слайд 2

2 1989-2000 рр. Перші експерименти з Інтернет-ЗМІ. Інтернет-версії друкованих ЗМІ. Інтернет-сайти інформаційних агенцій.

Слайд 3

2 Archive.org: Як виглядали сайти колись? http://www.archive.org/web/web.php

Слайд 4

2 2000-2009 рр. Інтернет набирає обертів. Інтернет-версії друкованих ЗМІ, радіостанцій, телеканалів. Інтернет-видання “повного циклу”. Сайти інформаційних агенцій. Блоги та соціальні мережі. Точки обміну новинами – MarketGid, Redtram, Meta.

Слайд 5

2 Зникнення Гонгадзе, вибори 2004 і “Українська правда”

Слайд 6

Рейтинг холдингів від Bigmir.net

Слайд 7

2 Hold.bigmir.net

Слайд 8

2 Стратегія холдингу Digital ventures Если коротко про DV, то стратегия основывается на следующих вещах: - использовать проверенные решения, не заниматься инновациями; - публичность и прозрачность во всем, строгий контроль над легальностью (от контента до бухгалтерии); - долгосрочность инвестиций (определенная доля рынка и рост вместе с рынком, ориентация на годы роста); - учитывать местную специфику, но не ориентироваться на сложившиеся стереотипы (постепенно внедрять лучший зарубежный опыт); - двуязычность всех ресурсов (украинский и русский); - стандартизация везде, где это возможно; Это довольно сильно отличается от сложившийся в Украине практики (в частности в политике по отношению к контенту) и по моему мнению ослабляет сиюминутную позицию по отношению к другим игрокам, но надо признать, в долгосрочной перспективе должна дать свои плоды. Есть еще вещи связанные с кадрами, организационной структурой и другими аспектами, но они не относятся напрямую к рассматриваемой плоскости. На всякий случай: это не официальная позиция холдинга (за ней можно к PR менеджеру обратиться, могу дать контакт), а частный взгляд изнутри.

Слайд 9

2 TOP-25 Інтернет-ЗМІ України http://top.bigmir.net/show/mass_media/

Слайд 10

2 Тенденції розвитку українських Інтернет-ЗМІ Власні журналісти пишуть статті й аналітику. Новини передруковуються. Блоги на сайтах ЗМІ. Входження до складу медіа-холдингів. Входження до складу сейлз-хаусів. Сервіси на сайті. Соціальна мережа на сайті. Мультимедіа контент. Відкриті прайси. Обмін трафіком. Партнерські програми з оффлайном. Рекламні спецпроекти.

Слайд 11

2 Новини передруковуються з інших сайтів Джерела новин Інформаційні агенції. Інші сайти. Переклади. Інформація власних журналістів. Інформація від читачів.

Слайд 12

2 Власні журналісти пишуть статті й аналітику

Слайд 13

2 Блоги на сайтах Інтернет-ЗМІ

Слайд 14

2 Блоги на сайтах Інтернет-ЗМІ

Слайд 15

2 Блоги на сайтах Інтернет-ЗМІ

Слайд 16

2 Блоги на сайтах Інтернет-ЗМІ

Слайд 17

2 Блоги на сайтах Інтернет-ЗМІ

Слайд 18

2 Входження до складу медіа-холдингів та сейлз-хаусів I.ua E-motion.com.ua

Слайд 19

2 Сервіси на сайті Система рекомендацій фільмів на Gloss.ua

Слайд 20

2 Сервіси на сайті SMS-інформування на Tennis.ua.

Слайд 21

2 Реєстрація на сайті ЗМІ і спільноти

Слайд 22

2 Використання інструментів нових медіа Коментування статей. Завантаження фото, відео в тему. Публікація текстів в тему. Повідомлення новин в редакцію. Виставлення оцінок матеріалам. Рекомендація матеріалів друзям. Форуми. Додавання у плани. Приватні повідомлення. Відмітки на фотографіях. Публікація інформації в афіші.

Слайд 23

2 Мультимедіа: текст+фото+відео

Слайд 24

2 Відкриті прайси на рекламу http://new.umh.ua/

Слайд 25

2 Обмін трафіком

Слайд 26

2 Партнерські програми з офлайном

Слайд 27

2 Рекламні спецпроекти, не тільки баннери http://www.interesniy.kiev.ua/jacobs

Слайд 28

2 Що люди шукають в Уанеті? http://i.bigmir.net/index/UAnet_global_report_072009.pdf

Слайд 29

2 Які сайти найбільш популярні в українців? http://alexa.com/topsites/countries;0/UA

Слайд 30

2 В УАнеті 10 млн. користувачів + діаспора + російськомовна аудиторія Тенденції 2009 р. Світ 1,2 млрд. користувачів (Internet World Stats) 108 млн. веб-сайтів (NetCraft)

Слайд 31

Корисні посилання 10 Рейтинг холдингів http://hold.bigmir.net/ ТОП-Інтернет-ЗМІ України http://top.bigmir.net/show/mass_media/ Сейлз-хауси http://reklamonstr.com/sales-houses Рекламні агенції http://reklamonstr.com/advertua Агенції та їх клієнти http://www.starcom.kiev.ua/news/2008/TOP-21_med.html Світовий рейтинг Alexa http://alexa.com/topsites/countries;0/UA Статистика Уанету http://i.bigmir.net/index/UAnet_global_report_072009.pdf

Слайд 32

Контактна інформація Сергій Даниленко, New media expert. +38-044-452-71-39 +38 067 444 37 81 sdanylenko@gmail.com м. Київ, вул. Артема 14а, офіс 65. Індекс 04053. Blog http://danylenko.com 26

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика