X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інформаційний вісник

Завантажити презентацію

Інформаційний вісник

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Інформаційна кампанія МГО “Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я Святюк Олена, МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» 09 квітня 2012 року, м. Київ

Слайд 2

Розроблено та виготовлено наступні соціально-рекламні матеріали: Відеоролик; Аудіоролик; Постер для загального населення. (регіональними координаторами було розповсюджено близько 40 000 плакатів про симптоми туберкульозу, виготовлених Фондом «Розвиток України»).

Слайд 3

Трансляції у регіональних та місцевих ЗМІ 14 регіональними координаторами комунікаційного компоненту Програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» домовлено щодо безкоштовного розміщення аудіо- та відеороликів у понад 200 ЗМІ: відеоролика на 117 регіональних та місцевих телеканалах; аудіоролика – на 79 радіоканалах; а також на 10 екранах у масових місцях.

Слайд 4

Виготовлення та розміщення зовнішньої реклами Розроблений дизайн та проведено 5 фокус-груп з представниками загального населення; Виготовлено: 781 сіті-лайт; 60 скролів; 44 біл-борда Всього протягом березня у 14 регіонах на платній основі розміщено 810 площин; Для безкоштовного розміщення у 18 регіонах було виготовлено: 555 постерів зовнішньої реклами (218 сіті-лайтів та 337 біл-бордів) за зекономлені кошти ГФ; 147 постерів зовнішньої реклами (100 біл-бордів та 47 сіті-лайтів) за додаткові кошти Фонду «Розвиток України».

Слайд 5

Друкована продукція (1) Плакат для загального населення (інформування про симптоми) Тираж – 28 тис. прим. Плакат для пацієнтів Тираж – 28 тис. примірників Наліпка А4 (інформування про симптоми) Тираж – 25 тис. примірників

Слайд 6

Друкована продукція (2) Буклети, інформуючі про симптоми та прихильність до лікування для: Засуджених Тираж – 300 тис. прим. Наркозалежних Тираж – 325 тис. прим. Безпритульних Тираж – 70 тис. прим. Ромського населення Тираж – 25 тис. прим.

Слайд 7

Друкована продукція (3) Брошура для пацієнтів (направлена на формування прихильності до лікування) Тираж – 30 тис. прим. Фліп-чарт для медиків Тираж – 1 тис. прим. Всі матеріли проходять пред-тестінг. Протягом березня проведено 34 глибинні інтерв‘ю (у Львові, Дніпропетровську, Харкові та Одесі) з представниками цільової аудиторії (безпритульні, наркозалежні, звільнені з місць позбавлення волі, роми, пацієнти та лікарі первинної ланки). Також передбачена доставка виготовленої продукція у регіони

Слайд 8

Інформаційна кампанія За результатами КАРВ-дослідження доопрацьовується «Стратегія комунікації щодо туберкульозу в Україні»; Тренінг для журналістів (21-22 лютого 2012); 2 вебінари (15 лютого, 26 квітня 2012 року); 4 круглих столи (29 лютого 2012 року, червень, вересень, грудень 2012 року); Проведено національну прес-конференцію до Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом (22 березня 2012 року); Оголошено конкурс для журналістів (протягом лютого - вересень 2012 року); Підведення підсумків конкурсу для журналістів у вересні 2012 році.

Слайд 9

Дякую за увагу! Наші контакти: б-р. Дружби Народів, 21, оф. 1 Київ 01042, Україна Тел./факс: +38 044 528 21 27 www.lhsi.org.ua

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика