X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Інформаційні продукти і послуги"

Завантажити презентацію

"Інформаційні продукти і послуги"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Інформаційні продукти і послуги

Слайд 2

План Эпиграф Інформаційний ресурс Основи інформаційних ресурсів Особливості інформації як товару Інформаційна продукція Інформаційна послуга Постачальники інформаційних послуг

Слайд 3

Эпиграф Інформаційна діяльність, подібно до будь-якої іншої, характеризується використанням ресурсів, виробничим процесом, випуском продукції та наданням послуг.

Слайд 4

Інформаційний ресурс — це нова економічна категорія, що стає вирішальним чинником здійснення будь-якої діяльності.  В українському законодавстві визначено, що до інформаційних ресурсів України входить вся належна їй інформація, незалежно від змісту, форм, часу і місця створення (ст. 54 Закону України «Про інфор мацію»).

Слайд 5

Основи інформаційних ресурсів Інформаційним ресурсам притаманні специфічні властивості, які суттєво відрізняють їх від інших чинників виробництва. Основними з них є: - споживання інформаційних ресурсів не веде до зменшення їх; - взаємний обмін інформацією збільшує інформаційний потенціал усіх учасників обміну; - тиражування й поширення інформації стають відносно прос тішими та дешевшими; - споживання інформаційних ресурсів не призводить до зрос тання невизначеності господарської ситуації та сприяє її впоряд кованості та прогнозованості.

Слайд 6

Наслідком поєднання інформаційних ресурсів та інформаційних технологій є створення певної нової інформації або інформації у новій формі. Це продукція інформаційної діяльності, яка називається інформаційними продуктами і послугами. Інформаційна продукція — це матеріалізований результат інформаційної діяльності, призначений для задоволення інформаційних потреб громадян, державних органів, підприємств, установ та організацій». З позиції виробника інформаційний продукт — це сукупність даних, сформована виробником для поширення в матеріальній або нематеріальній формі.  

Слайд 7

Особливості інформації як товару До особливостей інформації як товару належать такі: - інформацію можна продати, залишивши її у попереднього власника; - ціна інформації прямо не залежить від місця, часу та способу її використання; - володіння інформацією не є гарантією абсолютного права на її використання; - цінність інформації на момент її створення та в час продажу здебільшого невідома і зазвичай визначається після використання; - цінність однієї інформації може бути різною для різних користувачів; - і нформація здатна приносити користь, функціонально не пов’язану з витратами на її виробництво; - інформація не втрачається в процесі використанні, але морально застаріває.

Слайд 8

Інформаційна послуга — це здійснення інформаційної діяльності у визначений час і визначеній законом формі по доведенню інформаційної продукції до споживачів з метою задоволення їхніх інформаційних потреб». Інформаційна послуга — це отримання і надання в розпоряд ження користувача інформаційних продуктів. Головним видом інформаційних продуктів є інформація.

Слайд 9

Слайд 10

Підсумок Сьогодні інформаційний ринок намагається існувати та розвиватися у відповідності до вимог світового господарства: відбувається часткове зміщення акцентів з виробництва звичайних товарів та послуг на виробництво як індивідуальних товарів та послуг, так і складних соціальних комплексів.

Слайд 11

Тест 1) У якій статті Закону україни говорить : « До інформаційних ресурсів України входить вся належна їй інформація, незалежно від змісту, форм, часу і місця створення »? а) 48; б) 54; в) 31. 2) Наслідком поєднання інформаційних ресурсів та інформаційних технологій є : а) інформаційних потреб громадян ; б) створення певної нової інформації або інформації у новій формі; в) взаємний обмін інформацією, сукупність даних. 3) До сфери товарного обігу відноситься: а) рекламні підрозділи виробничих об`єднань; б) консалтингові фірми; в) рекламні підрозділи підприємств сфери обігу. ббв

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика