X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів по відділу освіти м.Новогродівка за 2013 рік

Завантажити презентацію

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів по відділу освіти м.Новогродівка за 2013 рік

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів по відділу освіти м.Новогродівка за 2013 рік

Слайд 2

НОРМАТИВНО _ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Рішення виконавчого комітету Новогродівської міської ради від 21.08.2012 №133 «Про затвердження заходів щодо виконання реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів в м. Новогродівка на 2011-2015 роки. Наказ відділу освіти м.Новогродівка №192 від 30.10.2012 року. “Про затвердження Заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів по відділу освіти м.Новогродівка”

Слайд 3

ЗАХОДИ Щодо виконання концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів в м. Новогродівка на 2011-2015 роки Найменування заходів Термін виконання Відповідальні виконавці 1. Забезпечити участь соціальних педагогів та практичних психологів шкіл в діяльності міської координаційної ради боротьби з наркоманією. постійно Практичні психологи, соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи. 2. Виконувати в повному обсязі Заходи щодо посилення боротьби з незаконним обігом наркотиків, психотропних речовин і прекурсорів в м.Новогродівкана 2011-2015, затверджені рішенням виконкому 19.01.2011 №9 «Про підсумки виконання заходів боротьби з незаконним обігом наркотиків вм.Новогродівка постійно Загальноосвітні навчальні заклади 3 Забезпечення проведення первинної профілактики та запобігання вживанню наркотичних засобів та психотропних речовин серед дітей та учнів, проведення роз’яснювальної роботи і пропагування здорового способу життя. постійно Педагоги – організатори, Практичні психологи, соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи.

Слайд 4

4 Взяти участь у перевірці розважальних закладів та місць проведення дозвілля з метою припинення фактів торгівлі або вживання наркотичних засобів і психотропних речовин та своєчасного виявлення неповнолітніх споживачів наркотиків та психотропних речовин. Протягом 2011-2015 року соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи. 5 Взяти участь в профілактичних рейдах «Вулиця», «Вокзал», «Канікули» з метою запобігання виникненню негативних явищ у підлітковому середовищі. Протягом 2011-2015 року соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи.

Слайд 5

Система роботи щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів

Слайд 6

Зміст соціально-педагогічної профілактики алкоголізму й наркоманії: - формування установок (відношень, мотивів, моделей поведінки) на життя без наркотиків; - поширення профілактичної інформації (друкована продукція, засоби масової інформації, міжособистісні стосунки, інші форми соціальної роботи); - формування умінь і навичок здорового способу життя, - застереження формування пронаркотичних моделей поведінки; - ініціювання педагогІчно-змістовної діяльності з профілактичної роботи; - організація заходів щодо виконання програми нормальної поведінки; - включення до міжнародних проектів питань з профілактики наркотизації, поширення передового міжнародного досвіду з зазначеної проблеми; - превентивна робота з проблем пияцтва, алкоголізму, вживання тютюну серед неповнолітніх і молоді; - пропагандистські заходи до міжнародних свят, Всесвітніх днів без тютюну (програма ВОЗ), алкоголю, наркотиків.

Слайд 7

система профілактичної роботи ( первинна профілактика)

Слайд 8

система профілактичної роботи (Вторинна профілактика)

Слайд 9

Робота з батьками

Слайд 10

роботА щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів В школах міста

Слайд 11

Моніторингові дослідження 2013 року 1.Моніторинг залучення учнів 9-11 класів до вживання ПАР 2. Анкетування щодо визначення рівня знань учнів про ВІЛ/СНІД 3. Анкетування за інформаційно – просвітницькою програмою “Сімейна розмова”

Слайд 12

ГОРОДСКОЙ ОТДЕЛ ОБРАЗОВАНИЯ.ММК. 2013 ГОД МОНИТОРИНГ ВОВЛЕЧЕННОСТИ УЧАЩИХСЯ 9-11 КЛАССОВ Г.НОВОГРОДОВКА В УПОТРЕБЛЕНИЕ ПСИХИЧЕСКИ АКТИВНЫХ ВЕЩЕСТВ

Слайд 13

1.ЧЕМ ВЫ ПРЕДПОЧИТАЕТЕ ЗАНИМАТЬСЯ В СВОБОДНОЕ ВРЕМЯ?

Слайд 14

2. КАК ВЫ ДУМАЕТЕ, СКОЛЬКО ВАШИХ ОДНОКЛАССНИКОВ КУРИТ?

Слайд 15

3. КУРИТЕ ЛИ ВЫ?

Слайд 16

4.ПРИ КАКИХ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАХ ВЫ ВПЕРВЫЕ ПОПРОБОВАЛИ СПИРТНЫЕ НАПИТКИ?

Слайд 17

5.КАКОЕ ПОВЕДЕНИЕ ЧЕЛОВЕКА ПО ОТНОШЕНИЮ К СПИРТНЫМ НАПИТКАМ ВЫ СЧИТАЕТЕ НОРМАЛЬНЫМ?

Слайд 18

6.СЧИТАЕТЕ ЛИ ВЫ, ЧТО НАРКОТИКИ – ЭТО СЕРЬЕЗНАЯ ПРОБЛЕМА ДЛЯ МОЛОДЕЖИ НАШЕГО ГОРОДА?

Слайд 19

7.КАК ВЫ СЧИТАЕТЕ. НАСКОЛЬКО ТРУДНО ПОДРОСТКАМ В НАШЕМ ГОРОДЕ ДОСТАТЬ АЛКОГОЛЬ, СИГАРЕТЫ, НАРКОТИЧЕСКИЕ ВЕЩЕСТВА?

Слайд 20

8. ЕСЛИ БЫ ВЫ ЗАХОТЕЛИ УЗНАТЬ, КАК ПРОТИВОСТОЯТЬ РИСКОВАНОМУ ПОВЕДЕНИЮ, ЧЬЕЙ БЫ ИНФОРМАЦИИ ВЫ ПОВЕРИЛИ?

Слайд 21

9. КАКИЕ, НА ВАШ ВЗГЛЯД, НЕОБХОДИМО ПРИНЯТЬ МЕРЫ, ЧТОБЫ УБЕРЕЧЬ МОЛОДЕЖЬ ОТ ПАГУБНОГО ВЛИЯНИЯ ПАВ?

Слайд 22

10. КАК НА ВАС ДЕЙСТВУЕТ ИНФОРМАЦИЯ О ПАВ, КОТОРУЮ ВЫ ПОЛУЧАЕТЕ ИЗ БЕСЕД В ШКОЛЕ?

Слайд 23

Отдел образования г.Новогродовка «Анкета по выявлению уровня знаний у учащихся по проблеме ВИЧ/СПИД».

Слайд 24

Участники опроса: учащиеся 9-11 классов школ города. Всего принимало участие в опросе – 193 ученика. Ответственные – психологическая служба отдела образования.

Слайд 25

Является ли СПИД заразным заболеванием?

Слайд 26

Болеют ли СПИДом дети?

Слайд 27

Болеют ли СПИДом женщины?

Слайд 28

Можно ли заразиться вирусом ВИЧ: А. При пользовании общей посудой?

Слайд 29

Б. При пользовании санузлом, ванной, бассейном?

Слайд 30

В. При пользовании общими предметами личной гигиены (мочалкой, расческой, полотенцем)?

Слайд 31

Д. При прикосновении к больному или рукопожатии?

Слайд 32

Е. Через воздух при разговоре, кашле, чихании?

Слайд 33

Ж. При укусах кровососущих насекомых?

Слайд 34

З. При переливании крови?

Слайд 35

И. При сдачи крови?

Слайд 36

К. При инъекциях (уколов)?

Слайд 37

Л. В общественном транспорте?

Слайд 38

М. От человека, не имеющего видимых признаков СПИДа?

Слайд 39

5. Передается ли вирус ВИЧ от матери к новорожденному?

Слайд 40

6. Снижает ли применение презервативов вероятность заражения вирусом ВИЧ?

Слайд 41

7. Влияют ли на распространение СПИДа погодные и климатические условия?

Слайд 42

8. Можно ли по внешнему виду человека определить, что он заражен вирусом ВИЧ?

Слайд 43

9. Поражает ли ВИЧ мозг человека?

Слайд 44

10. Характерны ли для СПИДа злокачественные опухоли?

Слайд 45

11. Может ли человек, зараженный ВИЧ не знать о своем заболевании?

Слайд 46

12. Есть надежные методы диагностики ВИЧ и СПИДа?

Слайд 47

13. Следует ли опасаться общения в быту, зараженными ВИЧ?

Слайд 48

14. Нужно ли изолировать больных СПИДом в специальные больницы?

Слайд 49

15. Имеются ли юридические основы для наказания людей, распространяющих ВИЧ?

Слайд 50

16. Можно ли предупредить передачу ВИЧ половом путем?

Слайд 51

17. Можно ли предупредить передачу ВИЧ переливанием крови?

Слайд 52

18. Можно ли защитить себя от ВИЧ с помощью прививки?

Слайд 53

19. Можно ли полностью вылечить больного СПИДом?

Слайд 54

Спільна робота школи і родини з профілактики шкідливих звичок

Слайд 55

Люди впускают врага в свои уста, который похищает их мозг. Вильям Шекспир

Слайд 56

“Сімейна розмова” – це пілотний проект, який передбачає залучення батьків та їх дітей до питань формування свідомого ставлення підлітків до проблеми вживання алкоголю. Мета програми: забезпечення сучасного уніфікованого цілісного інформування та навчання учнів 7-х класів та їх батьків щодо переваг здорового способу життя. Подальший розвиток: результати проекту повинні наочно продемонструвати суспільству необхідність впровадження комплексних програм щодо оздоровлення нації. У тому числі освітніх програм для учнів середніх шкіл, ПТУ та студентів вишів на загальнонаціональному рівні.

Слайд 57

Згідно з результатами опитування* в країнах ЄС найефективнішими методами зниження зловживання алкоголю є проведення освітніх заходів *Alcohol price and consumer behavior, The Brewers of Europe / April 2009; N=3018

Слайд 58

Згідно з опитуванням*, проведеним Gfk у різних країнах світу, батьки та друзі є найвпливовішими чинниками впливу на рішення молоді віком 15-17 років щодо споживання алкоголю *Roper Report Worldwide, Gfk / 2010

Слайд 59

Україна та Росія є лідерами за споживанням міцного алкоголю *За даними PWC Порівняльна структура споживання горілки, вина та пива по країнах. Частка напою, % Загальне споживання чистого алкоголю, л 12 9 7 9 7 7 8 9 7 10 18 13 Споживання пива, л 159 93 85 107 58 73 90 79 81 41 70 56

Слайд 60

Аналіз вхідного анкетування учнів 7,8 класів ЗОШ №7,10 за програмою “Сімейна розмова”

Слайд 61

Чи є правильними на вашу думку твердження: так ні Важко відповісти 7 кл 8 кл 7 кл 8 кл 7 кл 8 кл 1 Алкогольна залежність – це невиліковна хвороба 32,2 37,5 67,8 55 7,5 2 Алкогольна залежність може бути тільки у дорослих 7,1 15 85,7 85 7,2 3 Людина, залежна від алкоголю, завдає шкоди тільки власному здоров’ю і життю 57,2 65 42,8 35 4 Слабоалкогольні напої є менш шкідливими, ніж міцний алкоголь 14,3 30 78,5 62,5 7,2 7,5 5 Вживання слабоалкогольних напоїв не призводить до розвитку алкоголізму 14,3 37,5 78,6 55 7,1 7,5 6 Ризик для здоров’я залежить від частоти вживання алкогольних напоїв 82,1 90 10,7 7,5 7,2 2,5

Слайд 62

Адміністративній відповідальності підлягають особи, які досягли на момент вчинення адміністративного правопорушення 1: 1:

Слайд 63

Кримінальній відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину виповнилось

Слайд 64

Стан спяніння може слугувати підставою при скоєнні адміністративного порушення або кримінального злочину для:

Слайд 65

Людина має право купувати алкогольні напої з:

Слайд 66

Чи згодні ви з наступним твердженням? так ні Важко відповісти 7 кл. 8кл. 7 кл 8кл 7 кл 8 кл. 1 Людина, яка вживає алкоголь, більш упевнено почуває себе у спілкуванні з однолітками. 32,5 28,5 52,5 64,3 15 7,2 2 Алкоголь – одиніз способів зняття стресу. 27,5 4 55 96 17,5 3 Я негативно ставлюся до вживання алкогольних напоїв. 90 92,8 7,5 7,2 2,5 4 Я можу вживати алкогольні напої, якщо є можливість їх придбати. 12,5 100 77,5 10 5 Вживання алкогольних напоїв не може погано вплинути саме на мене – на відміну від когось іншого. 15 17,8 70 67,8 15 14,4

Слайд 67

Мої друзі вживають алкогольні напої:

Слайд 68

Я вживаю алкогольні напої

Слайд 69

Алкогольні напої

Слайд 70

Реклама алкогольних напоїв впливає на моє рішення спробувати продукт, що рекомендують

Слайд 71

Найбільший вплив на мене щодо вживання чи невживання алкогольних напоїв

Слайд 72

Висновки Недостатня поінформованість учнів про вплив алкогольних напоїв на організм людини. Недостатня правова робота щодо адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх за вчинені порушення. Діє схема: “Це може статися будь з ким , але не зі мною. ” Найбільший вплив на учнів щодо вживання чи невживання алкогольних напоїв здійснюють батьки та близькі родичі, тому первинна профілактика та робота повинна починатися саме з родини.

Слайд 73

Проведення радіолінійок та класних годин в ЗОШ №10

Слайд 74

Виставки: - Спеціальної літератури; - Плакатів; - Стінних газет; - Дитячих малюнків.

Слайд 75

Виховні заходи

Слайд 76

Тренінги,семінари

Слайд 77

Шкільні лінійки

Слайд 78

З педагогами - Круглі столи; - Засідання Ради профілактики; - Тренінгові заняття.

Слайд 79

З батьками - Лекторії; - Виступи на батьківських зборах.

Слайд 80

Захист тврчіх проектів “Твоє майбутнє – в твоїх руках” ЗОШ №9

Слайд 81

Зустрічі з працівниками міського суду

Слайд 82

Зустрічі з працівниками міліції

Слайд 83

Турнір з настольного тенісу до 1 грудня

Слайд 84

Профілактичні заходи в рамках реалізації проекту « Школа сприяння здоров'ю» - Ранкова зарядка; - Конкурси; - Змагання; - Вікторини .

Слайд 85

Виготовлення інформаційних буклетів - Для учнів; - Педагогів ; - Батьків

Слайд 86

Виступи лекторської групи з лекціями на правову тематику

Слайд 87

Профілактична робота в рамках викладання курсу за вибором « Корисні навички» та факультативу « Рівний –рівному» ЗОШ №10

Слайд 88

Слайд 89

Слайд 90

Слайд 91

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика