X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Графічні системи"

Завантажити презентацію

"Графічні системи"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Графічні системи Підготувала учениця ІІ курсу історрико-правознавчого класу Ковтун Дар”я

Слайд 2

Графічна система  Графічна система персонального комп'ютера включає засоби роботи з відеозображеннями . Обов'язковими компонентами графічної системи є відеокарта і монітор , а також обслуговуючі їх інтерфейси. Додатковими компонентами часто виступають телевізійний тюнер , карта відеозахоплення , проектор та інші пристрої.

Слайд 3

Початковий етап розвитку комп'ютерів характерний відсутністю інтерактивних пристроїв відображення інформації. Тоді результати обчислень отримували у вигляді дірок в перфокарте або роздруківок на папері. У 1951 р. американська ЕОМ Whirlwind вперше в світі отримала інтерактивний пристрій виведення інформації - « світлову пушку» , тобто електронно- променеву трубку , що дозволяє оператору зчитувати дані прямо з екрану.

Слайд 4

З тих пір графічна система ПК зазнала революційні зміни , головними з яких прийнято вважати : обробку тривимірної графіки в режимі реального часу; виведення зображення на цифрові монітори з великим екраном; можливість підключення двох і більше моніторів, а також телевізорів і відеопроекторів.

Слайд 5

3D Studio MAX

Слайд 6

3ds MAX (3D Studio MAX) — повнофункціональна професійна програмна система для створення і редагування тривимірної графіки і анімації, розроблена компанією Autodesk.

Слайд 7

Моделювання Полігональне моделювання в яке входять Editable mesh (редагована поверхність) і Editable poly (редагований полігон) — це найпоширеніший метод моделювання, використовується для створення складних моделей та моделей для ігор; Моделювання на основі неоднорідних раціональних B-сплайнів (NURBS); Моделювання на основі порцій поверхонь Безьє (Editable patch) — підходить для моделювання тіл обертання; Моделювання з використанням вбудованих бібліотек стандартних параметричних об'єктів (примітивів) і модифікаторів.

Слайд 8

Autodesk Maya - редактор тривимірної графіки

Слайд 9

Maya існувала в трьох версіях: Maya Unlimited - найповніший і найдорожчий пакет. Містить розширення Hair , Fur , Maya Muscule , Fluid Effects , Cloth і деякі інші. Maya Complete - базова версія пакету , в якій присутній повноцінні блок моделювання та анімації , але відсутні модулі фізичної симуляції. Maya Personal Learning Edition - безкоштовний пакет для некомерційного використання. Є функціональні обмеження , обмеження на розмір визуализированного зображення , позначка водяними знаками фінальних зображень.

Слайд 10

Важлива особливість Maya - її відкритість для сторонніх розробників, які можуть перетворити її у версію, яка більше задовольняє вимогам великих студій, які воліють писати код, специфічний для їх потреб. Навіть незважаючи на притаманну Maya міць і гнучкість, цієї особливості достатньо для того, щоб вплинути на вибір.

Слайд 11

CATIA

Слайд 12

 CATIA було розроблено у 1970-х. І вже в 1980-х за її допомогою було створено військовий літак фірми Dassault Aviation. Пізніше програму адаптували для аерокосмічної, автомобільної, суднобудівної та інших галузей. CATIA використовував архітектор Френк Гарі для проектування музею Гугенхайма в Більбао і Уолт Дісней Концерт Холл у Лос-Анжелесі.

Слайд 13

Слайд 14

AutoCAD

Слайд 15

Слайд 16

Videojet  Графічні системи Videojet - це широкий вибір устаткування для різних цілей. Графічні системи 4320 або BX6000 використовуються для нанесення зображень і адресної інформації на рекламну поліграфічну продукцію і різні поштові відправлення.

Слайд 17

VGA - графічна система для дисплеїв персональних комп'ютерів, розроблена фірмою IBM

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика