X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
БАЗИ ДАНИХ. ACCESS 2007

Завантажити презентацію

БАЗИ ДАНИХ. ACCESS 2007

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

БАЗИ ДАНИХ. ACCESS 2007 Використання майстра

Слайд 2

При створенні об’єктів БД у режимі Конструктора завжди є можливість редагування і доповнення об’єктів деякими даними. Автоматизовані засоби надає Майстер - спеціальний програмний засіб, що створює структуру об’єкта в режимі діалогу з розробником. Способи створення різних об’єктів: Режими конструктора і майстра

Слайд 3

Майстер форм Виділимо потрібну таблицю і на вкладці «Создание» в категорії «Форми» виберемо «Другие формы», “Мастер форм”. Майстер форм

Слайд 4

Потім з категорії «Доступні поля» натиснувши «>>» переводимо всі поля в категорію «Вибрані поля»

Слайд 5

І натискаємо «Далі» поки не перейдемо до виду:

Слайд 6

Натискаємо кнопку «Готово» отримуємо форму для введення: Для оформлення форми у вигляді плаваючого вікна виконаємо наступні дії: Закриємо форму і відкриємо її в режимі конструктора.

Слайд 7

Майстер запитів Відкриємо меню «Создание», вкладку “Другие” , «Мастер запросов». Майстер запитів Вибираємо «Простий запит» і «ОК»

Слайд 8

У вікні «Таблицы и запросы» вибираємо об’єкти, на основі яких будемо створювати запит. У формі створення «простих запитів» вибираємо в категорії «Доступні поля», ті поля, які нам необхідні і натискаємо Далее.

Слайд 9

Вибираємо тип запиту (підсумковий або докладний), натискаємо «Далее»

Слайд 10

Задаємо ім’я запита і натискаємо «Готово».

Слайд 11

Приклад запита: Для формування конкретного запита, відкриваємо цей запит в режимі конструктора.

Слайд 12

Майстер звітів У меню «Создание» в блоці «Отчеты» вибираємо «Мастер отчетов». Майстер звітів У вікні «Таблицы и запросы» вибираємо об’єкти, на основі яких будемо створювати запит.

Слайд 13

Перенесемо необхідні поля з блоку «Доступні поля» в блок «Вибрані поля». Натискаємо «Далее».

Слайд 14

Далі визначте, чи потрібно згрупувати дані по якому-небудь з полів і, якщо потрібно, то виберіть варіант групування. Інтервал групування може бути змінений після натискання кнопки Группировка.

Слайд 15

Далі задайте порядок сортування записів звіту. У разі потреби включення в звіт підсумкових полів, натисніть кнопку Итоги й установіть необхідні прапорці, що визначають тип підсумкових обчислень для запропонованих полів. Натисніть кнопку ОК.

Слайд 16

На наступних двох кроках створення звіту за допомогою майстра необхідно визначити вид макета звіту і стиль його оформлення. Майстер звітів дозволяє підготувати наступні типи звітів: звіт, що містить інформацію, розташовану в один стовпець чи у вигляді таблиці; звіт з угрупованням і обчисленням підсумкових величин; поштові наклейки.

Слайд 17

Далі задаємо ім’я звіту і переглядаємо: При необхідності відредагуємо шаблон звіту. Для цього відкриємо звіт в режимі «конструктора» і виконаємо необхідні перетворення.

Слайд 18

Відкрити БД "Школа", що знаходиться у папці Мої документи. Створити за допомогою Майстра форму "Успішність_учнів". Створити за допомогою Майстра запит на основі форми. Створити за допомогою Майстра звіт на основі побудованого запиту. Проаналізувати результати роботи.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика