X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Аналіз роботи творчої групи з апробації електронних програмних педагогічних засобів з хімії у 2007-2008 н.р

Завантажити презентацію

Аналіз роботи творчої групи з апробації електронних програмних педагогічних засобів з хімії у 2007-2008 н.р

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Аналіз роботи творчої групи з апробації електронних програмних педагогічних засобів з хімії у 2007-2008 н.р.

Слайд 2

Відповідно до Наказу МОН України від 20.03.2006 р. №213 “Про проведення апробації електронних засобів навчального та загального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів” Наказу управління освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 07.12.2007 № 537 “Про підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів освіти Запорізької області на курсах та семінарах при ЗОІППО у 2008 році. Була проведена апробація п'яти програмних педагогічних засобів навчального призначення.

Слайд 3

Хімічна компонента “Програмно-методичний комплекс. Природознавство, 5 – 6 класи” Бібліотека електронних наочностей “Хімія, 8 – 9 класи” “Хімія, 9 клас” “Органічна хімія, 10 – 11 класи” “Віртуальна хімічна лабораторія, 8 – 11 класи”

Слайд 4

Керівник творчої групи вчителів хімії - старший викладач кафедри педагогіки, психології і методик навчання природничо-математичних дисциплін КЗ “Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти” Дехтяренко Світлана Григорівна.

Слайд 5

Педагоги, які приймали участь в апробації ППЗ: Мають великий стаж педагогічної роботи. Спеціалісти вищої категорії та мають педагогічні звання. Мають практичні наробки щодо запровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі при викладанні хімії. Приймали участь в обласних семінарах для керівників ЗНЗ, районних методичних об'єднаннях. Проводили практичні заняття для педагогів-слухачів курсів підвищення кваліфікації при ЗОІППО.

Слайд 6

Приймали участь 41 вчитель області 23 вчителя – в рамках роботи обласної творчої групи вчителів хімії 18 вчителів – на базі опорних шкіл області

Слайд 7

Обласна творча група вчителів хімії 1. Бахарєва Л.Г., вчитель гімназії № 28 м. Запоріжжя; 2. Бєлова І.В., вчитель гімназії № 11 м. Запоріжжя; 3. Буднікова Л.П., вчитель гімназії № 93 м. Запоріжжя; 4. Витязь Л.В., завідуюча РМК Жовтневої районної адміністрації; 5. Вишняк Н.В., завідуюча РМК Заводської районної адміністрації; 6. Гапонова Г.С., вчитель навчально-виховного комплексу № 20 екологічного профілю м. Запоріжжя; 7. Зелевець Н.А., вчитель технічного ліцею “Вибір” м. Запоріжжя; 8. Лушкіна І.П., заступник директора ЗНЗ № 76 м. Запоріжжя; 9. Мігуліна Н.М., вчитель гімназії № 31 м. Запоріжжя; 10. Плетінь С.О., вчитель Пологівської ЗОШ № 3; 11. Пивоварова Г.С., вчитель багатопрофільного ліцею “Перспектива” м. Запоріжжя; 12. Сгадова А.О., вчитель ЗНЗ № 66 м. Запоріжжя; 13. Слободенюк Н.І., вчитель ліцею ЗІЕІТ м. Запоріжжя; 14. Іванова М.Я., вчитель ЗНЗ № 92 м. Запоріжжя; 15. Сагуріна О.О., вчитель Якимівської ЗОШ № 3; 16. Лагода Н.А., вчитель навчально-виховного комплексу № 88 м. Запоріжжя; 17. Воронівська Н.Г., вчитель ЗОШ № 76 м. Запоріжжя; 18. Стрижеус Л.В., вчитель Чернігівської спеціалізованої школи “Надія”; 19. Струц О.В., вчитель Мелітопольської ЗОШ № 23; 20. Куц Н.І., вчитель ЗОШ № 15 м. Бердянська; 21. Южакова Т.Д., вчитель ЗОШ № 15 м. Запоріжжя; 22. Уткін С.О., вчитель ЗНЗ № 1 м. Енергодара; 23. Луценко К.В., вчитель ЗНЗ № 1 м. Запоріжжя.

Слайд 8

Згідно з наказом управління освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 22.08.2007 № 392 “Про апробацію електронних педагогічних програмних засобів у 2007-2008 н.р.” в апробації електронних програмно-педагогічних засобів приймали участь педагоги опорних загальноосвітніх навчальних закладів.

Слайд 9

Педагоги опорних шкіл області 1. Потоцька О.А., вчитель Запорізького багатопрофільного ліцею № 99; 2. Кир’ян О.Л., вчитель ЗОШ № 33; 3. Гончаренко Г.В., вчитель Запорізької спеціалізованої школи I-III ступенів № 100 м. Запоріжжя; 4. Анардович Н.І., вчитель Мелітопольського навчально-виховного комплексу № 16 “Дитячий садок – школа – ВНЗ”; 5. Ломовцева О.В., вчитель Мелітопольської гімназії № 10; 6. Бузівська Л.П., вчитель ЗОШ № 1 м. Бердянська; 7. Гринько І.М., вчитель Вільнянської ЗОШ I-III ступенів № 3; 8. Менська Л.Г., вчитель Запорізького багатопрофільного ліцею № 99; 9. Крашановська О.В., вчитель навчально-виховного комплексу № 20 екологічного профілю; 10. Єлькін А.В., вчитель навчально-виховного комплексу № 19 м. Запоріжжя; 11. Біцюта Н.М., вчитель Біленківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Запорізького району; 12. Ковпак Т.П., вчитель Михайлівської ЗОШ I-III ступенів № 2 з професійним навчанням; 13. Григоренко Я.В., вчитель Мелітопольської ЗОШ I-III ступенів № 15 м. Мелітополя; 14. Дзюба О.П., вчителі Запорізького багатопрофільного ліцею № 99; 15. Новохатня Н.В., вчитель Мелітопольської загальноосвітньої школи І-III ступенів № 25; 16. Яценко О.В., вчитель Вознесенської гімназії “Орієнтир”; 17. Тітова Т.М., вчитель Приазовської різнопрофільної спеціалізованої школи I-III ступенів “Азімут”; 18. Павлова Л.В., вчитель Якимівської гімназії.

Слайд 10

Здійснення апробації ППЗ сприяло: Удосконаленню навчально-виховного процесу. Створенню для учнів і педагогів комфортних умов навчання. Поглибленню та розширенню знань за допомогою сучасних інформаційних технологій.

Слайд 11

Унікальна можливість підвищити рівень проведення хімічного експерименту в урочній та позаурочній діяльності

Слайд 12

1. Програмні педагогічні засоби з хімії створені згідно з „Програмами для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія 8-11 класи”, підготовленою І. Базелюк, Н. Буринською, Л. Величко, Н. Титаренко і затвердженою Листом МОН України №1/11-3580 від 22.11.2001р. І повністю їй відповідають. 2. Змістовне наповнення програмних педагогічних засобів у більшості випадків відповідає діючим державним навчальним програмам з хімії та природознавства, задовольняє викладання предметів в цілому, забезпечує систематичність і послідовність, наступність і перспективність в організації навчально-виховного процесу, пов’язує теорію з практикою.

Слайд 13

Педагогічні програмні засоби: Враховують психологічні особливості дітей середнього та старшого шкільного віку. Враховують рівень попередньої підготовки учнів з предметів природничих дисциплін. Формують інтерес до комп'ютерної техніки, допитливість і пізнавальну активність.

Слайд 14

Навчальний матеріал у ППЗ Викладений на достатньому науковому рівні. Має необхідні ілюстрації до тем, які вивчаються. У програмних засобах подано скомпонований матеріал, що стосується найважливіших хімічних законів, теорій та понять. Матеріал побудовано з урахуванням традиційної логіки викладання. Зміст і структура зорієнтовані на розв'язання навчальних завдань всього курсу хімії. Навчальний матеріал розподілено оптимально, відповідно до норм навчального часу.

Слайд 15

Навчальний матеріал ППЗ сприяє: Активізації пізнавальної діяльності учнів. Розвитку їх самостійності в опануванні знань. Формуванню інформаційної та інших базових компетентностей особистості. Посиленню світоглядних позицій. Формуванню активної позиції особистості учня в сучасному інформаційному суспільстві.

Слайд 16

Поради вчителям ППЗ – є сучасними засобами навчання навчального призначення. ППЗ відкривають нові можливості для реалізації диференціації та індивідуалізації освітнього процесу. Дають можливість вчителям поєднати інформаційні технології з традиційними. ППЗ можна використовувати на уроках інтерактивного навчання як наочні посібники.

Слайд 17

Ілюстрований матеріал Подано якісно і доцільно. Має методичну цінність в тому, що сприяє підсиленню логічного, візуального та абстрактного мислення учнів. Дуже добра якість дослідів, які проводяться візуально. Матеріал якісно та естетично оформлено з дотриманням гігієнічних вимог. Доцільне використання різних шрифтів та кольорів.

Слайд 18

Висновки: Педагогічні програмні засоби з хімії та природознавства відповідають методичним рекомендаціям до використання їх у навчальному процесі Їх запровадження дозволить унаочнити як теоретичну, так і практичну частини навчальної програми. ППЗ можуть бути успішно використанні вчителями безпосередньо на уроках хімії як інтерактивні програмні засоби, а також учням під час самостійної підготовки при вивченні шкільного курсу хімії та природознавства.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Хімія