X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Точка. Площина

Завантажити презентацію

Точка. Площина

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Завдання уроку дізнатись що вивчає геометрія; дізнатися, що таке геометрична фігура; навчитися зображати точку на площині; розвивати просторову уяву, логічне мислення

Слайд 3

Слайд 4

Хвилинка - цікавинка У стародавньому Єгипті 5 – 6 тисяч років тому існували правила, за якими вимірювали відстані, визначали площі земельних ділянок, будували зрошувальні канали, грандіозні храми і піраміди. Ще за 2 тисячі років до нашої ери людству були відомі деякі геометричні формули. Греки запозичили у єгиптян знання з геометрії, розширили їх і систематизували.

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Поміркуй

Слайд 9

Слайд 10

Завдання уроку дізнатися , які бувають лінії ; навчитися відрізняти пряму, ламану і криву; вчитися будувати лінії; розвивати просторову увагу, логічне мислення

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Хвилинка - цікавинка Слово лінія походить з латинської мови. Воно означає – льон, лляна нитка; іноді це слово розуміють як “ пряма лінія”. Звідси походить назва пристрою для проведення прямих ліній – “лінійка”. Слово “точка” – в перекладі означає “тикаю”, “дотикаюсь”.

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Завдання уроку вчитися будувати відрізки різної довжини; вимірювати довжину відрізків; познайомитися з одиницями вимірювання довжини; розвивати пам’ять, увагу, просторову уяву

Слайд 19

Гра “Хто найуважніший”

Слайд 20

Слайд 21

Дізнайся більше У давнину вимірювальними інструментами служили частини тіла людини: долоня (містила чотири пальці), лікоть (дорівнював шести долоням), фаланга великого пальця (дорівнювала семи зернинам). Близько150 років тому у Європі почала діяти метрична система мір. Основною одиницею цієї системи є метр.

Слайд 22

Одиниці вимірювання довжини

Слайд 23

Практична робота Накреслити за допомогою лінійки відрізок завдовжки 3 см. Накреслити відрізок на 2 см довший, ніж перший. Накреслити відрізок довжина якого дорівнює сумі двох попередніх відрізків.

Слайд 24

Слайд 25

На мотузці зав’язали п’ять вузлів. На скільки частин ці вузли розділили мотузку? Щоб розрізати дошку на 7 частин, тато зробив декілька відміток. Скільки відміток треба зробити тату??

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Завдання уроку вчити будувати промінь; формувати вміння відрізняти промінь і відрізок; розвивати логічне мислення, уяву; ознайомитись з буквами латинського алфавіту

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Букви латинського алфавіту

Слайд 32

Слайд 33

1.Геометрія – це наука а) про властивості геометричних фігур; б) про розміщення предметів; в) про землемірство; 2. Хто створив фундамент для розвитку геометрії а) Піфагор б) Евклід 3.Найменша геометрична фігура – це а) відрізок б) точка в) пряма

Слайд 34

4.Відрізок – а) лінія, яка має початок б) лінія, яка має початок і не має кінця в) лінія, яка має початок і кінець 5. Пристрої для вимірювання відстані а) лінійка б) циркуль в) рулетка г) транспортир 6.Найменша одиниця вимірювання довжини а) сантиметр б) міліметр В) кілометр

Слайд 35

Слайд 36

Завдання уроку дізнатись яку геометричну фігуру називають кутом; навчитись будувати кути; формувати вміння визначати сторони кута і вершину; розвивати логічне мислення, просторову уяву

Слайд 37

Слайд 38

Будова кута

Слайд 39

Слайд 40

Цікава задача Скільки в кімнаті кошенят, якщо в кожному кутку сидить по одному кошеняті, а навпроти кожного сидить по троє кошенят?

Слайд 41

Слайд 42

Завдання уроку закріпити поняття вершина, сторони кута; розвивати вміння будувати кути і порівнювати їх; розвивати пам’ять, логічне мислення, просторову уяву

Слайд 43

1.Промінь – це геометрична фігура яка а) не має початку б) має початок і кінець в) має початок і не має кінця 2.Геометрична фігура яка має початок і кінець називається а) відрізком б) прямою в) лінією 3.Довжину відрізка можна виміряти за допомогою а) циркуля б) лінійки в) компаса Тести

Слайд 44

4.Геометрична фігура яка складається з двох променів , зі спільним початком називається а) точкою б) кутом в) ламаною 5. Кути бувають а) прямими і тупими б) гострими і тупими в) прямими, гострими і тупими 6. Гострий кут а) менший ніж прямий б) більший ніж прямий в) однаковий

Слайд 45

1 група. Вигнути за допомогою дроту прямий кут. 2 група. Вигнути за допомогою дроту тупий кут. 3 група. Вигнути за допомогою дроту гострий кут. Розмістити кути в порядку зростання. (порівняння провести методом накладання кутів один на одного так, щоб співпали вершини)

Слайд 46

У Володі 5 братів. Кожен брат має сестру. Скільки у Володі братів і сестер? (5 братів і 1 сестра) Два товариші живуть у одному будинку. Андрійко живе на 6 поверсі, а Петрик – на 3. У скільки разів квартира Андрійка вища від квартири Петрика? (Однакова)

Слайд 47

Слайд 48

Слайд 49

Види кутів

Слайд 50

Слайд 51

Закінчи твердження Гострий кут … Ніж прямий. Тупий кут … Ніж прямий.

Слайд 52

1.Миколка на зріст вищий, ніж Василько, але нижчий за Сергійка. Хто вищий Василько чи Сергійко? (Сергійко) 2.Іринка і Наталка однакового зросту. Наталка вища від Олі, а Тетянка вища ніж Іра. Хто вищий, Тетянка чи Оля? (Тетянка)

Слайд 53

Слайд 54

Завдання уроку ознайомитись з одиницею вимірювання кутів; вчитися вимірювати кути за допомогою транспортира; розвивати просторову уяву, логічне мислення

Слайд 55

Слайд 56

Слайд 57

“Транспортир” походить від латинського слова, що означає “переносити”. Спочатку він використовувався лише для побудови кутів. Кути вимірюють не лише в градусах, а й в радіанах, градах, румбах.

Слайд 58

Слайд 59

Слайд 60

Слайд 61

Слайд 62

Слайд 63

Слайд 64

Практична робота Побудуйте за допомогою транспортира кут 80 . Побудуйте за допомогою транспортира кут на 20 більший. Побудуйте за допомогою транспортира прямий кут.

Слайд 65

Перевір знання 1.Яка фігура називається кутом? ( Яка складається з двох променів, що мають одну вершину) 2.Як позначають кут? (< АОВ , або < О) 3. В яких одиницях вимірюють кути? (В градусах) 4. Які кути називають рівними? (Які мають однакову градусну міру)

Слайд 66

Поміркуй У п’ятикутнику відрізали один кут. Яку одержали фігуру? Шестикутник Клас вишикувався у 4 ряди по 5 учнів. У класі 24 учні. Як вони вишикувались? В прямокутник

Слайд 67

Слайд 68

Завдання уроку продовжувати формувати вміння вимірювати кути; ознайомитись з поняттям “ бісектриса кута”; розвивати просторову уяву, логічне мислення

Слайд 69

Слайд 70

Слайд 71

Практична робота 1. Побудуйте кут, що дорівнює 80 градусів. Користуючись транспортиром і лінійкою проведіть бісектрису кута. 2. Бісектриса кута ділить кут АОВ на два кути по 20 градусів. Побудуйте цей кут.

Слайд 72

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Геометрія