X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Принципи фіскального федералізму в Швейцарії

Завантажити презентацію

Принципи фіскального федералізму в Швейцарії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Волтер Мозер, економіст, конференція з управління кантонами, Берн * Принципи фіскального федералізму в Швейцарії з наведенням прикладів щодо реформи фінансової рівності та розподілу завдань між конфедерацією та кантонами (RET) Волтер Мозер, економіст, конференція з управління кантонами, Берн

Слайд 2

* Швейцарія Маленька, багатонаціональна, багатомовна країна, де сповідуються різні релігії, сформована за волею народу є федеральною державою з 1848 року заснована народом та кантонами федерація, утворена за принципом “знизу-догори”

Слайд 3

* Три політичні рівні Конфедерація 2 721 громада 26 кантонів

Слайд 4

* Ключові функції федералізму Суперництво між кантонами стимулює появу інноваційних ідей та допомагає знайти кращі рішення Суперництво у фінансовій сфері стримує податки на нижчому рівні Федералізм розподіляє політичні сили на три рівні, що веде до децентралізації Федералізм надає більше організаційних можливостей меншинам та регіонам

Слайд 5

* Три провідні принципи швейцарського федералізму Субсидіарність нове висловлювання старого принципу «Кожне завдання має бути виконане на найнижчому рівні» Фінансова рівність «Той, хто отримує зиск — платить. Той, хто платить — вирішує» Пряма демократія Вибори Голосування Ініціативи народу Референдуми Клопотання

Слайд 6

* Субсидіарність — норма для розподілу завдань між державним та приватним секторами Державна частка у 2005 р.: 36,4 % ВВП (з соціальним страхуванням включно) з тенденцією зростання між трьома рівнями та федеральною державою Регіональні та місцеві проблеми мають вирішуватись на рівні кантонів або громад Проблеми, що стосуються усього народу потребують вирішення на національному рівні

Слайд 7

* Витрати в державному секторі у 2005 році (див. переклад підписів до схеми в окремому документі)

Слайд 8

* Доходи у державному секторі у 2005 році (див. переклад підписів до схеми в окремому документі)

Слайд 9

* Фінансове вирівнювання Пов’язує вартість з прибутком Сприяє узгодженості рішень щодо витрат та фінансування Запобігає явищу «безкоштовної участі»

Слайд 10

* Пряма демократія щодо витрат на суспільні потреби На федеральному рівні Джерела податків та максимальні податкові ставки зафіксовані у федеральній конституції «Боргове гальмування» змушує парламент обмежувати витрати Відсутність спеціальних референдумів щодо бюджету та фінансових питань На рівні кантонів Різні форми бюджету та референдуми з фінансових питань На рівні громад Фіксування громадянами податкових ставок та зборів Обов’язковий референдум щодо бюджету у більшості громад

Слайд 11

* Ситуація в минулому Сильні сторони Порівняно невисокий податковий тягар Значна ідентифікація громадян зі своїми кантонами Сильна конкуренція у фінансовій сфері між кантонами Відмінності у рівні надання послуг Слабкі місця Політична система працює повільно Значна різниця у податковому тягарі різних кантонів Неефективність через неправильні стимули у системі трансферів Повільна централізація Відмінності у рівні надання послуг

Слайд 12

* Реформи щодо фінансового вирівнювання та розподілу завдань (RET / NFA) Проект реновації швейцарського федералізму Детально розроблений у партнерстві між конфедерацією та кантонами Комплексний проект Поправки до федеральної конституції Нові закони на федеральному рівні та рівні кантонів Зміни у фінансових потоках

Слайд 13

* Два вихідних пункти, п’ять головних ідей Фінансове вирівнювання Вирівнювання грошових ресурсів Відшкодування вартості Перерозподіл завдань між конфедерацією та кантонами Вирішення задач та висвітлення руху фінансових потоків Нові форми взаємодії між конфедерацією та кантонами Зміцнення міжкантональної взаємодії

Слайд 14

* Концепція фінансової рівності (див. переклад підписів до схеми в окремому документі)

Слайд 15

* Фінансове вирівнювання Вирівнювання грошових ресурсів Вади колишньої системи Показник грошових ресурсів Мінімальні фонди для всіх кантонів Фінансується конфедерацією та кантонами з міцним фінансовим положенням Відшкодування вартості Географічне та топографічне відшкодування вартості Соціально-демографічне відшкодування вартості Фінансується конфедерацією

Слайд 16

* Результати вирівнювання грошових засобів (див. переклад підписів до схеми в окремому документі)

Слайд 17

* Перерозподіл завдань між конфедерацією та кантонами Вирішення задач та висвітлення руху фінансових потоків Принцип субсидіарності Нові форми взаємодії між конфедерацією та кантонами Взаємодія замість наказів згідно з постановами Міжкантональне співробітництво із відшкодуванням вартості Можуть бути оголошені обов’язковими у 9 визначених сферах

Слайд 18

* Прикінцеві зауваження Сприятливий федералізм означає сприйняття відмінностей Принцип субсидіарності робить політичні рішення ближчими до громадян Фінансове вирівнювання гарантує, що той, хто вирішує, повинен відповідати за фінансові наслідки своїх рішень Пряма демократія передбачає пряму підзвітність уряду громадянам

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Географія