X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Досвід діяльності міжміського об'єднання Нант

Завантажити презентацію

Досвід діяльності міжміського об'єднання Нант

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* Досвід міжміського об'єднання Нант 16 лютого 2012

Слайд 2

* Агломерація Нант Способи управління водним господарством у 2001 році Генеральне управління комунальних послуг

Слайд 3

* СТРАТЕГІЯ ПЕРЕДАЧІ ПОВНОВАЖЕНЬ ІЗ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ Збір існуючих договорів Передача повноважень від комун до Міжміського об'єднання Нант Метрополь Передача активів: Збір фізичних даних Умови експлуатації Оцінка активів Повернення активів - пасивів

Слайд 4

* Наслідки передачі повноваж. із управління у галузі послуг з ВВ 214 тарифних елементів 11 тарифних зон по водопостач. 23 тарифні зони по водовідвед. Різні тарифи

Слайд 5

* Різні оператори та різні договори: на прикладі водовідведення

Слайд 6

* Приклад розмаїття договорів Водопостач Водовідвед.

Слайд 7

* ПОЛІТИЧНИЙ ЗАПИТ УНІФІКАЦІЯ ТАРИФІВ Уніфікація рахунку Уніфікація послуг

Слайд 8

* ПОЛІТИЧНЕ РІШЕННЯ– дослідження способів управління ОРГАНІЗАЦІЯ ВИСНОВОК ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ

Слайд 9

* Обговорення способів управління: на інституційному рівні, вивчення 3 напрямків: Водопостачання Водовідведення – збір стічних вод Збір побутових відходів Оригінальний підхід: Шляхом пошуку елементів оцінки (14 критеріїв) способів управління із врахуванням цілей, які поставили організатори послуги (органи місцевої влади) Шляхом аналізу цих складових у розрізі агломерації Нант Метрополь: оцінка доцільності критеріїв Упевнитися, що жодне дослідження не показало першочерговість якогось із способів управління

Слайд 10

* Принципи Взаємодоповнюваність операторів на території агломерації Можливість порівняти приватних та комунальних операторів Умови надання послуг, які затвердили організатори послуг Критерії, що аналізують: якість послуги якість послуг управління активами звіт про якість/ціну надання послуги свобода вибору способу управління підприємством Підтримка рівня обізнаності про галузь організаторами послуги Інформація від організатора послуги для організації комунальної послуги Зрозумілість дій комун Фінансовий ризик, що пов’язаний із експлуатацією Участь у щоденній роботі служби Розвиток нових видів послуг і технологій Цивільна та карна відповідальність у рамках даної діяльності

Слайд 11

* ГРАФІК ВИКОНАННЯ Дослідження тарифів: 1 рік грудень 2002 Аналіз споживання Аналіз операційних витрат

Слайд 12

* Аналізи фінансових прогнозів Основні завдання щодо тарифів Тарифна політика і рівновага бюджетів на водопостачання та водовідведення – Багаторічний аналіз

Слайд 13

* Сценарій зближення

Слайд 14

* Уніфікація тарифів у 2001-2006 рр Уніфікація тарифів у 2001 - 2006 рр. : 60 % абонентів помітили, що рахунок за воду збільшується повільніше за ріст інфляції; 35 % абонентів помітили, що рахунки за воду суттєво зменшилися – 10% і – 35 % ; 5 % абонентів помітили, що рахунок за воду збільшився більше, ніж рівень інфляції на + 10%.

Слайд 15

* ГРАФІК ВИКОНАННЯ Дослідження із уніфікації тарифів Аналіз технічних завдань Укладання договорів Утворення органу нагляду за операторами Розробка типового договору, включно для комунальних операторів договори із визначенням цілей

Слайд 16

* На рівні підприємства Уніфікація послуг: однакова хартія забезпечення якості послуги для усієї агломерації

Слайд 17

* ДОСЛІДЖЕННЯ СПОСОБІВ УПРАВЛІННЯ Дослідження способів управління: 1 рік 31 грудня 2001 Рішення неоднорідність Наслідок адаптована організація

Слайд 18

* Відносини Нант Метрополь/24 комуни 31 грудня 2001 Пропозиції для всіх мерів Уніфікація тарифів Уніфікація послуг Способи управління підприємством

Слайд 19

* Організація та відносини між комунами та міжміським об'єднанням Перші рішення: Водопостачання Централізоване управління Об'єднані комуни Водовідведення Централізоване/ спільне управління

Слайд 20

* Організація послуг 2001 - 2002 класична схема Віце-президент + управління 1 констатація фактів проблеми видимості необхідність переробки: контракту договору хартії

Слайд 21

* Запровадження організатора послуги 2002 2010 Організатор комунальної послуги: Орган місцевого самоврядування Загальна стратегія Основні активи Рівень послуги Контроль Вибір способу управління Споживачі: нецентралізов. послуга (збір) або централізов. послуга (податок)

Слайд 22

* Житель - споживач Оператор мережі Орган місц.влади – організатор послуги Економічні учасники ЗМІ Треті сторони Об'єднання споживачів Фінансові обмеження Інституційна структура на націонал. та європ. рівні Оператори/ конкуренція Технічні обмеження Центральні учасники: Європа, Держава, органи місцев.влади, НДІ… Une vision sociotechnique des services urbains Асоціації територія мережа послуга Стратегію слід адаптувати до проекту на місці Le schéma d’acteurs et le cadre d’action constituent le « modèle triangulaire  » : l’outil pour la gouvernance locale des services urbains Des facteurs externes à gérer

Слайд 23

* (1) Три принципи Визнання органу місц.влади-організатора послуги як єдиної законної інстанції, що є гарантом комунальної послуги Кожен мешканець має право сподіватися на належну послугу за відповідним тарифом незалежно від місця проживання та способу управління підприємством Визнання ролі мешканця-споживача у центрі комунальної служби у розрізі багатопредметного аналізу

Слайд 24

* Організатор послуги Визначає, здійснює, оцінює державну політику та інформує населення Відповідає на очікування та потреби споживачів, забезпечує доступ до послуги, довгострокове прогнозування, схем оптимізації, оцінку стратегій Запроваджує певні засоби та визначає тарифну політику Визначає умови надання комунальної послуги Рівень, якість надання послуги, способи управління Власник інфраструктури, забезпечує управління об'єктами Призначає, контролює, оцінює виконання завдань операторами (приватн. та комунал.) Визначити і виконати завдання організатора послуги

Слайд 25

* Оператор мереж Виробляє послугу для споживача: Надає послуги відповідно до договорів (договори про передачу повноважень або тендери – для приватн. операторів, договори із цільовими показниками для комунал. операторів) Здійснює управління зв'язками із споживачами) Здійснює утримання майна, що було передане на баланс органом місцев.влади: Протягом усього терміну дії договору планує обслуговування обєктів, утримання інфраструктури у належному стані для забезпечення безперервності надання комунал.послуг, відновлює інфраструктуру до того стану, що був на початку дії договору Звітує організатору послуги: Дає організаторові послуги здійснювати належний контроль, пропонує заходи для покращення та розвитку послуг Визначити функція операторів

Слайд 26

* Запровадження плану дій у водному господарстві План - Політика у водному господарстві: Водопостачання – Водовідведення – Водні середовища Зрозумілість як для безпосередніх, так і опосередкованих учасників 10 тематичних стратегій 4 поперечні стратегії

Слайд 27

* Політика у водному госп-ві 10 тематичних стратегій 4 поперечні стратегії

Слайд 28

* Політика у водному госп-ві: ВОДОПОСТАЧАННЯ Стратегічні напрямки, операційні завдання та заходи Стратегічні напрямки, операційні завдання та заходи 3 стратегічні напрямки: Зберегти та відновити водні середовища Організатор комунальної послуги з водовідведення гарантує безпечні умови проживання для населення та захист водних ресурсів Організатор комунальної послуги з водопостачання гарантує постачання питної води належної якості та у достатній кількості 11 операційних завдань: Запровадити та керувати виконанням політики у галузі водопостачання на місцевому рівні, Поступово досягнути хорошого стану водних потоків та оцінити середовище проживання населення, 3) Запровадити дієву структура для забезпечення безперервності послуги для споживачів, 4) Забезпечити – шляхом запровадження розвинених технологій та кадрів – забір, транспортування та очистку стічних вод, 5) Зменшити витрати для підтримання тарифів на рівні аналогічних служб, 6) водовідведення: сприяти гармонійному розвитку 7) Забезпечити безпеку та безперервність водопостачання для населення, 8) Гарантувати належну якість питної води, що постачається населенню. 9) Забезпечити ефективність комунальної служби із регульованою ціною на воду, 10) Бути одиницею управління у галузі водопостачання на всіх рівнях, 11) водопостачання: сприяти гармонійному розвитку PLAN D'ACTIONS

Слайд 29

* Політика у водному госп-ві: ВОДОПОСТАЧАННЯ PLAN D'ACTIONS PLAN D'ACTIONS

Слайд 30

* Зв’язок між Нант Метрополь та комунами Представлення політики/ стратегій усім мерам Під час засідань Комісії з питань великих комунальних служб Під час засідань Громадської політичної групи, до якої входять місцеві депутати Тематичні слухання під час засідань Громадської політичної групи та комісій

Слайд 31

* Деяка інформація по Нант Метрополь Розподіл договорів за привабливістю територій Удосконалене управління договорами і бюджетами Під управлінням комуни

Слайд 32

* Управління основними фондами Виконання ряду робіт для Нант Метрополь Удосконалене управління бюджетами Уніфікований рахунок за воду Використання Інтернет-сайту = Видимість і зрозумілість для всіх: Об'єднань депутатів/ Комун/ Споживачів/ Операторів Деяка інформація по Нант Метрополь

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Географія