X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Знаю.Розумію.Вмію.

Завантажити презентацію

Знаю.Розумію.Вмію.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Методичний паспорт проекту Усний журнал на тему «Знаю.Розумію.Вмію.»

Слайд 2

Методичний паспорт проекту Учасники проекту – учні I - IІІ курсів Тип проекту: частково пошуковий, дослідницький Термін реалізації: 2 тижні. Актуальність: формування основних компетенцій особистості засобами взаємонавчання в малих групах. Мета: навчити учнів працювати з різними джерелами інформації, формувати науковий світогляд, представити результати проекту через публічний виступ; розвивати творчі здібності , вміння взаємодіяти в групах, бажання вивчати навколишній світ; виховувати екологічну свідомість, цінувати й раціонально використовувати природні ресурси. Форма представлення результатів роботи: проведення усного журналу з фізики «Знаю. Розумію. Вмію.».

Слайд 3

Хід проведення І етап – установчо-мотиваційний Підготовка робочих матеріалів, аналіз проблеми, визначення ідеї, розподіл обов’язків, актуалізація опорних понять теми, відбір змісту та шляхів розв’язання Учням повідомляється тема майбутнього проекту та ставляться випереджувальні завдання, відповідно до яких учасники діляться на групи: 1. Теоретики - вивчають біографії та вклад вчених – фізиків у розвиток науки. 2. Енергетики – досліджують історію розвитку електричних явищ, законів та межі їх застосування. Вивчають проблему раціонального використання енергоресурсів у повсякденному житті. 3. Ювеліри - вивчають практичне застосування кристалів, аморфних тіл у науці і техніці.

Слайд 4

ІІ етап – змістовно-пошуковий Знайомство з джерелами інформації,відбір головного, виконання досліджень, аналіз інформації, обмін думками, розробка форми проекту, оформлення проектів, тренування перед захистом проектів.

Слайд 5

презентування проекту; обговорення результатів застосування; самооцінка роботи над проектом. ІІІ етап – системно-узагальнюючий