X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Якість продукції

Завантажити презентацію

Якість продукції

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Якість продукції

Слайд 2

Якість продукції - найважливіший показник діяльності підприємства. Підвищення якості продукції значною мірою визначає виживаність підприємства в умовах ринку, темпи науково-технічного прогресу, зростання ефективності виробництва, економію всіх видів ресурсів, що використовуються на підприємстві. Зростання якості продукції - характерна тенденція роботи всіх провідних фірм світу. Вона охопила європейські, американські та азіатські підприємства. І якість своєї продукції - основний чинник конкуренції між фірмами..

Слайд 3

Наслідки недостатнього рівня якості продукції Економічні Недоотримана валютна виручка через низьку частку експорту готової продукції Зниження темпів зросту доходів населення Додаткова втрата валютних коштів для імпорту техніки і товарів народного споживання

Слайд 4

Правління якістю продукції Управління якістю - дії, здійснювані при створенні, експлуатації або споживанні продукції з метою встановлення, забезпечення і підтримки необхідного рівня її якості.

Слайд 5

Фактори що впливають на якість станки машини, та інше обладнання Професшоналізм співробітників знання навики Психофізичний стан співробітників

Слайд 6

Умови забезпечення якості характер виробничого процесу, його інтенсивність, ритмічність, тривалість; кліматичне стан навколишнього середовища і виробничих приміщень; інтер'єр і виробничий дизайн; характер матеріальних і моральних стимулів; морально-психологічний клімат у виробничому колективі; форми організації інформаційного обслуговування і рівень оснащеності робочих місць; стан соціально-матеріального середовища працюючих.

Слайд 7

Політика в області якості може бути сформульована у вигляді принципу діяльності підприємства поліпшення економічного стану підприємства; розширення або завоювання нових ринків збуту; досягнення технічного рівня продукції, що перевищує рівень провідних підприємств і фірм; зниження рівня дефектності продукції, що виготовляється; збільшення термінів гарантії на продукцію; освоєння виробів, функціональні можливості яких реалізуються на нових принципах;

Слайд 8

Стратегія управління якістю Управлінню якістю продукції в усіх країнах приділяється досить багато уваги. В останні роки сформувався новий підхід , нова стратегія в управлінні якістю. Вона характеризується рядом моментів : новому поняттю якості повинна відповідати відповідна організаційна структура підприємства; всеосяжне підвищення якості досягається тільки зацікавленим участю всіх працівників. питання якості актуальні не тільки в рамках виробничого циклу , але і в процесі розробок , конструювання , маркетингу і післяпродажного обслуговування; підвищення якості продукції вимагає застосування нової технології виробництва , починаючи з автоматизації проектування і закінчуючи автоматизованим виміром в процесі контролю якості;

Слайд 9

Правове регулювання якості продукції Правове забезпечення управління якістю продукції полягає у використанні засобів і форм юридичного впливу на органи і об'єкти управління організації на всіх стадіях життєвого циклу продукції з метою забезпечення її високої якості. Правове забезпечення управління якістю продукції спрямовано на вирішення таких основних завдань: правове регулювання відносин, що складаються на всіх рівнях управління якістю продукції ; створення нормативно-правової бази, що забезпечує належне правове регулювання для ефективної реалізації функцій управління якістю продукції ; захист прав та інтересів працівників , що випливають з трудових відносин.

Слайд 10

Висновки Якість продукції на підприємстві - важливий фактор діяльності в умовах ринку , оскільки забезпечує розширення сегментів ринку , процвітання підприємства , зростання прибутку. Міжнародний досвід показує , що роботи з підвищення якості доцільно проводити в рамках системного управління , яке охоплює весь життєвий цикл продукції - від проектування до споживання і утилізації. Управління якістю продукції базується на стандартизації , яка представляє собою нормативно- технічну основу, що визначає прогресивні вимоги до продукції , що виготовляється для потреб національного господарства, населення , оборони , експорту. Кінцева оцінка якості виготовлення продукції здійснюється с. допомогою сертифікації , яка означає випробування продукції , видачу сертифіката відповідності , маркування продукції ( знак відповідності) і контроль за станом подальшого виробництва за допомогою контрольних випробувань. Реалізація нормативних актів в управлінні якістю продукції дозволяє організувати ефективну систему законодавчого забезпечення якості та безпеки продукції . Створена з урахуванням зарубіжної та вітчизняної практики нормативно- правова база управління якістю продукції стоїть на захисті прав при порушенні прав та інтересів громадян і юридичних осіб на території РБ.

Слайд 11

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка