X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВЗАЄМОДІЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ

Завантажити презентацію

ВЗАЄМОДІЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Виконала: Жуган Надія Григорівна, вчитель економіки Городищенського економічного ліцею

Слайд 2

Встановлення ринкової рівноваги Шкала попиту і пропозиції Величина попиту, тис. тонн. Ціна за тонну, тис. гр.од. Величина пропозиції, тис.тонн Надлишок (+) або нестача ( - ) 8 2 4 -4 6 4 6 0 4 6 8 +4

Слайд 3

Формування ринкової ціни Графічне зображення ціна PЕ - ціна ринкової рівноваги QЕ , кількість одиниць реалізованого (придбаного) товару - рівноважний обсяг PЕ - ціна рівноваги - це та ціна за якою продавці готові запропонувати певну кількість товару, а покупці за цією ціною купити цю ж саму кількість товару на протязі якогось часу. Е

Слайд 4

РИНКОВА РІВНОВАГА Взаємодія попиту і пропозиції визначає ринкову рівновагу. Ринкова рівновага – це стан ринку, за якого обсяги попиту та пропонування збігаються. Її умовою є: QD=QS.

Слайд 5

Якщо ціна відхиляється вгору від рівноважної, з’являється надлишок товарів у продавців, загострення конкуренції змушує їх знижувати рівень ціни до рівноважного якщо ціна опустилась нижче за рівноважну, то виникає дефіцит товарів і, користуючись конкуренцією серед покупців, продавці піднімають ціну. Отже, зміна ціни повертає ринок до попередньої рівноваги.

Слайд 6

Порушення ринкової рівноваги P Е C B F Q S D Ринкова рівновага QD = QS Надлишок QD < QS Дефіцит QD>QS. K

Слайд 7

Параметри рівноваги ринку якщо попит та пропозиція являють собою лінійні функції, то параметри рівноваги ринку можна знайти аналітичним способом, тобто, якщо Qs = а + b*P, а Qd = = с – d*P, то прирівнявши Qs і Qd знайдемо PЕ , а + b*P = с – d*P

Слайд 8

ВПЛИВ ЗМІНИ ПОПИТУ НА РИНКОВУ РІВНОВАГУ Графік D1 відображає зростання попиту. Рівноважна ціна продукції зросте і рівноважна кількість продукції також, D ; PЕ ; QЕ . Графік D2 відображає зменшення попиту. Рівноважна ціна продукції зменшиться і рівноважна кількість продукції також, тобто: D ; PЕ ; QЕ .

Слайд 9

Вплив зміни пропозиції на ринкову рівновагу Графік S1 відображає зростання пропозиції. Рівноважна ціна продукції зменшиться, а рівноважна кількість продукції зросте, тобто: S ; PЕ ; QЕ  Графік S2 відображає зменшення пропозиції. Рівноважна ціна продукції зросте а рівноважна кількість продукції зменшиться, тобто: S ; PЕ ; QЕ .

Слайд 10

Встановлення податку з одиниці товару Крива пропозиції зміщується паралельно до початкової на величину податку по вертикалі, точка рівноваги зміщується з до . У точці нової рівноваги ціна пропозиції PS, яка визначає виторг продавців, відрізняється від рівноважної – ціни попиту , за якою купують товар покупці, на величину податку: PD=PS+Т.

Слайд 11

Введення податку Площа прямокутника визначає суму податкових надходжень. Параметри нової рівноваги після введення податку також можуть бути визначені шляхом корекції рівняння пропонування:

Слайд 12

Вплив відсоткового податку на рівновагу ринку Крива пропонування зміщується ліворуч, але не паралельно до попередньої. У цьому випадку змінюється і точка перетину кривої пропонування з відповідною віссю, і кут її нахилу, оскільки має місце непропорційне зростання рівнів цін для різних обсягів пропонування PD=(1+Т)·PS

Слайд 13

Взаємопов’язаність ринків Ринок компакт - дисків в Україні Подія: був прийнятий закон щодо боротьби з випуском неліцензійної продукції на ринку компакт – дисків. Пропозиція буде скорочуватись, як результат подорожчання виробництва, скорочення кількості виробників. S ; PЕ ; QЕ

Слайд 14

Вплив нецінових факторів на зміни попиту і пропозиції Ринок соусу для рибних страв. Умова: імпорт риби набагато зменшився. Фактор: ціни на доповнюючі товари. D ; PE ; QE

Слайд 15

Ринок шкіряних пальто. Умова: ціни на шкіру знизились. Фактор: ціни на ресурси. S ; PE ; QE

Слайд 16

Ринок телятини. Умова: ціни на свинину зросли. Фактор: ціни на товари замінники. D ; PЕ ; QЕ

Слайд 17

Виграш споживача це різниця між максимальною ціною, яку споживач готовий заплатити за певну кількість товару, і тою реальною ціною, яку він заплатив фактично.

Слайд 18

Надлишок споживачів Надлишок всіх споживачів даного товару на ринку, що перебуває в стані рівноваги Е, відповідає площі трикутника PEАЕ. Він розташований між кривими ринкового попиту D, і лінією PEЕ, що відповідає рівню ринкової ціни Надлишок споживача А

Слайд 19

Виграш виробника це різниця між тим, що виробники фактично отримують за одиницю товару і тим мінімумом, який вони готові за нього отримати.

Слайд 20

Надлишок виробників Надлишок всіх виробників даного товару на ринку, що перебуває в стані рівноваги Е, відповідає площі трикутника PEВЕ. Він розташований між кривими ринкової пропозиції S, і лінією PEЕ, що відповідає рівню ринкової ціни Надлишок виробника В

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка