X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЇЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ

Завантажити презентацію

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЇЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЇЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ

Слайд 2

Конкурентоспроможність продукції Це сукупність якісних і вартісних характеристик продукції, що виготовлена за схемою оптимальних витрат для забезпечення потреб споживачів, що відповідає вимогам конкурентного ринку у порівнянні з аналогічною продукцією, що представлена на ньому

Слайд 3

Вплив домінуючих факторів на конкурентоспроможність продукції в залежності від її стадії життєвого циклу

Слайд 4

Етап дослідження та розробки продукції

Слайд 5

Етап впровадження

Слайд 6

Етап росту

Слайд 7

Етап зрілості

Слайд 8

Етап спаду

Слайд 9

Висновки Для забезпечення стабільного розвитку, перш за все, підприємство повинне досягти певного рівня ефективності своєї роботи, а для цього необхідно впровадити і постійно вдосконалювати систему управління конкурентоспроможністю продукції на різних стадіях життєвого циклу. Як бачимо, після виходу на ринок будь-яка продукція піддається впливу факторів, які можуть впливати на конкурентоспроможність як позитивно, так і негативно. Тому при розумному управлінні дію позитивних чинників можна підсилити, а дію негативних – мінімізувати. Головне – це виявити фактори, вплив яких на продукцію найсильніший, а вже потім слід підбирати методи управління ними.

Слайд 10

Дякую за увагу ! Роботу виконала: студентка V курсу, ФЕтаУ, 8504, 6 група Поліщук Ганна

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка