X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Тематичне дослідження ринку Німеччини

Завантажити презентацію

Тематичне дослідження ринку Німеччини

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тематичне дослідження: німецький ринок м. Київ, 3 вересня 2007 року © 2007 Hypoport AG Мартін Дамаске, Керівник підрозділу “Інституційні клієнти” Vorstellung für Investoren

Слайд 2

Компанія "Hypoport“ надає фінансові послуги мережею Інтернет Дві компанії і чотири структурних підрозділи Дистрибуція усіх фінансових продуктів Платформи для корпоративних клієнтів (B2B) Роздрібні клієнти Клієнти, що працюють у галузі комерційної нерухомості Посередники Інституційні клієнти SEITE *

Слайд 3

Компанія "Dr. Klein & Hypoport": втілення спільної концепції Створення платформи для операцій на фінансовому ринку EUROPACE Започаткування мережі дистрибуції 1999 2002 Заснування компанії "Dr. Klein" Заснування компанії "HYPOPORT AG" Злиття "HYPOPORT“ та "Dr. Klein" та створення групи "HYPOPORT" Розширення платформи EUROPACE на усі продукти, пов'язані з цінними паперами, забезпеченими активами 2001 1999 2003 Започаткування роздрібного бізнесу та MBO Початок створення пакетних рішень 2004 2006 1954 12/2006 Етапи становлення компанії 11/2006 Компанія "Hypoport" придбаває "Prommise B. V.“ (Нідерланди) Заснування разом із компанією “Starter B.V.” СП "Hypoport Stater B. V." Залучення усіх фінансових продуктів SEITE *

Слайд 4

Досвід в галузі іпотечного кредитування у Німеччині Резюме Мартін Дамаске (39 років) 1988 – 1998 1998 - 2000 2001- ... Диплом з фізики / диплом з економіки Керівник проектів, компанія “Freie Hypo AG", м. Берлін (перейменована у “Hypoport AG”) Член Виконавчого комітету Групи “Hypoport AG", м. Берлін Відповідає за структурний підрозділ “Інституційні клієнти” основний напрямок: програмне забезпечення для сек'юритизації, сек'юритизація, структуроване фінансування член Правління, компанія "Hypoport Capital Market AG", м. Берлін розробка веб-платформи для здійснення сек'юритизації з інформацією про угоди з цінними паперами, забезпеченими активами, та функціональними можливостями аналізу член Правління компанії "Dr. Klein & Co. Capital AG", м. Берлін впровадження платформи для роботи з іпотечним покриттям іпотечних цінних паперів, забезпечених комерційною нерухомістю Приватний підприємець – консультант з менеджменту Керівник проектів, Інститут менеджменту послуг (IFDM), м. Берлін 2000 - 2001 2001 SEITE *

Слайд 5

Інформація про ринок Розвиток іпотечного посередника: "Dr. Klein & Co. AG" Розробка платформи для роботи корпоративних клієнтів на ринку іпотечного кредитування: EUROPACE Контактні дані Зміст SEITE *

Слайд 6

Обсяг відповідного нового бізнесу - близько 100 млрд. євро Обсяг іпотечного кредитування житлової нерухомості у Німеччині Джерело: “Deutsche Bundesbank” * Визначено з урахуванням інших досліджень та думки щодо кон'юнктури ринку ** Визначено компанією “Hypoport” майбутнє SEITE *

Слайд 7

Структура німецького ринку розвиватиметься аналогічно США і Великобританії Ринкові тенденції У 2007 році на ринку очікується лише незначне зростання нового бізнесу внаслідок позитивних тенденцій розвитку економіки Німеччини. Брокерський бізнес збільшиться з 20-25% (у 2006 році) до 50-60% упродовж наступних років, а дистрибуція банківських продуктів втратить свою частку на ринку. З огляду на витрати і якість продовжуватиметься розмежування збуту та виробництва/управління кредитами. Провайдери послуг ще не скоро завоюють німецький ринок (після дуже важкого старту у минулі роки). Маржі продовжуватимуть зменшуватися, а цінова політика з урахуванням ризиків дедалі ставатиме загальноприйнятою. Рефінансування та сучасні інструменти ринку капіталу набуватимуть більшого значення. SEITE *

Слайд 8

Заміна класичної схеми дистрибуції з однією кредитною установою Ринкові тенденції 2010 р. 2006 р. Відділення банків 80% Незалежні дистриб'ютори 5% Пов'язані між собою агенти 13% Торгові точки 1% Пряма дистрибуція 1% Незалежні дистриб'ютори 30% Пов'язані між собою агенти 8% Торгові точки 2% Пряма дистрибуція 10% Відділення банків 50% Відділення банків 65% Незалежні дистриб'ютори 20% Пов'язані між собою агенти 10% Торгові точки 1% Прямий збут 4% 2000 р. Широкий асортимент продуктів Високий ступінь захисту від ризиків Система ціноутворення з урахування можливих ризиків Постійний процес дистрибуції за рахунок широкого асортименту продукції кредитних установ, що працюють на ринку В результаті внутрішньої конкуренції: Більша ефективність Зменшення цін 6 причин стрімкого розвитку незалежної дистрибуції Джерело: проф. д-р К. Фляйшер, "Hypoport" SEITE *

Слайд 9

Процес злиття банків активізувався вже у 2001 році Банки, які активно діяли на іпотечному ринку Німеччини (станом на 2001 рік) 1998 р. 2001 р. Найближче майбутнє BHW AHBR DSL DG HYP HASPA HVB West- Immo LBBW ... HVB Berlin Hyp AHB MHB DG HYP Euro- hypo Nürn- berger Hypo RHEIN- HYP Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- BODEN ... Süd- boden Handels- bank HVB Berlin Hyp AHB MHB DG Hyp Euro- hypo Nürn- berger Hypo Rhein- hyp Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- Boden ... Süd- boden Handels- bank SEITE *

Слайд 10

Процес злиття дедалі пришвидшувався… Долучилися міжнародні банки Банки, які активно діяли на іпотечному ринку Німеччини (станом на 2007 рік). 1998 р. 2001 р. 2007 р. DSL / BHW AHBR ING Diba DG HYP HASPA HVB Dt. Bank TopImmo LBBW / Westimmo ABN Amro HVB Berlin Hyp AHB MHB DG HYP Euro- hypo Nürn- berger Hypo RHEIN- HYP Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- BODEN ... Süd- boden Handels- bank HVB Berlin Hyp AHB MHB DG Hyp Euro- hypo Nürn- berger Hypo Rhein- hyp Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- Boden ... Süd- boden Handels- bank GMAC NIBC … SEITE *

Слайд 11

Більшість угод про злиття вже реалізована Маржа залежно від LTV (співвідношення розміру кредиту до суми забезпечення) (2001 – 2006 рр.) 0,30% 0,40% 0,50% 0,60% 0,70% 60% 70% 80% 90% 100% 110% 2003 2004 2005 Маржа (основа - DGZF) Потік кредитування ? 2002 2001 Джерело: EUROPACE 2006 SEITE *

Слайд 12

На німецькому ринку вже більше немає ніш Існуюча пропозиція здатна покрити будь-який попит (незважаючи на недостатність запитів на інформацію про кредитування). Процес прийняття рішень та кредитна політика фінансових компаній значно змінилися в останні роки. Зміна загальної кон'юнктури змусила кредитні установи приймати більші ризики (див. діаграму нижче). Кредитні рішення вже більше не ґрунтуються на освіті, професії, статусі чи фінансовому становищі позичальників, а спираються на розмір їхніх доходів та платоспроможність, а також на вартість майна та показник LTV (співвідношення розміру кредиту до суми забезпечення) (див. діаграми нижче). Якість забезпечення та вторинний ринок нерухомого майна вже більше не розглядаються як окремі критерії, а є елементами загальної оцінки майна. Пропозиція продуктів SEITE *

Слайд 13

11% клієнтів мають частку менше 20%** * Розмір кредиту ~ 90% вартості майна ** через 10% операційні витрати Показник LTV для усіх кредитів у 2006 році за даними EUROPACE SEITE *

Слайд 14

Відповідним категоріям працевлаштування відповідає аналогічний LTV * Розмір кредиту ~ 90% вартості майна % обсягу у категорії працевлаштування Розподіл LTV за категоріями працевлаштування SEITE *

Слайд 15

12% нового бізнесу у 2006 році припадало на кредиторів-приватних підприємців Розподіл за категоріями працевлаштування SEITE *

Слайд 16

Сегмент клієнтів не враховується при видачі кредиту – лише прибуток та LTV Сегментація клієнтів та затвердження існуючої пропозиції на ринк у SEITE *

Слайд 17

Іпотечний кредит у Німеччині з маржею 25 – 45 базисних пунктів у стандартному сегменті Маржа залежно від LTV приватні підприємці наймані працівники і робітники SEITE *

Слайд 18

Стабільність маржі – більша диференційованість за LTV Маржа кредиторів за ануїтетними кредитами з фіксованою процентною ставкою упродовж 10 років при різних показниках LTV 0,0 % 0,2 % 0,4 % 0,6% 0,8 % 1,0 % 1,2 % 1,4 % 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 0 - 60% 60% - 80% 80% -100% 100 % - 200 % SEITE *

Слайд 19

Позики KfW і кредити з форвардним покриттям зростають… і у майбутньому? Відсоток за типом кредитів за даними загального бізнесу у системі EUROPACE 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 Ануїтетні кредити Кредити з форвардним покриттям Кредити KfW Інші SEITE *

Слайд 20

Відсоткова ставка збільшилася на 1,5% – невідповідність рівнів відсоткових ставок зменшується Ефективна відсоткова ставка оформлених кредитів залежно від періоду фіксованої ставки 3,0% 3,5% 4,0% 4,5% 5,0% 5,5% 6,0% 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 5 років фіксовано 10 років фіксовано 15 років фіксовано 20 років фіксовано SEITE *

Слайд 21

Період фіксованої процентної ставки компенсує процентну ставку – зменшується амортизація Амортизація та процентна ставка оформлених кредитів та період фіксованої процентної ставки 1 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 2 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 11,8 12 12,2 12,4 12,6 12,8 13 13,2 Середня амортизація (вісь ліворуч) Середній період фіксованої ставки (вісь праворуч) Зміни відсоткової ставки для порівняння SEITE *

Слайд 22

Можливість 5% передоплати стає ринковим стандартом Розподіл особливих норм амортизації за оформленими кредитами 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 5% річних Інші можливості передоплати Відсутність можливості передоплати SEITE *

Слайд 23

Нові будинки, в яких мешкають власники, залишаються стабільними у ціні – зменшуються ціни на зведені будинки Ціни у Німеччині на помешкання та будинки, в яких мешкають власники 80 90 100 110 120 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 HPX - апартаменти HPX - нові будинки HPX - зведені будинки SEITE *