X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Тематичне дослідження ринку Німеччини

Завантажити презентацію

Тематичне дослідження ринку Німеччини

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тематичне дослідження: німецький ринок м. Київ, 3 вересня 2007 року © 2007 Hypoport AG Мартін Дамаске, Керівник підрозділу “Інституційні клієнти” Vorstellung für Investoren

Слайд 2

Компанія "Hypoport“ надає фінансові послуги мережею Інтернет Дві компанії і чотири структурних підрозділи Дистрибуція усіх фінансових продуктів Платформи для корпоративних клієнтів (B2B) Роздрібні клієнти Клієнти, що працюють у галузі комерційної нерухомості Посередники Інституційні клієнти SEITE *

Слайд 3

Компанія "Dr. Klein & Hypoport": втілення спільної концепції Створення платформи для операцій на фінансовому ринку EUROPACE Започаткування мережі дистрибуції 1999 2002 Заснування компанії "Dr. Klein" Заснування компанії "HYPOPORT AG" Злиття "HYPOPORT“ та "Dr. Klein" та створення групи "HYPOPORT" Розширення платформи EUROPACE на усі продукти, пов'язані з цінними паперами, забезпеченими активами 2001 1999 2003 Започаткування роздрібного бізнесу та MBO Початок створення пакетних рішень 2004 2006 1954 12/2006 Етапи становлення компанії 11/2006 Компанія "Hypoport" придбаває "Prommise B. V.“ (Нідерланди) Заснування разом із компанією “Starter B.V.” СП "Hypoport Stater B. V." Залучення усіх фінансових продуктів SEITE *

Слайд 4

Досвід в галузі іпотечного кредитування у Німеччині Резюме Мартін Дамаске (39 років) 1988 – 1998 1998 - 2000 2001- ... Диплом з фізики / диплом з економіки Керівник проектів, компанія “Freie Hypo AG", м. Берлін (перейменована у “Hypoport AG”) Член Виконавчого комітету Групи “Hypoport AG", м. Берлін Відповідає за структурний підрозділ “Інституційні клієнти” основний напрямок: програмне забезпечення для сек'юритизації, сек'юритизація, структуроване фінансування член Правління, компанія "Hypoport Capital Market AG", м. Берлін розробка веб-платформи для здійснення сек'юритизації з інформацією про угоди з цінними паперами, забезпеченими активами, та функціональними можливостями аналізу член Правління компанії "Dr. Klein & Co. Capital AG", м. Берлін впровадження платформи для роботи з іпотечним покриттям іпотечних цінних паперів, забезпечених комерційною нерухомістю Приватний підприємець – консультант з менеджменту Керівник проектів, Інститут менеджменту послуг (IFDM), м. Берлін 2000 - 2001 2001 SEITE *

Слайд 5

Інформація про ринок Розвиток іпотечного посередника: "Dr. Klein & Co. AG" Розробка платформи для роботи корпоративних клієнтів на ринку іпотечного кредитування: EUROPACE Контактні дані Зміст SEITE *

Слайд 6

Обсяг відповідного нового бізнесу - близько 100 млрд. євро Обсяг іпотечного кредитування житлової нерухомості у Німеччині Джерело: “Deutsche Bundesbank” * Визначено з урахуванням інших досліджень та думки щодо кон'юнктури ринку ** Визначено компанією “Hypoport” майбутнє SEITE *

Слайд 7

Структура німецького ринку розвиватиметься аналогічно США і Великобританії Ринкові тенденції У 2007 році на ринку очікується лише незначне зростання нового бізнесу внаслідок позитивних тенденцій розвитку економіки Німеччини. Брокерський бізнес збільшиться з 20-25% (у 2006 році) до 50-60% упродовж наступних років, а дистрибуція банківських продуктів втратить свою частку на ринку. З огляду на витрати і якість продовжуватиметься розмежування збуту та виробництва/управління кредитами. Провайдери послуг ще не скоро завоюють німецький ринок (після дуже важкого старту у минулі роки). Маржі продовжуватимуть зменшуватися, а цінова політика з урахуванням ризиків дедалі ставатиме загальноприйнятою. Рефінансування та сучасні інструменти ринку капіталу набуватимуть більшого значення. SEITE *

Слайд 8

Заміна класичної схеми дистрибуції з однією кредитною установою Ринкові тенденції 2010 р. 2006 р. Відділення банків 80% Незалежні дистриб'ютори 5% Пов'язані між собою агенти 13% Торгові точки 1% Пряма дистрибуція 1% Незалежні дистриб'ютори 30% Пов'язані між собою агенти 8% Торгові точки 2% Пряма дистрибуція 10% Відділення банків 50% Відділення банків 65% Незалежні дистриб'ютори 20% Пов'язані між собою агенти 10% Торгові точки 1% Прямий збут 4% 2000 р. Широкий асортимент продуктів Високий ступінь захисту від ризиків Система ціноутворення з урахування можливих ризиків Постійний процес дистрибуції за рахунок широкого асортименту продукції кредитних установ, що працюють на ринку В результаті внутрішньої конкуренції: Більша ефективність Зменшення цін 6 причин стрімкого розвитку незалежної дистрибуції Джерело: проф. д-р К. Фляйшер, "Hypoport" SEITE *

Слайд 9

Процес злиття банків активізувався вже у 2001 році Банки, які активно діяли на іпотечному ринку Німеччини (станом на 2001 рік) 1998 р. 2001 р. Найближче майбутнє BHW AHBR DSL DG HYP HASPA HVB West- Immo LBBW ... HVB Berlin Hyp AHB MHB DG HYP Euro- hypo Nürn- berger Hypo RHEIN- HYP Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- BODEN ... Süd- boden Handels- bank HVB Berlin Hyp AHB MHB DG Hyp Euro- hypo Nürn- berger Hypo Rhein- hyp Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- Boden ... Süd- boden Handels- bank SEITE *

Слайд 10

Процес злиття дедалі пришвидшувався… Долучилися міжнародні банки Банки, які активно діяли на іпотечному ринку Німеччини (станом на 2007 рік). 1998 р. 2001 р. 2007 р. DSL / BHW AHBR ING Diba DG HYP HASPA HVB Dt. Bank TopImmo LBBW / Westimmo ABN Amro HVB Berlin Hyp AHB MHB DG HYP Euro- hypo Nürn- berger Hypo RHEIN- HYP Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- BODEN ... Süd- boden Handels- bank HVB Berlin Hyp AHB MHB DG Hyp Euro- hypo Nürn- berger Hypo Rhein- hyp Dt. Hyp F/M-HH Dt. Bank HASPA DSL BHW LBBW DePfa WürtHyp RHEIN- Boden ... Süd- boden Handels- bank GMAC NIBC … SEITE *

Слайд 11

Більшість угод про злиття вже реалізована Маржа залежно від LTV (співвідношення розміру кредиту до суми забезпечення) (2001 – 2006 рр.) 0,30% 0,40% 0,50% 0,60% 0,70% 60% 70% 80% 90% 100% 110% 2003 2004 2005 Маржа (основа - DGZF) Потік кредитування ? 2002 2001 Джерело: EUROPACE 2006 SEITE *

Слайд 12

На німецькому ринку вже більше немає ніш Існуюча пропозиція здатна покрити будь-який попит (незважаючи на недостатність запитів на інформацію про кредитування). Процес прийняття рішень та кредитна політика фінансових компаній значно змінилися в останні роки. Зміна загальної кон'юнктури змусила кредитні установи приймати більші ризики (див. діаграму нижче). Кредитні рішення вже більше не ґрунтуються на освіті, професії, статусі чи фінансовому становищі позичальників, а спираються на розмір їхніх доходів та платоспроможність, а також на вартість майна та показник LTV (співвідношення розміру кредиту до суми забезпечення) (див. діаграми нижче). Якість забезпечення та вторинний ринок нерухомого майна вже більше не розглядаються як окремі критерії, а є елементами загальної оцінки майна. Пропозиція продуктів SEITE *

Слайд 13

11% клієнтів мають частку менше 20%** * Розмір кредиту ~ 90% вартості майна ** через 10% операційні витрати Показник LTV для усіх кредитів у 2006 році за даними EUROPACE SEITE *

Слайд 14

Відповідним категоріям працевлаштування відповідає аналогічний LTV * Розмір кредиту ~ 90% вартості майна % обсягу у категорії працевлаштування Розподіл LTV за категоріями працевлаштування SEITE *

Слайд 15

12% нового бізнесу у 2006 році припадало на кредиторів-приватних підприємців Розподіл за категоріями працевлаштування SEITE *

Слайд 16

Сегмент клієнтів не враховується при видачі кредиту – лише прибуток та LTV Сегментація клієнтів та затвердження існуючої пропозиції на ринк у SEITE *

Слайд 17

Іпотечний кредит у Німеччині з маржею 25 – 45 базисних пунктів у стандартному сегменті Маржа залежно від LTV приватні підприємці наймані працівники і робітники SEITE *

Слайд 18

Стабільність маржі – більша диференційованість за LTV Маржа кредиторів за ануїтетними кредитами з фіксованою процентною ставкою упродовж 10 років при різних показниках LTV 0,0 % 0,2 % 0,4 % 0,6% 0,8 % 1,0 % 1,2 % 1,4 % 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 0 - 60% 60% - 80% 80% -100% 100 % - 200 % SEITE *

Слайд 19

Позики KfW і кредити з форвардним покриттям зростають… і у майбутньому? Відсоток за типом кредитів за даними загального бізнесу у системі EUROPACE 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 Ануїтетні кредити Кредити з форвардним покриттям Кредити KfW Інші SEITE *

Слайд 20

Відсоткова ставка збільшилася на 1,5% – невідповідність рівнів відсоткових ставок зменшується Ефективна відсоткова ставка оформлених кредитів залежно від періоду фіксованої ставки 3,0% 3,5% 4,0% 4,5% 5,0% 5,5% 6,0% 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 5 років фіксовано 10 років фіксовано 15 років фіксовано 20 років фіксовано SEITE *

Слайд 21

Період фіксованої процентної ставки компенсує процентну ставку – зменшується амортизація Амортизація та процентна ставка оформлених кредитів та період фіксованої процентної ставки 1 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 2 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 11,8 12 12,2 12,4 12,6 12,8 13 13,2 Середня амортизація (вісь ліворуч) Середній період фіксованої ставки (вісь праворуч) Зміни відсоткової ставки для порівняння SEITE *

Слайд 22

Можливість 5% передоплати стає ринковим стандартом Розподіл особливих норм амортизації за оформленими кредитами 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 5% річних Інші можливості передоплати Відсутність можливості передоплати SEITE *

Слайд 23

Нові будинки, в яких мешкають власники, залишаються стабільними у ціні – зменшуються ціни на зведені будинки Ціни у Німеччині на помешкання та будинки, в яких мешкають власники 80 90 100 110 120 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 HPX - апартаменти HPX - нові будинки HPX - зведені будинки SEITE *

Слайд 24

Оцінка фінансового балансу родини: більше сімей з невеликими статками купують просторіші будинки Дохід після вирахування витрат (у т.ч. майбутньої ставки) відносно іпотечного кредиту з урахуванням майбутньої ставки 0 100 200 300 400 500 600 700 800 900 1.000 7 2005 8 2005 9 2005 10 2005 11 2005 12 2005 1 2006 2 2006 3 2006 4 2006 5 2006 6 2006 7 2006 8 2006 9 2006 10 2006 11 2006 12 2006 1 2007 2 2007 3 2007 4 2007 5 2007 6 2007 7 2007 SEITE *

Слайд 25

97% німецького ринку є високо конкурентними – розвиватиметься невідповідний бізнес Зміни у поведінці учасників ринку та поява на ринку нових конкурентів призвела до такого факту: 97% попиту задовольняється та забезпечується за рахунок широкої і різноманітної пропозиції фінансування = стандартний бізнес 3% попиту має обмежену пропозицію з огляду на низький дохід, високий показник LTV та інші негативні фактори = невідповідний бізнес LTV PD / прибуток 110% стандартний невідповідний Високий LTV (аналіз даних) Низький прибуток (аналіз пропозицій продуктів) Сегменти субринку SEITE *

Слайд 26

Інформація про ринок Розвиток іпотечного посередника: “Dr. Klein & Co. AG” Розробка платформи для роботи корпоративних клієнтів на ринку іпотечного кредитування: EUROPACE Контактні дані Зміст SEITE *

Слайд 27

Компанія "Dr. Klein“ використовує найефективніші канали для забезпечення відвідуваності власного веб-сайту Онлайн-маркетинг: шість каналів для формування потенційних клієнтів Пошукові системи Suchmaschinen Optimierung Використання ключових слів Оптимізація пошукових систем Методика оптимізації розміщення ресурсів у пошукових системах Платна контекстуальна реклама у пошукових системах Інтеграція з іншими веб-сайтами Управління співпрацею Афілійований маркетинг Стандартизована програма партнерства з дрібними та середніми веб-сайтами Індивідуальна індексація – співпраця з великими веб-сайтами Банери Розміщення банерів на інших веб-сайтах Існуючі клієнти Бюлетені/ (e-mail- маркетинг) Активізація існуючих клієнтів і зацікавлених сторін шляхом розсилки бюлетенів www.drklein.de www.vergleich.de Потенційні клієнти (сторона, зацікавлена у фінансовому продукті) SEITE *

Слайд 28

Оптимізація кількості потенційних клієнтів за рахунок потужного електронного маркетингу Процес оптимізації кількості потенційних клієнтів у компанії “Dr. Klein” Багаторічний досвід у формуванні потенційних клієнтів Економіка формування потенційних клієнтів має найвищий пріоритет Оптимізація показника збільшення кількості клієнтів за рахунок різноманітних заходів пошуку нових клієнтів Більша прибутковість з розрахунку на кожного потенційного клієнта дозволяє приділяти більше уваги пошуку клієнтів (наприклад, у пошуковій системі google) Визначення бюджету маркетингу Формування трафіку Перетворення трафіку у потенційних клієнтів Перетворення потенційного клієнта у контракт Оцінка трафіку Розрахунок прибутку на потенційного клієнта / контракт SEITE *

Слайд 29

Ефективне використання трафіку у пошуку потенційних клієнтів Формування потенційних клієнтів у компанії “Dr. Klein” Потенційний клієнт Оптимізація пошукової системи Використання ключових слів SEITE *

Слайд 30

Робота з потенційними клієнтами через різні канали збуту Перехресне використання каналів Потенційні клієнти Збут через філії – компанія "Dr. Klein" / Freie Hypo Дистрибуція через субброкерів Збут по телефону – компанія "Dr. Klein" Потенційні клієнти оффлайн Продукт, що говорить сам за себе Продукт, що потребує консультування Страхування майна, відповідальності, нещасних випадків Банківський рахунок Іпотека Пенсійні програми Медстрахування Ощадні депозити Внески Кредитування ТТ Кредитування житла Фонди Страхування життя Онлайн-збут – компанія "Dr. Klein" SEITE *

Слайд 31

Freie Hypo: спеціалізована регіональна мережа дистрибуції іпотечних кредитів, яка контактує з клієнтами Основні принципи регіонального каналу збуту компанії “Dr. Klein”: Freie Hypo Регіональна мережа дистрибуції, 75 користувачів франшизи у Німеччині Акцент та увага: Freie Hypo – компетентність. економічність. регіональність. Спеціальна пропозиція кредитування Партнер з франчайзингу: приватні підприємці з досвідом іпотечного кредитування та потребою у надійному бренді 2006 р.: близько 100 відділень у Німеччині 2007 р.: близько 150 відділень у Німеччині SEITE *

Слайд 32

Централізоване управління усіма каналами збуту Внутрішня організація Управління продуктами / Розвиток бізнесу ОПЕРАЦІЇ Обробка Забезпечення якості Підтримка збуту Центр обслуговування клієнтів Обробка через Централізований маркетинг (онлайн/оффлайн/PR) Збут онлайн Спеціалізований збут Збут через партнерів Прямий збут SEITE *

Слайд 33

Підтримка збуту Централізована підтримка забезпечує зростання компанії “Dr. Klein‘" Підтримка збуту SEITE *

Слайд 34

Компанія "Dr. Klein" пропонує широкий асортимент продуктів та послуг Збільшення вартості підприємства “Dr. Klein" Компанія "Dr. Klein" пропонує роздрібним клієнтам: асортимент продуктів і послуг розробка індивідуальних фінансових рішень високоякісні консультації і висока маржа доступ до різноманітних кредитних установ Компанія "Dr. Klein" пропонує кредитним установам: зменшення управління збутом та відносинами з клієнтами відбір заяв на ринку з огляду на пропозицію продуктів окремої кредитної установи прозорий огляд заявки для швидкого та ефективного кредитного рішення заяви, по яких не оформлені кредити, не сплачуються Банки-кредитори Роздрібні клієнти Збільшення трафіку та потенційних клієнтів за рахунок ширшого використання мережі Інтернет Збільшення вартості бізнесу за рахунок розширення власних дистриб'юторських підрозділів та мережі франчайзингу Розвиток німецького ринку вже створив передумови для базового зростання SEITE *

Слайд 35

Інформація про ринок Розвиток іпотечного посередника: “Dr. Klein & Co. AG” Розробка платформи для роботи корпоративних клієнтів на ринку іпотечного кредитування: EUROPACE Контактні дані Зміст SEITE *

Слайд 36

EUROPACE – визнане ринкове середовище Широка мережа дистриб'юторів та кредиторів Незалежні консультанти Пов'язані агенти Страхові компанії Іпотечні брокери Будівельні спілки Пакетні рішення Дистриб'ютори кредиторів Кредитори Дистриб'ютори >30 великих дистриб'юторських організацій з близько 7000 підрозділів та понад 10 000 агентів, які користуються EUROPACE для консультування при здійсненні операцій з житловою нерухомістю та фінансовими продуктами. >20 кредиторів пропонують дистриб'юторам асортимент у 11 продуктів через цю платформу. Результати На сьогоднішній день обсяг фінансових операцій перевищує 1 млрд. євро на місяць, а кількість двосторонніх бізнес-зв'язків – 200. Бізнес-відносини можуть бути ефективними лише тоді, коли дистриб'ютор і кредитор уклали взаємну угоду у системі EUROPACE. SEITE *

Слайд 37

EUROPACE охоплює усі бізнес-процеси наших партнерів Послуги платформи EUROPACE для кредитних продуктів Серйозні перепони заважають конкурентам потрапити на ринок завдяки ефективності цього середовища, найкращим технологіям та інтеграції у банківські системи SEITE *

Слайд 38

Близько 10 млрд. на рік приватної нерухомості фінансується через EUROPACE Обсяг операцій у млн. євро на квартал 0 500 1.000 1.500 2.000 2.500 2004 р. 2005 р. 2006 р. К2 К3 К4 К1 К2 К3 К4 К1 К2 К3 К4 Наслідки припинення урядової програми, яка сприяла розвитку власного житла Фінансування приватної нерухомості через EUROPACE – обсяг у млн. євро SEITE *

Слайд 39

Автоматизація – ключ до ефективності Процес збуту за допомогою системи EUROPACE для консультантів Новий клієнт Підписання контракту Комбінування даних Формування контракту Обробка Визначення комісії Перша консультація Визначення умов Страхування Оцінка майна Збут Проміжний офіс Існуючі клієнти Збут Проміжний офіс Додаткове фінансування Страхування Інформація Баланс Інформація Виплата Пропозиція контракту Умови і рейтинг Продовження контракту Страхування Пропозиція продовження контракту Умови і рейтинг Рейтинг (Базель II) Перевірка даних Генерація контракту Визначення рейтингу Генерація продукту Модуль комісії Кредитний протокол 8 консул. модулів Шлюзи Генератор документів Модуль оцінки 5 препроцесорів Вихідні параметри Schufa / Infoscore Електронний файл Шлюз угод своп SEITE *

Слайд 40

Автоматизація у новому бізнесі EUROPACE для працівників кредитних установ та стандартні процеси Стандартний шлюз Контроль видачі кр. коштів Онлайн-заявка Формування документів Модуль оцінки Визначення рейтингу Визначення позичальника Формування продукту Модуль комісії Препроцесор дистрибуції (Миттєве) визначення кредиту EUROPACE для працівників кредитних установ Процеси кредитування Перевірка видачі кр. коштів Перевірка фін. зобов'язання Перевірка у системі “Schufa” Перевірка кредитоспроможності Модуль оцінки майна Рейтинг / оцінка Страхування Формування документів Основна банківська система Моніторинг видачі кр. коштів Системи банків / третіх сторін Перевірка умов Перевірка комісій Адміністрування клієнтів Офіційна система третьої сторони “Schufa” Основна банківська система Автоматична оцінка майна Механізм зовнішньої оцінки Індивідуальний шлюз Контроль видачі кр. коштів Оцінка позичальника Підтвердження одержання Збут Інформація про статус Критерії видачі кр. коштів SEITE *

Слайд 41

Абсолютно інші витрати на інформаційні технології Модель нарахування витрат залежно від операції Уявіть ... У системі EUROPACE плата нараховується тільки, якщо Ви досягли успіху!!! 0,13% Комісія дистриб'ютора SEITE *

Слайд 42

EUROPACE – платформа іпотечного кредитування у Німеччині Збільшення вартості для посередників та кредитних установ EUROPACE пропонує кредиторам: Доступ до багатьох посередників через одну платформу Попередня обробка: дані повністю зібрані та перевірені Можливість керування вхідними запитами за рахунок щоденної індивідуальної настройки параметрів / рейтингу / умов / цін І навіть управління виробництвом у випадку інтеграції із банківською інформаційною системою EUROPACE пропонує посередникам: Доступ до багатьох кредитних установ через одну платформу Комплексна та швидка обробка від заявки до кредитної угоди Усі кредитори / умови на одному екрані / порівняльний аналіз продуктів Управління організацією збуту за рахунок індивідуальної настройки параметрів / умов роботи платформи Кредитори Посередники Інтеграція більшої кількості продуктів Поширення в Європі Розширення мережі наших партнерів SEITE *

Слайд 43

З одного боку, дві компанії доповнюють одна одну, з іншого, - Їхня діяльність співпадає. Поєднання ресурсів для обслуговування та створення повноцінної мережі у Нідерландах Компетенція партнерів спільного підприємства “Hypoport Stater B.V.” "Stater" – постійне надання послуг операційного відділу та послуги проміжного офісу, а також забезпечення підтримки платформи. "Hypoport – Europace" – провайдер відкритої платформи для головного та проміжного офісів (не надає послуги). SEITE *

Слайд 44

Німецький ринок розвивається у тому ж напрямку, що й ринки Нідерландів та Великобританії Переміщення між каналами дистрибуції 2000 р. Інтернет 1% 0,3% Зовнішня дистрибуція Прямі продажі 2% Дистрибуція через банки Порівняння витрат продажу сьогодні Відділення банків Інтернет Продаж фінансових продуктів Продаж фінансових продуктів Відділення банків SEITE *

Слайд 45

Наприкінці дня: хто забезпечив максимальний збут і найбільш ефективні процеси Типовий розвиток ринку Розвиток ринку краща економічна структура, більш обізнані клієнти, більша конкуренція, менша маржа Збільшення обсягу Кредитним установам слід активно працювати з цими напрямами за рахунок надання послуг і “легких” ІТ та пошуку якісних партнерів Кредитні установи фокусують увагу на мережі або на посередниках - покращення ІТ Спеціалізовані кредитні установи оптимізують процеси та інтегрують IT з торговими точками посередника – субброкерство EUROPACE SEITE *

Слайд 46

Майбутнє – за дистриб'юторськими платформами Пакет Пакет Пакет Пакет Розвиток ринку посередників Минуле Розвиток посередників Сьогодення Консолідація посередників Майбутнє Світ платформ A Кредитна установа Кредитна установа Кредитна установа Посередник Посередник Посередник Платформа B2B Обмежена кількість, але стрімке зростання посередників Багато посередників, які працюють разом лише з одним банком Відсутність технологічної підтримки Організація посередників у мережі Багато незалежних сторін Часткове залучення кредитними установами зовнішніх ресурсів до операцій обробки Об'єднання сторін, зацікавлених навколо системи залучення сторонніх ресурсів Реалізація в одній платформі усіх послуг, що збільшують вартість у ланцюгу формування вартості фінансового продукту. Платформа є технологічною платформою для усіх учасників ринку. Джерело: Мерсер Оолівер Вімен: Європейська дистриб'юторська мережа іпотечного кредитування, 2007 SEITE *

Слайд 47

Потік інформації від позичальника до інвестора Фінансування консультантів Фінансування кредитної установи Фінансування клієнтів Інвестиції клієнтів Інвестиції консультантів Інвестиції кредитної установи Провайдер послуг / Система "Master KAG" EUROPACE Фінансування провайдера послуг EUROPACE EUROPACE EUROPACE EUROPACE EUROPACE EUROPACE Місце платформи EUROPACE у ланцюгу формування вартості продукту SEITE *

Слайд 48

Централізоване інформаційне забезпечення та підтримка процесів підвищують ефективність ринку цінних паперів, забезпечених активами Рейтингове агентство Інвестиційний банк Провайдер послуг Платіжний агент The EUROPACE Capital Market Platform Емітент Інвестор Емітент Інвестор Численні ділові відносини Відсутність ринкових стандартів Більш ефективний, прозорий та ліквідний ринок Концентрація менших обсягів для отримання критичної маси Платформи EUROPACE для роботи на ринку капіталу … Довірчий власник Концепція платформи EUROPACE для роботи на ринку капіталу SEITE *

Слайд 49

Підтримка усього процесу рефінансування та інвестування Приватне розміщення Цінні папери, забезпечені активами Облігація з покриттям Перевірка Аналіз рівня кредитування Гр. потоки і сценарії Оцінка і ціни … Дослідження і новини База даних угод Ключові показники Попередження Порівняння Підтримка Підтримка Імпорт/експорт Моніторинг та вибір портфелю Рейтинг/підвищення кредитного рейтингу Грошові потоки Правдивість Трансформація … Підтримка Підтримка Ефективність Сценарій / стрес-тести Звітність … Звіт про іпотечне покриття Рейтинг структурування Звітність Оцінка Інформаційна підтримка Аналіз портфелю, оцінка, рішення про рефінансування Підтримка розміщення Первинний і вторинний ринок Аналіз, потоки Оцінка портфелю Інформація по операціях Перспективи емісії Дослідження Аналіз портфелю, оцінка, Інвестиційне рішення Інтегратор Емітенти Інвестори Функціональність платформи EUROPACE при роботі на ринку капіталу SEITE *

Слайд 50

Інформація про ринок Розвиток іпотечного посередника: “Dr. Klein & Co. AG” Розробка платформи для роботи корпоративних клієнтів на ринку іпотечного кредитування: EUROPACE Контактні дані Зміст SEITE *

Слайд 51

Контактна інформація у компанії "Hypoport" Контактні дані SEITE *

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка