X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ В МІЖНАРОДНИХ КОРПОРАЦІЯХ СВІТУ

Завантажити презентацію

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ В МІЖНАРОДНИХ КОРПОРАЦІЯХ СВІТУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Стратегічне планування Суть міжнародного стратегічного планування. Стратегічні альтернативи (орієнтації) міжнародних корпорацій. Елементи міжнародної стратегії Основні етапи розробки та реалізації міжнародних стратегій. Рівні міжнародних стратегій.

Слайд 3

МІЖНАРОДНИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ - це комплексний безперервний управлінський процес, мета якого формування та практична реалізація стратегій, що дозволяють компанії ефективно конкурувати на міжнародному ринку.

Слайд 4

Стратегічне планування СТРАТЕГІЯ – це створення унікальної і вигідної позиції, що передбачає певний набір видів діяльності. (Портер) СТРАТЕГІЯ – це процес створення стійких конкурентних переваг компанії та їх зниження у суперників (Аакер) СТРАТЕГІЯ – це так звані 5 П: стратегія як план як принцип поведінки як позиція як перспектива як прийом з метою перехитрити конкурента

Слайд 5

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ – це процес визначення основної лінії компанії, довгострокових цілей і виконання планів діяльності щодо досягнення зазначених цілей.

Слайд 6

Подібність між розробкою стратегії діяльності в одній країні і в багатьох країнах ЯКІ товари чи послуги продавати?   ДЕ і ЯК буде організовано ВИРОБНИЦТВО цих товарів чи надання послуг?  ДЕ і ЯК будуть РЕАЛІЗОВУВАТИСЬ товари чи послуги? ДЕ і ЯК будуть братись необхідні РЕСУРСИ? ЯКИМ ЧИНОМ компанія розраховує ПЕРЕМОГТИ своїх КОНКУРЕНТІВ?

Слайд 7

ВІДМІННОСТІ Різні урядів Різні валют Різні системи бухгалтерського обліку Різні політичні системи Різні правові системи Різний економічний розвиток Різні культурні середовища

Слайд 8

ОСНОВНА СТРАТЕГІЯ КОМПАНІЇ Стратегія зростання Стратегія стабілізації ( стратегія паузи)  Стратегія економії  Стратегія глобального бізнесу

Слайд 9

ДЖЕРЕЛА ОТРИМАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

Слайд 10

СТРАТЕГІЧНІ АЛЬТЕРНАТИВИ Потреба в глобальній інтеграції Високий Низький Низький Високий Потреба в адаптації до місцевих умов ГЛОБАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ СТРАТЕГІЯ ДУБЛЮВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ МУЛЬТИНАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ

Слайд 11

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МІЖНАРОДНИХ СТРАТЕГІЙ

Слайд 12

ЕЛЕМЕНТИ МІЖНАРОДНОЇ СТРАТЕГІЇ ВИКЛЮЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ СИНЕРГІЯ

Слайд 13

РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ СТРАТЕГІЇ ДВА ЕТАПИ: Формулювання стратегії Реалізація стратегії

Слайд 14

Процес стратегічного планування

Слайд 15

ПРОЦЕС ФОРМУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ СТРАТЕГІЇ ФОРМУЛЮВАННЯ МІСІЇ КОМПАНІЇ ПРОВЕДЕННЯ SWOT АНАЛІЗУ ПОСТАНОВКА СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ПОСТАНОВКА ТАКТИЧНИХ ЦІЛЕЙ І РОЗРОБКА ТАКТИЧНИХ ПЛАНІВ РОЗРОБКА ЗАГАЛЬНОЇ СХЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ

Слайд 16

ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ СИЛЬНИХ І СЛАБКИХ СТОРІН КОМПАНІЇ Менеджмент і організація Якість менеджменту Якість персоналу Ступінь централізації Організаційна структура Системи планування, інформації та контролю Фінанси Норма прибутку Співвідношення власних і позичкових коштів Об'єм запасів Норма повернення інвестицій Кредитоспроможність Маркетинг Канали розподілу Доля ринку Ефективність реклами Задоволення покупців Якість продукції Рівень сервісу Виробництво Розташування філіалів Вік устаткування Система закупівель Контроль якості Ефективність/ продуктивность Людські ресурси Досвід і освіта співробітників Відносини з профспілками Оновлення кадрів Задоволення від праці Скарги Дослідження і розробки Базові дослідження Можливості лабораторій Програми досліджень Розробка нових продуктів Розробка нових технологій

Слайд 17

ПОСТАНОВКА СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ПОВИННІ БУТИ: Вимірюваними Досяжними Обмеженими в часі

Слайд 18

ВПРОВАДЖЕННЯ І КОНТРОЛЬ НАД РЕАЛІЗАЦІЄЮ СТРАТЕГІЇ Компанія Лідерство Інформаційні та контрольні системи Людські ресурси Структура С Т Р А Т Е Г І Я Р Е З У Л Ь Т А Т Зовнішнє середовище

Слайд 19

РІВНІ МІЖНАРОДНОЇ СТРАТЕГІЇ КОРПОРАТИВНА СТРАТЕГІЯ Яким бізнесом ми займаємось? БІЗНЕС – СТРАТЕГІЯ Як ми конкуруємо? ФУНКЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ Як ми підтримуємо стратегію бізнес – одиниць?

Слайд 20

Корпоративна стратегія СТРАТЕГІЯ ОРІЄНТАЦІЇ НА ОДИН ВИД ДІЯЛЬНОСТІ СТРАТЕГІЯ ПОВ’ЯЗАНОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ СТРАТЕГІЯ НЕПОВ’ЯЗАНОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ

Слайд 21

ФОРМУЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЇ НА КОРПОРАТИВНОМУ РІВНІ Корпоративна стратегія – це портфельна стратегія Збалансований набір підрозділів або стратегічних бізнес одиниць (SBU) Матриця BCG ( абревіатура назви компанії Boston Consulting Group, Бостонська консультаційна група)

Слайд 22

Матриця BCG Зірки Грошові дійні корови Собаки Знаки питання Доля ринку Висока Низька Темпи зростання бізнесу Низька Висока

Слайд 23

Матриця BCG (Компанія GILLETTE) Зірки Грошові дійні корови Собаки Знаки питання Доля ринку Висока Низька Темпи зростання бізнесу Низька Висока Підприємство Braun Підприємство з виробництва приладів для гоління Лабораторія Oral-B Підприємство Duracell Філіал з випуску предметів особистої гігієни Підприємство Cricket

Слайд 24

Бізнес стратегія ТИПИ БІЗНЕС – СТРАТЕГІЙ ( за Портером) СТРАТЕГІЯ ДИФФЕРЕНЦІАЦІЇ СТРАТЕГІЯ ЛІДЕРСТВА ЗА ВИТРАТАМИ СТРАТЕГІЯ ФОКУСУВАННЯ

Слайд 25

ВАРІАТИВНІСТЬ БІЗНЕС – СТРАТЕГІЙ СТРАТЕГІЇ СПІВРОБІТНИЦТВА І ПАРТНЕРСТА СТРАТЕГІЇ ПЕРЕВАГ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ЗВУЖЕННЯ БІЗНЕСУ СТРАТЕГІЯ НАСТУПУ СТРАТЕГІЯ ОБОРОНИ

Слайд 26

Стратегії партнерства і співробітництва Об'єднання компаній Стратегічні альянси Ступінь співробітництва Висока Низька Статус найкращого постачальника Стратегічне бізнес-партнерство Спільне підприємство Злиття Поглинання

Слайд 27

ТЕОРІЯ ТИПІВ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ : БІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД 1935р. – Раменський Л.Г. 1975р. – Грайм Дж.П. (англ..)

Слайд 28

КЛАСИФІКАЦІЯ КОМПАНІЙ (за критерієм їх ринкової стратегії) ВІОЛЕНТИ ПАТІЄНТИ КОММУТАНТИ ЕКСПЛЕРЕНТИ

Слайд 29

Варіанти стратегічної позиції компанії на ринку Віоленти Віцелідер Патієнти Коммутанти Попит Ціна

Слайд 30

Конкурентні стратегії міжнародних компаній Віоленти Віцелідери Патієнти Коммутанти Експлеренти Злиття і поглинання Звуження ринку Обмеженість зростання Конкуренція з філіалами ТНК Бурхливе зростання Стратегія сили Стратегія виживання Стратегія ухилення Стратегія копіювання Стратегія аутсорсингу Стратегія партнерства Стратегія ніш Стратегія пристосування Стратегія постійного пошуку Стратегія ризикових проривів

Слайд 31

ФУНКЦІОНАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ КАДРОВА СТРАТЕГІЯ ВИРОБНИЧА СТРАТЕГІЯ СТРАТЕГІЯ НДІКР і ІНЖИНІРИНГУ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ПОСТАВКАМИ

Слайд 32

Міні майстер-клас “Стратегічне планування в міжнародній компанії”

Слайд 33

“Стратегічне планування в міжнародній компанії” Стратегічний план розвитку компанії – задача керівника. Детальна розробка – задача лінійних керівників.

Слайд 34

Керівник Перевіряє цілі Формулює задачі для різних напрямків Планує відкриття нових напрямків Підключає лінійних керівників Особисті бесіди (наради) з лінійними керівниками Ідеї Фінансові результати Ресурси Строки

Слайд 35

Завдання для лінійного керівника До 1 січня 2009 року забезпечити фінансову віддачу від підрозділу в об'ємі 5 тис. доларів. Потрібен бізнес-план (Як керівник збирається забезпечити досягнення цього результату?). Межі: Об'єм документу Строк виконання

Слайд 36

Завдання до семінару Використовуючи конкурентні стратегії М.Портера, охарактеризуйте стратегію конкретної компанії

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка