X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Система Кока-Кола в Україні . Соціальна корпоративна відповідальність в мережі постачання продукту

Завантажити презентацію

Система Кока-Кола в Україні . Соціальна корпоративна відповідальність в мережі постачання продукту

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Система Кока-Кола в Україні Соціальна корпоративна відповідальність в мережі постачання Олеся Жулинська Директор зі зв’язків із громадськістю Кока-Кола Україна березень 2008

Слайд 2

Візія зростання: бути лідером в корпоративній звітності та однією з найбільш важливих компаній в світі; Членство в Глобальному договорі Об’єднаних Націй; Корпоративні правила трудових відносин; Захист прав людини; Запровадження провідних принципів постачання; Нові бізнес-ініціативи у сфері захисту прав людини. Світовий громадський обов’язок Компанії Кока-Кола

Слайд 3

Система Кока-Кола в Україні 2007 Огляд

Слайд 4

Огляд мережі постачання системи Кока-Кола в Україні Фінальний продукт Концентрат Компанія Кока-Кола – власник торгових марок, виробляє концентрат, здійснює глобальний маркетинг Сировина Преформи, цукор, ПЕТ і склотара, етикетки, кришки, маркетингові матеріали Торгівельні точки Споживач Дистрибутор Ботлер – компанія, що здійснює виробництво, дистрибуцію на ринку/ В Україні – Кока-Кола Беверіджиз Україна

Слайд 5

Правила Компанії покликані встановити стандарти в кожній ланці мережі постачання Дотримання прав людини Дотримання Якості Зобов’язання щодо охорони довкілля Принципи роботи з постачальниками Мережа постачання системи Кока-Кола

Слайд 6

Нехтування правами людини може призвести до поширення конфліктних ситуацій на глобальному рівні Туреччина Колумбія Гватемала

Слайд 7

Кроки компанії у сфері захисту прав людини Активні Поєднання Норм трудового права та принципів мережі постачання, запровадження тренінгів та аудитів Регулювання системи трудової стратегії та організація праці з метою уникнення розвитку проблем: - Виявлення проблем та комунікація. Наприклад, звітність по щомісячних дзвінках на Гарячу лінію компанії. - Співпраця у питаннях кризового менеджменту на всіх рівнях компанії: корпоративному, груповому та локальному. Запровадження внутрішніх правил мерчендайзингу. Співпраця з державними та недержавними організаціями із захисту прав людини, корпоративної соціальної відповідальності, міжнародних стандартів. Розповсюдження трудових прав в системі та мережі постачання Відповідні дії Визначення ризиків та управління ними; Швидке вирішення поточних проблем та послаблення проблем, що з’являються в Компанії та системі План дій у відповідності до результатів діяльності аудитів в мережі постачання.

Слайд 8

Дотримання прав людини

Слайд 9

Система Кока-Кола в Україні Наш громадський обов’язок Положення Правил: примусова та дитяча праця, дискримінація, робочі години та заробітня платня, безпечні умови праці, право на об`єднання та віросповідання. Мета: Дотримання корпоративних правил праці та 100% дотримання положень законодавства. 100% дотримання локальних (як мінімум) законів нашими постачальниками та незалежними ботлерами у відповідності до принципів діяльності мережі постачання Приклад Обладнання та робоче устаткування, що відповідають нормам трудового права та безпеки. Відповідність обладнання та робочого устаткування постачальників та ботлерів до принципів та системи якості Кока-Кола. Правила праці Кока-Кола Трудове право в мережі постачання Кока-Кола Трудове право/ люди Парнери (ботлери/ постачальники

Слайд 10

Складові якості Кока-Кола Правила Компанії Кока-Кола у дотриманні якості Стандарти Компанії Кока-Кола, ISO, законодавчі вимоги Внутрішня комунікація Правила у дотриманні якості, безпеки продукції, захисту довкілля, праці та здоров’я, виробничої та технічної безпеки Кока-Кола розповсюджуються на співробітників, клієнтів, постачальників та інших. Все, що не є 100% якісним – не є прийнятним для компанії. Стандарти чітко обумовлюють, як саме слід діяти компанії для виробництва 100% якісних продукції та послуг. Основні документи, якими керується компанія

Слайд 11

Статус запровадження системи якості Старт запровадження системи Компанії КокаКола DSTU ISO 9002: Сертифікація TCCQS Тип II ДСТУ- ISO 14000,1996 сертифік ДСТУ ISO 9002:1994 сертифіка підтврелдення TCCQS Тип III сертицікація виробницт ДСТУ- ISO 14000:1996 сертифікацtпідтверджеДСТУ ISO 9001:2000, ДСТУ 4161 (HACCP) сертфікація Стандарти Компанії Кока-Кола Tип IV сертифікац підтвердже eKOsystem + ISO14000 Тип III сертифікац ДСТУ ІSO 14000:1996 ДСТУ ISO 9001:2000, ДСТУ 4161 (HACCP) сертифікац підтвердже Стандарт якості Кока-Кола Тип IV сертифікац підтвредже Стадія III 1999 eKOsystemISO 14000 Тип IV сертифікац підтвердже Система Якості КокаКола Тип 111 сертифікац холодильн обладання ДСТУ ISO 9001:2000, ДСТУ ІSO 14000:1996 ДСТУ 4161 (HACCP) сертифікац підтвердж TCCQS + ISO 9000 Тип III пересертифікація виробницт OHSAS 18000 eKOsystem + ISO 14000 Тип IІІ пере сертифікац TCCQS + ISO 9000 Тип IV сертифікац підтвердж на виробництві TCCQS Тип IV cсертифікація, підтвр холодильного обладнянн ДСТУ ISO 9001:2000, ДСТУ ISO 14000:2006 cсертифіка підтвредж eKOsystem + ISO 14000 Тип IV, TCCQS + ISO 9000 Тип IV - сертифік виробництва TCCQS Тип IV сертицікац Холодиного обладнання ДСТУ ISO 9001:2000 сертифікація підтвреджен ДСТУ ISO 14000:1996 сертифікація підтвредження ДСТУ 4161 (HACCP) сертифікація підтвредження OHSAS 18000 Тип IIІ сертифікація TCCQS + ISO 9000 rресертифікація виробнитва ISO 22000: 2005 серетифік виробництва eKOsystem + ISO 14000 Тип IV certification confirmation TCCQS пере сертифікація холод обладн TCCQS сертифікаія DMP ДСТУ ISO 9001:2000, ДСТУ ISO 14000:2006 пересертифікаДСТУ ISO 22000, DSTU OHSAS 18000 сертифікація 2000 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008

Слайд 12

Зобов’язання з охорони довкілля Економне використання Переробка Відновлення Компанія Кока-Кола в усьому світі дотримується високих стандартів зі збереження води, викидів у повітря, переробки тари та упаковки, економного використання електроенергії та газу. - Ефективне використання води на виробництві; - Мінімізація та оптимізація сировинних баз; - Економічне використання електроенергії та вживання усіх заходів для запобігання негативних впливів на довкілля. Повторне використання води на виробництві; Переробка тари і упаковки та повторне їх використання. -Підтримка громадських проектів зі збереження водних ресурсів; -Раціональне водоспоживання; -Ефективна очистка стічних вод.

Слайд 13

Принципи співпраці з постачальниками Чинне законодавство Постачальник зобов’язується дотримуватись чинного законодавства, правил та інших вимог відносно до виробництва та дистрибуції продукції Компанії, а також стосовно виконання робіт (надання послуг) Компанії, Дитяча праця Постачальник не буде використовувати дитячу працю, як це передбачено у чинному законодавстві, Примусова праця Постачальник не буде використовувати примусову працю (ув’язнені) Примус до праці Постачальник не має права фізично примушувати працівників до праці Колективні перемовини Постачальник зобов’язується дотримуватись прав працівників в частині вибору способу представництва та ведення колективних переговорів, укладання колективних договорів, у відповідності до чинного законодавства, Заробітна платня та компенсації Заробітна платня та компенсації будуть відповідати вимогам чинного законодавства, Робочі години та надурочні Робочі години та надурочні будуть дотримані у відповідності до чинного законодавства, Здоров’я та безпека Умови праці будуть відповідати вимогам чинного законодавства, Захист довкілля Постачальник буде дотримуватись вимог чинного законодавства стосовно захисту довкілля

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка