X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
SF vs Маркетинг: чи завжди конфлікт неминучий?

Завантажити презентацію

SF vs Маркетинг: чи завжди конфлікт неминучий?

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

SF vs Маркетинг: чи завжди конфлікт неминучий? Ігор Торський Директор компанії «Фарм Аутсорсінг» Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 2

Пов’язані з помилками управління: нечіткий поділ зон відповідальності неоднаковий поділ ресурсів та повноважень нечіткі цілі та завдання різні KPIs різна система мотивації Пов’язані з людським фактором: конфлікт особистостей необізнаність з роботою іншого департаменту погані комунікації між відділами низький професійний рівень співробітників блокування нового Причини конфліктів Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 3

Запитання Чи може використання аутсорсінгу бути одним із засобів уникнення конфліктів? Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 4

Для чого мені аутсорсінг? Я не вмію це робити Я не люблю це робити Я вмію робити щось інше набагато краще Я люблю робити щось інше Мій час коштує дуже дорого Чиясь робота коштує дешевше моєї “Передоручайте іншим те, що вони зроблять простіше і дешевше” Філіп Котлер Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 5

Варіанти використання аутсорсінгу 1 тип. Аутсорсінг виключно польових співробітників. Маркетинг залишається в руках замовника. 2 тип. Аутсорсінг, включаючи маркетинг 3 тип. Ексклюзивна промоція. В руках замовника логістика товару. 4 тип. Ексклюзивна дистрибуція. В руках замовника виключно виробництво. Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 6

1 тип. Аутсорсінг виключно зовнішніх служб Замовник Розробляє стратегію/тактику Проводить текучий маркетинговий супровід Продуктове навчання персоналу Маркетинг менеджер підпорядковується голові представництва Аутсорсер Реалізує тактичні завдання замовника Відповідає за ефективність польових робіт Навчання персоналу навикам роботи Керівник проекту (філд-форс) підпорядковується директору компанії Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 7

1-й тип аутсорсінгу. Вплив на причини конфліктів Пов’язані з помилками управління: зони відповідальності різні ресурси виділяються з різних джерел чіткі цілі та завдання різні KPI різна система мотивації Пов’язані з людським фактором: мінімізовані завдяки різному підпорядкуванню та територіальній віддаленості Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 8

2 і 3 типи. Аутсорсінг, що включає маркетинг та ексклюзивна промоція Замовник Розробляє стратегію Виробляє продукцію Займається логістикою товару Маркетинг менеджер не відповідає за даний проект Аутсорсер Розробляє та реалізує тактику Відповідає за ефективність як маркетингових так польових робіт Навчання персоналу і продуктовій частині і навикам роботи Керівник проекту (бізнес-юніт менеджер) відповідає за обидва напрямки роботи Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 9

2-й та 3-й типи аутсорсінгу. Вплив на причини конфліктів Пов’язані з помилками управління: зона відповідальності одна ресурсами керує один менеджер чіткі цілі та завдання однакові KPI система мотивації одна для всіх ланок просування Пов’язані з людським фактором: конфлікт особистостей відсутній маркетинг/sale розцінюються як ланки одного ланцюга менеджер зацікавлений особисто як в професійному розвитку підлеглих, так і в жорсткому контролі система мотивації стимулює розвиток Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 10

Робимо висновки Причина конфлікту/форма діяльності Представництво Аутсорсінг зовнішньої служби Аутсорсінг разом з маркетингом нечіткий поділ зон відповідальності часто поділ чіткий одна зона відп. неоднаковий поділ ресурсів та повноважень часто розподілені керує 1 особа нечіткі цілі та завдання часто чіткі отримує 1 особа різні KPIs часто переважно однакові різна система мотивації часто переважно одна конфлікт особистостей часто мінімізований відсутній необізнаність з роботою іншого департаменту часто мінімізований відсутній погані комунікації між відділами часто мінімізований відсутній низький професійний рівень співробітників зустрічається зустрічається відсутній блокування нового зустрічається зустрічається відсутній Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 11

Аутсорсінг. Переваги. Фінансово-економічні Управлінські Кадрові Юридичні Вивільнення ресурсів Зниження конфліктності! Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 12

Для чого мені аутсорсінг? Я не вмію це робити Я не люблю це робити Я вмію робити щось інше набагато краще Я люблю робити щось інше Мій час коштує дуже дорого Чиясь робота коштує дешевше моєї Я не люблю конфліктів! “Передоручайте іншим те, що вони зроблять простіше і дешевше” Філіп Котлер Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 13

Розвиток зацікавлення в аутсорсінгу протягом 2009 р. ТОВ “Фарма Персонал”, телефонне опитування фармацевтичних компаній Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Слайд 14

Щиро вдячний за увагу! Ігор Торський Директор компанії «Фарм Аутсорсінг» www.pharma-outsourcing.com.ua Out of conflict «Sales Force Efficiency-2010» Київ, 31 березня 2010 р.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка