X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток підприємництва у сільській місцевості

Завантажити презентацію

Розвиток підприємництва у сільській місцевості

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* Розвиток підприємництва у сільській місцевості

Слайд 2

Регіональний фонд підтримки підприємництва по Полтавській області (надалі – Фонд) створено 23 квітня 1999 року відповідно до Указу Президента України «Про державну підтримку малого підприємництва» від 12 травня 1998 року за № 456/98. Фонд є неприбутковою організацією й здійснює свою діяльність як держаний фінансовий посередник за рахунок об‘єднання фінансових, матеріальних, нематеріальних та інших ресурсів засновників і учасників, спрямованих на підтримку та розвиток підприємництва

Слайд 3

МЕХАНІЗМ ВЗАЄМОДІЇЇ МАЛОГО БІЗНЕСУ З ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ Сприяння розвитку підприємництва в сільській місцевості Взаємодія ключових напрямків : організаційний; консультативно – освітній ; Соціальний ; Фінансово – інвестиційний . Розвиток пріоритетних напрямків в сфері виробництва , впровадження нових технологій,використання нових сортів культур , кооперація з крупними з крупними товаровиробниками.

Слайд 4

Основні завдання Фонду Фінансове забезпечення реалізації державної політики в сфері підтримки підприємництва шляхом залучення й ефективного використання фінансових ресурсів на поворотній і безповоротній основі, фінансування цільових програм та проектів , впровадження ефективних сучасних кредитно - інвестиційних механізмів підтримки та розвитку підприємництва.

Слайд 5

Умови та форми фінансування Напрямок та форма фінансової підтримки малого підприємництва надається за рахунок коштів обласного та місцевих бюджетів, в тому числі коштів в управлінні Фонду, отриманих в наслідок повернення раніше виданої фінансової підтримки на поворотній основі суб’єктам підприємницької діяльності визначаються в розрізі заходів Регіональної програми розвитку малого підприємництва в Полтавській області.

Слайд 6

Перелік базових критеріїв для конкурсного відбору бізнес-планів Виробничі критерії :забезпеченість виробництва необхідними сировиною, матеріалами, комплектуючими, обладнанням і устаткуванням; забезпеченість кваліфікованим персоналом; Ринкові критерії конкурентоспроможність, відповідність потребам ринку, комерційний успіх реалізації проекту. Фінансово-економічні: передбачуваний рівень рентабельності; термін окупності проекту; частка власних коштів підприємства у повній вартості проекту; Соціальні, екологічні та інші критерії

Слайд 7

Структура бізнес плану Історичні відомості про організацію; Продукт (послуги, робота); Ринок; Кваліфікований персонал ; Фінансування.

Слайд 8

Фінанси: Ризики, які потрібно врахувати до складання фінансової звітності; Розрахунок собівартості одиниці продукції чи послуг; Фінансова звітність; Розрахунок прибутків та збитків; Прогноз руху грошових активів; Можливості виконання бізнес- плану; Загальна прибутковість підприємницької діяльності в відповідно планових показників бізнес – плану.

Слайд 9

Фактори ризику: Технічні ризики; Фінансові ризики: аналіз чутливості та беззбитковість.

Слайд 10

Перелік документів для ФОП суб'єктів малого підприємництва 1) заяву - анкету 2) витяг з Єдиного державного реєстру ; 3) бізнес-план; 4) державний акт на право користування землею або договір оренди (копію, завірену печаткою суб’єкта господарювання – за наявності землі); 5) документи, що підтверджують наявність виробничих площ і потужностей (копії, ); 7) документи, що підтверджують постачання обладнання, сировини і матеріалів, реалізацію готової продукції; 8) довідку про відкриття поточного рахунку в банку; 9) довідку про наявність чи відсутність кредитів з банків, у яких відкриті поточні рахунки суб’єкта господарювання; 10) довідку з податкової інспекції про наявність чи відсутність боргів за обов'язковими платежами; 11) копію ліцензії на ті види діяльності, які підлягають ліцензуванню; Документи щодо поручителя: декларація з податку на прибуток на момент останньої звітної дати (копії з відміткою ДПА);

Слайд 11

Загальна характеристика профінансованих Фондом бізнес проектів відповідно визначених пріоритетів економічної діяльності у 2011 році

Слайд 12

Галузева структура фінансування бізнес-проектів у розрізі районів Полтавської області за 2011 рік через РФПП по Полтавській області тис.грн.

Слайд 13

Слайд 14

Моніторинг бізнес-проектів на їх місцях реалізації

Слайд 15

Бізнес план «Вирощування ягід на крапельному зрошенні » Глобинський район, Мета проекту впровадження новітніх технологій у сфері рослинництва з використання нових сортів полуниці та системи крапельного зрошення термін окупності проекту 3 роки.

Слайд 16

Бізнес – план «Вирощування овочів з використання крапельного зрошення » Впровадження новітніх технологій у сфері рослинництва з використання нових сортів картоплі та системи крапельного зрошення . с.Федорівка Карлівського району Полтавської області , термін окупності проекту 3 роки

Слайд 17

Маркетинг – це виявлення потреб людей та задоволення цих потреб за ціною, яку вони готові і можуть заплатити, яка принесе підприємству прибуток. Компоненти маркетингової стратегії . 1. Product (товар, послуга) - Що ? 2. People ( люди, споживачі) – Кому ? 3. Place ( місце ) – Де ? Price (ціна) – По якій ціні ? Promotion (просування) – Як ?

Слайд 18

« Я слухаю - і забуваю, Я бачу – і запам’ятовую, Я роблю – і розумію» (Конфуцій)

Слайд 19

Инновації – це процес перетворення знань і ідей у товар, а також послуги, процеси, стратегії, бізнес - моделі, що мають споживчу цінність. Інновації – це механізм підприємництва, який полягає у створенні нового продукту або - старого по - новому. Інновації – це не винаходи, а перетворення винаходів в споживчу цінність.

Слайд 20

Від ідеї до ринку. Будь яка інновація, якщо вона не доведена до кінцевого споживача залишається «річчю у собі» не приносячи нікому ніякої користі (хіба що авторові у формі « який же я розумний) і не більше того!

Слайд 21

10 заповідей ведення бізнесу від староангл.”bisig” активний,зайнятий роботою діловий) 1. Сформулюй мрію або ідею. 2. Надихни свою команду. 3.Фокусуйся на споживачеві. 4. Відрізняйся - не будь таким як всі. 5. Все піддавай сумніву. 6. Створюй синергію (співпрацю). 7. Створюй процес. 8. Іди на ризик. 9. Будь лідером перетворень. 10. Будь креативним і підприємливим.

Слайд 22

Критерії успіху Самий кращий момент для того, щоб почати діяти – це почати діяти вже зараз ! Самий кращий спосіб підготовки до роботи – це почати робити ! Ліпше діяти, припускаючись помилок, ніж зволікати, прагнучи безпомилковості !

Слайд 23

ДОНОРСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ   . Британська рада – www.britishcouncil.org/uk/ukraine-educa ... -smith.htm Програма Джона Сміта – www.johnsmithmemorialtrust.org Європейський банк реконструкції та розвитку www.ebrd.com.ru.country.ukraine Євразія, Фонд Східна Європа – www.csrukraine.org.ua/ukr . Фонд сприяння місцевому самоврядуванню – (лише електронна адреса) onding@in.ua , indept@in.ua .Фонд Стефана Баторія – www.batory.org.pl . Канадський фонд підтримки місцевих ініціатив – www.international.gs.ca Проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» – www.cba.org.ua Фонд «Партнерство за прозорість» – www.partnershipfortransparency.info

Слайд 24

м. Полтава, пров. Шкільний 4, офіс 9 Тел./факс +38 /0532/ 506 742 606 601 E-mail: rfpp.poltava@gmail.com Генеральний директор Кузьменко Ніна Володимирівна Дякую за увагу!

Слайд 25

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка