X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРИВАБЛЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ У РЕГІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ

Завантажити презентацію

ПРИВАБЛЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ У РЕГІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПРИВАБЛЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ У РЕГІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

Слайд 2

ЗМІСТ ТЕМИ: Формування привабливого інвестиційного клімату Діяльність інвестиційних агенцій Приклади з різних країн

Слайд 3

1. Формування сприятливого інвестиційного (бізнесового) клімату

Слайд 4

Інвестиційний клімат: ступінь сприятливості ситуації, що складається в тій чи іншій країні (регіоні, галузі) для ймовірного надходження інвестицій в цю країну (регіон, галузь).

Слайд 5

Показники інвестиційної привабливості (Інститут реформ) економічний розвиток розвиток інфраструктури розвиток фінансової інфраструктури розвиток людських ресурсів діяльність органів місцевої влади у сфері підприємництва

Слайд 6

Показники бізнес-клімату регіонів США (Корпорація з підприємницького розвитку) Індекс економічних показників: наскільки добре працювала економіка країни за весь даний рік Індекс життєздатності бізнесу: оцінює стабільність бізнесу в державі Індекс резервів розвитку: визначає потенціал економічного розвитку, досліджуючи й оглядаючи робочу силу, інфраструктуру і систему освіти в державі Індекс державної політики: визначає, як державні службовці сприяють економічному розвитку

Слайд 7

Показники інвестиційної привабливості: (Світовий банк. Звіт “Інвестиційний клімат 2005”) Рівень витрат Рівень ризиків Бар’єри для конкуренції

Слайд 8

Рівень витрат:

Слайд 9

Рівень ризиків:

Слайд 10

Бар’єри для конкуренції:

Слайд 11

Матеріали Світового банку. (Звіт “Інвестиційний клімат 2005”)

Слайд 12

Необхідність змін: Трансакційні витрати. Інституції, які працюють з інвесторами Довіра до урядових та владних структур. Легітимність дій. Відповідність офіційної політики місцевим потребам

Слайд 13

2. Діяльність інвестиційних агенцій

Слайд 14

Дослідження АПІ: Multilateral Investment Guarantee Agency (MIGA) and GDP Global Найголовнішим для інвесторів є здатність АПІ фактично справлятиcя з їх запитами. 188 досліджуваних АПІ: 102 з них знаходяться в країнах, що розвиваються, і 86 знаходяться в розвинених країнах. Більше всього досліджувалися національні агентства, але регіональні та міські агенції також представлені у вибірці. Оцінка включала 13 еталонних тестових елементи, згрупованих за трьома продуктивними чинниками: маркетинг, обслуговування і суть послуг.

Слайд 15

Діяльність АПІ Протягом останніх 25 років поле інвестиційного просування стало значно більш конкурентним. Кількість АПІ з національних і місцевих урядів, що просувають іноземні інвестиції, зросла як мінімум у 5 разів, у той час як кількість проіноземного інвестиційного регулювання змінюється щорічно мінімум втричі більше порівняно до початку дев’яностих.

Слайд 16

Інформація для інвесторів Вартість землі Наявні будівлі Заходи фінансової підтримки Вартість праці Кваліфікаційний профіль робочої сили Допомога у переміщенні основних кадрів. Фінансова підтримка по переміщенню, капітальні витрати та тренування. Існуючі компанії у даному секторі

Слайд 17

Оцінка АПІ в групах розвинених країн та країн, що розвиваються

Слайд 18

Оцінка АПІ в групах розвинених країн та країн, що розвиваються

Слайд 19

Оцінка АПІ в групі розвинених країн

Слайд 20

Оцінка АПІ в групі країн, що розвиваються

Слайд 21

3. Досвід розвитку АПІ в Польщі

Слайд 22

Досвід Польщі 2003: в інвестиціях в економіку Польщі сталися вирішальні зміни – частка інвестицій у виробництво, базованих на дешевій робочій силі та постачанні поступово зменшилася, тоді як зросла їх частка у високі технології, де береться до уваги якість праці та кваліфікація робочої сили.

Слайд 23

PAIiIZ 2003: Для підтримки зростаючої тенденції притоку ПІІ уряд створив агенцію, мета якої залучати нові інвестиції в Польщу. Polish Information & Foreign Investment Agency (PAIiIZ) була створена як результат злиття Polish Information Agency (PAI) та Polish Agency for Foreign Investment (PAIZ). Мета діяльності компанії – просування польської економіки, продукції, компаній та брендів, так само як приваблення ПІІ в Польщу.

Слайд 24

Створення нової агенції Злиття цих двох організацій і наступні структурні зміни та модернізація місії стали першим кроком до створення нової агенції, інституції так званої третьої генерації Завдання: пошук інвесторів на рівні секторів економіки відповідно до стратегічних пріоритетів економічного розвитку країни точне співпадіння пропозицій розміщення з потребами потенційних інвесторів. концепція створення і розвитку кластерів, оскільки це сприяє динамічному розвитку сектору та регіону “Оne-stop shop” агенція не тільки виробляє рекомендації для Міністерства економіки про заявку на фінансовий грант, але також здійснює інтенсивний інвестиційний маркетинг , активно бере участь в інвестиційному процесі та пропонує постінвестиційне обслуговування.

Слайд 25

Стратегічні сектори: автомобілебудування, електроніка, інформаційні та комунікаційні технології, логістичні центри, хімічна промисловість, авіація, машинобудування, виробництво металів, будівництво, фармація, біотехнології харчова індустрія.

Слайд 26

Діяльність Агенції Агенція поставила за мету створення пропозицій національного інвестиційного портфелю, щоб пропонувати інвесторам об’єднаний набір пропозицій, охоплюючи варіацію з greenfield, brownfield та приватизаційних об’єктів. Менше, ніж за рік, було створено базу даних з 277 об’єктів. Протягом року було створено мережу регіональних інвестиційних обслуговуючих центрів (Investor Servicing Centres (COI)) – партнерів PAIiIZ

Слайд 27

Діяльність Агенції Потреба розбудувати програму економічного просування Польщі, базуючись на концепції просування країни як просування бренду. Було узгоджено, що просування країни буде здійснюватись відповідно до правил просування продукції та принципів національного маркетингу. Цей метод зробив успішними країни, які приєдналися до Європейського Союзу перед Польщею – Іспанію та Ірландію. Позитивно асоційований та ясно визначений національний бренд сильно впливає на рішення іноземних підприємців щодо розміщення їх інвестицій, рекламує продажі продукції, оригінально вироблені в цій країні. Приєднання Польщі до групи брендових країн у перспективі 10 років було визначено як одна зі стратегічних цілей PAIiIZ.

Слайд 28

Діяльність Агенції PAIiIZ ініціював Промоційну мережу Польщі (Promotion Network Poland (PNP)) Агенція також стала Національним контактним пунктом Організації для економічного співробітництва та розвитку (OECD), який був заснований для просування та розповсюдження інструкцій для транснаціональних підприємств.

Слайд 29

Принципи інформаційної політики забезпечення інформацією про інвестиційні умови в Польщі та професійні методи обслуговування інвесторів; підвищення усвідомлення поляками важливості ПІІ – створення сприятливого клімату для іноземного інвестування; формування іміджу Польщі та посилення її позиції у світі; створення в Польщі та за кордоном позитивного іміджу PAIiIZ як „onestop shop”, агенції третьої генерації.

Слайд 30

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!!!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка