X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ХОРВАТІЇ Впровадження, результати, досягнення

Завантажити презентацію

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ХОРВАТІЇ Впровадження, результати, досягнення

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА В ХОРВАТІЇ Впровадження, результати, досягнення Міністерство праці та соціального забезпечення

Слайд 2

Ситуація з пенсійним страхуванням у 2000 році Система пенсійного страхування спирається на принцип солідарності поколінь (система поточних виплат) За період з 1980 по 2000 р.р. співвідношення між чисельністю пенсіонерів та платників пенсійних внесків скоротилося майже в три рази до 1:1,3, що є тривожним симптомом Загальна сума виплат у системі пенсійного страхування досягла надто високого рівня -- 12,84% ВВП (середній показник для країн ОЕСР становить 10%) Незважаючи на великий розмір внесків, пенсійні виплати не перевищують 40% середнього заробітку (порівняно з 80% у кінці 1980-х років

Слайд 3

Стандартизація реформи 2-го і 3-го рівнів пенсійного забезпечення Цілі пенсійної реформи Перетворення однорівневої пенсійної системи у трьохрівневу У результаті поєднання існуючої державної пенсійної системи (1-й рівень) з приватною складовою частиною створюється змішана державно-приватна пенсійна система У новому компоненті пенсійної системи капітальне фінансування замінюється поточним фінансуванням (на основі індивідуальних капіталізованих заощаджень) У приватизованій частині пенсійної системи замість встановлених пенсій (як у солідарній системі) застосовуються схеми з встановленими внесками

Слайд 4

Стандартизація реформи 2-го і 3-го рівнів пенсійного забезпечення Цілі пенсійної реформи 3-й рівень є добровільним, а держава, поряд з функціями регулювання і контролю, заохочує добровільні накопичення на старість Досягнення всіх цілей спирається на передачу відповідальності за матеріальне забезпечення у старості від держави до самих громадян Запровадження 2-го і 3-го рівнів, як очікується, матиме позитивні макроекономічні наслідки для економіки країни, що має зміцнити фінансовий ринок і сприяти зростанню індивідуальних заощаджень

Слайд 5

Чотири закони про пенсійну реформу Закон про пенсійне страхування Закон про обов’язкові та добровільні пенсійні фонди Закон про компанії з пенсійного страхування і пенсії на основі індивідуальних капіталізованих заощаджень Закон про збирання даних про платників страхових внесків, обов’язкових внесків та прибуткового податку

Слайд 6

Створення нових компонентів пенсійної системи Були створені дві нові державні установи: 1) REGOS -- для ведення центрального реєстру платників страхових внесків; 2) HAGENA -- для здійснення нагляду за діяльністю пенсійних фондів та контролю за сплатою страхових внесків У другій половині 2001 р. здійснювалися підготовка і створення компаній з управління обов’язковими пенсійними фондами (у кінці 2001 р. існувало сім компаній) Реєстрація платників внесків до обов’язкових фондів почалася 15 жовтня 2001 р. і закінчилася 31 березня 2002 р. (платники віком до 40 р.) і 30 червня (платники віком 40-50 р.)

Слайд 7

Створення нових компонентів пенсійної системи (2001-2002 р.р.) З 1 січня 2002 р. частина пенсійних внесків (5% з 20%) спрямовуються на рахунки учасників обов’язкових пенсійних фондів З 30 квітня 2002 р. внески учасників перебувають розпорядженні пенсійних фондів для здійснення інвестування під контролем Hagena

Слайд 8

Стан пенсійної системи через рік (2003 р.) В кінці 2002 р. чисельність зареєстрованих учасників у 2-му рівні становила 938 310 чоловік Regos спрямував до пенсійних фондів приблизно 1,94 млрд. кун (98,56% загальної суми внесків, сплачених до 2-го рівня), завдяки чому впроваджена у Хорватії трьохрівнева система пенсійного забезпечення стала однією з кращих серед країн, що обрали аналогічні пенсійні моделі (Польща, Угорщина, Чехія та інші....)

Слайд 9

Стан пенсійної системи через рік (2003 р.) 90% загальної суми пенсійних активів зосереджено у трьох найбільших фондах (AZ, Reiffeisen та PBZ Croatia osiguranje) Дохідність активів у всіх семи фондах є позитивною У шести з семи фондів дохідність по внесках учасників становить 9-12%, що є результатом успішної роботи на ринках капіталу

Слайд 10

Стан пенсійної системи через рік (2003 р.) Функціонування системи добровільного пенсійного страхування (3-й рівень) також є успішним Сьогодні лише одна компанія з управління фондом обов’язкового пенсійного страхування (Reiffeisen Ltd.) пропонує громадянам участь у своєму відкритому фонді Станом на 31 грудня 2002 р. загальна сума активів цього фонду становила 3,2 млн. кун, а дохідність становила 6,29% Незабаром Raiffeisen Ltd. управлятиме першим закритим пенсійним фондом

Слайд 11

Переваги та перспективи нової пенсійної системи Нормальний розвиток ринку послуг з пенсійного забезпечення Щоденна реєстрація нових учасників Очікується, що чисельність учасників 2-го рівня незабаром сягне 1 млн. В кінці 2002 р. загальна сума активів фондів 2-го рівня перевищувала 2 млрд. кун У найближчі роки загальна сума активів фондів дуже скоро досягне суми активів у банківській системі, що є лідером на ринку фінансових послуг Хорватії Загальний прибуток фондів за перший рік роботи перевищив 11%

Слайд 12

Переваги та перспективи нової пенсійної системи Успішне створення ринку послуг з пенсійного забезпечення і накопичені пенсійні активи гарантують громадянам Хорватії краще матеріальне забезпечення в старості Позитивний макроекономічний ефект пенсійної реформи на загальний економічний стан країни полягає у тому що: використання пенсійних активів як додаткового джерела інвестицій забезпечить зростання зайнятості населення і конкурентноспроможності хорватської продукції, а також полегшить податковий тягар і збільшить податкові надходження;

Слайд 13

Переваги та перспективи нової пенсійної системи Реформування пенсійної системи сприятиме інтеграції Хорватії в міжнародні ринки; розвитку нових фінансових інструментів розширенню фінансового ринку і прискоренню побудови його інфраструктури. Ринок послуг з пенсійного забезпечення має бути визнаний невід’ємною складовою частиною процесу приватизації решти державного портфелю

Слайд 14

Інформаційно-роз’яснювальна кампанія Засоби: Відеосюжети на телебаченні Радіопрограми Реклама у газетах Білборди Брошури Листівки

Слайд 15

Відеосюжети на телебаченні На початку інформаційно-роз’яснювальної кампанії (в серпні 2001 р.) було показано близько 90 відеосюжетів У наступний період демонструвалося 40-50 відеосюжетів щомісяця

Слайд 16

Радіопрограми Дві радіопрограми транслювалися через 110 радіостанцій

Слайд 17

Реклама у газетах Початковий період кампанії (серпень 2001 р.): Реклама подається у газетах з найбільшим тиражем

Слайд 18

Реклама у газетах Середній етап (вересень-листопад): 1/4 сторінки у щоденних газетах

Слайд 19

Реклама у газетах Завершальний етап кампанії Сторінка чи півсторінки у 15 газетах з найбільшим тиражем

Слайд 20

Білборди З 15 листопада по 15 грудня 300 білбордів по всій країні Розмір білбордів 5,2 м х 2,5 м

Слайд 21

Брошури Найголовніша інформація про пенсійну реформу Тираж: 1,7 млн. 16 кольорових сторінок формату А6 Брошури поширювалися серед родин по всій країні

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка