X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТЕХНОЛОГІЙ І ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Завантажити презентацію

ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТЕХНОЛОГІЙ І ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

1. Інтелектуальна власність як об’єкт маркетингу. 2. Особливості маркетингу інноваційних товарів на різних етапах їх життєвого циклу . 3. Технологічний аудит. 4. Стратегія і тактика ведення переговорів при передачі технологій. 5. Прогнозування розвитку нових товарів. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТЕХНОЛОГІЙ І ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Слайд 2

Обмеження монопольного права на об’єкти промислової власності

Слайд 3

Порівняльна характеристика об’єктів інтелектуальної власності і традиційних товарів Інтелектуальна власність Матеріальна власність Винахід – це не машина, а сукупність ідей, що є результатом інтелектуальної власності Товарні операції будуються на основі права власності Захищається нормами авторського і патентного права Використання пов’язане із фізичним володінням Ідею можна використати неодноразово Матеріальні об’єкти зношуються, а ідеї - ні Можливість використання багатьма покупцями Можливість використання лише одним покупцем

Слайд 4

Порівняльні характеристики ринку продуктів високих технологій і ринку товарів масового попиту Показник Ринок продуктів високих технологій Ринок товарів масового попиту Кількість виробників Невелика Велика Кількість споживачів Невелика Велика Розвиток ринку Динамічний, стрімкий Рівномірний, спокійний Інтенсивність конкуренції Висока Низька, висока або середня Тип споживача Суперноватор Новатор, послідовник, консерватор, супрерконсерватор Ринкова сила покупця Низька Висока Затрачені споживачем зусилля на покупку Значні Незначні Значні значущість цінового цінника для споживача Низька (чинник не є вирішальним) Переважно висока Значущість іміджу виробника для покупця Велика Не завжди велика