X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТЕХНОЛОГІЙ І ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Завантажити презентацію

ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТЕХНОЛОГІЙ І ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

1. Інтелектуальна власність як об’єкт маркетингу. 2. Особливості маркетингу інноваційних товарів на різних етапах їх життєвого циклу . 3. Технологічний аудит. 4. Стратегія і тактика ведення переговорів при передачі технологій. 5. Прогнозування розвитку нових товарів. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТЕХНОЛОГІЙ І ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Слайд 2

Обмеження монопольного права на об’єкти промислової власності

Слайд 3

Порівняльна характеристика об’єктів інтелектуальної власності і традиційних товарів Інтелектуальна власність Матеріальна власність Винахід – це не машина, а сукупність ідей, що є результатом інтелектуальної власності Товарні операції будуються на основі права власності Захищається нормами авторського і патентного права Використання пов’язане із фізичним володінням Ідею можна використати неодноразово Матеріальні об’єкти зношуються, а ідеї - ні Можливість використання багатьма покупцями Можливість використання лише одним покупцем

Слайд 4

Порівняльні характеристики ринку продуктів високих технологій і ринку товарів масового попиту Показник Ринок продуктів високих технологій Ринок товарів масового попиту Кількість виробників Невелика Велика Кількість споживачів Невелика Велика Розвиток ринку Динамічний, стрімкий Рівномірний, спокійний Інтенсивність конкуренції Висока Низька, висока або середня Тип споживача Суперноватор Новатор, послідовник, консерватор, супрерконсерватор Ринкова сила покупця Низька Висока Затрачені споживачем зусилля на покупку Значні Незначні Значні значущість цінового цінника для споживача Низька (чинник не є вирішальним) Переважно висока Значущість іміджу виробника для покупця Велика Не завжди велика

Слайд 5

Особливості ринків високотехнологічної продукції Високий рівень ризику, пов'язаний з розробкою і виведенням продукту на ринок. Висока динамічність ринкових процесів. Інтенсивна конкуренція. Підвищена значущість іміджу виробника. Слабкість ринкової сили покупця. Низька значущість цінового чинника для споживача при купівлі високотехнологічного продукту.

Слайд 6

Маркетингові заходи проводяться на: стадії маркетингових досліджень; стадії патентних досліджень; етапі науково-дослідницьких робіт; стадії дослідно-конструкторських та дослідно-технологічних робіт; стадії патентного захисту; стадії створення прототипу товару; стадії промислового освоєння.

Слайд 7

Мета технологічного аудиту відбір ідей, на основі яких можна створити новий товар; виявлення тих технологій, які мають потенціал комерціалізації; визначення шляхів та способів виведення цих технологій на ринок.

Слайд 8

Етапи проведення технологічного аудиту початкова фаза; розробка анкети; проведення інтерв’ю; звіт про аудит; відбір ідей; технічний аналіз; відбір компанії, яка буде реалізовувати ідею.

Слайд 9

Результати відбору ідей в процесі технологічного аудиту

Слайд 10

Стратегія і тактика ведення переговорів при передачі технологій На початку ділової зустрічі необхідно: провести аналіз світових цін та визначитися з базою договірних цін; скласти проект протоколів, угоді контрактів; вивчити все ділове листування з партнером; передбачити можливі шляхи розв’язання претензій і розбіжностей; вивчити досьє на фірму та її представників, які прийматимуть участь у переговорах; провести кон’юнктурну нараду; підготувати програму прийому представників фірми покупця.

Слайд 11

Стратегія і тактика ведення переговорів при передачі технологій Техніка ведення переговорів охоплює фази: 1. Уточнення позицій сторін (10% часу). 2. Пошук альтернатив розв’язання завдань (60% часу). 3. Досягнення домовленостей або укладання угоди (30% часу).

Слайд 12

Методи ведення переговорів: Варіантний – використовується при складних переговорах при наявності незгоди між партнерами. Метод інтеграції – використовується в умовах, коли партнер підходить до вирішення проблеми із вузько відомих позицій. Метод збалансованості – за допомогою даного методу рішення приймаються, якщо партнери міняються ролями і дивляться на проблему очима партнера. Компромісний метод – у разі незгоди пропонується досягнення згоди поетапно, партнери частково відходять від своїх вимог, подають нові пропозиції.

Слайд 13

Прогнозування розвитку нових товарів Методи прогнозування поділяють на три групи: аналіз тенденцій; експертні оцінки; багатоваріантні методи аналізу.

Слайд 14

Аналіз тенденцій Екстраполяція тенденцій; Регресійний аналіз; S-подібні криві; Аналіз історичних аналогів; Аналіз винахідницької активності; Аналіз наукової літератури.

Слайд 15

Методи експертних оцінок Інтерв'ю; Анкетування; Метод Дельфі; Метод мозкової атаки

Слайд 16

Методи багатоваріантного аналізу Метод сценаріїв; Моделювання; Маршрутизація; Аналіз портфеля інновацій.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка