X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Нецінові чинники попиту та пропозиції. Графічне відображення впливу

Завантажити презентацію

Нецінові чинники попиту та пропозиції. Графічне відображення впливу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Нецінові чинники попиту та пропозиції. Графічне відображення впливу. (див. Примітки по ходу презентації)

Слайд 2

Ринковий попит © Загороднюк Настя: Перейти від індивідуального до ринкового попиту можна просумувавши всі обсяги попиту, які покупці пред*являють при різних можливих рівнях цін.

Слайд 3

Зміна попиту © Загороднюк Настя: Окрім ціни на попит діють також інші детермінанти попиту, що призводить до зміни попиту.

Слайд 4

Детермінанти попиту: споживчі смаки, кількість покупців, дохід, ціни на товари-субститути, ціни на товари-компліменти, очікування споживачів. © Загороднюк Настя: Що може впливати на зсув кривої попиту. Суть і сутність кожної детермінанти слід детально оговорити, навести приклади і впевнитись, що учні зрозуміли, про що йде мова.

Слайд 5

Збільшення попиту може бути викликано: Позитивною для даного товару зміною смаків споживачів, Збільшенням числа покупців, Зростанням доходів (для нормальних товарів), Зменшенням товарів (для товарів низької якості), Підвищення цін на товари-субститути, Зниження цін на товари-компліменти, Очікування споживачами підвищення цін /зниження доходів у майбутньому. © Загороднюк Настя: Збільшення попиту - рішення покупців купувати більше товару. Аналогічно (прямо протилежно) визначаються фактори зменшення попиту.

Слайд 6

Збільшення попиту зсуває криву вправо: © Загороднюк