X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Метод управління витратами Бенчмаркінг

Завантажити презентацію

Метод управління витратами Бенчмаркінг

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

БЕНЧМАРКІНГ

Слайд 2

Бенчмаркінг - це метод об'єктивного систематичного зіставлення власної діяльності з роботою компаній-лідерів з'ясування причини нефективності бізнесу партнерів, організація відповідних дій для поліпшення власних показників та їх реалізація .

Слайд 3

Використовуючи БЕНЧМАРКІНГ можна: “ Тримати руку на пульсі ” конкурентів Перейти до планування на основі аналізу показників конкурентів Набути нові ідеї як у виробничій сфері, так і у області збуту

Слайд 4

Головним принципом бенчмаркінгу є контроль конкурентів Та орієнтація на кращий досвід

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Негативними бар'єрами Використання бенчмаркінгу В Україні є: Недоступність відкритої інформації для порівняння й обміну досвідом Превентивна закритість компаній і власний комплекс “засекреченості” Відсутність програм бенчмаркінгу, що фінансуються державою

Слайд 8

Особливо широко бенчмаркінг застосовують такі компанії: “Xerox” “Motorola” “Toyota” “Kodak” “Johnson&Johnson”

Завантажити презентацію