X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Маркетингове дослідження посередницьких операцій банку з векселями

Завантажити презентацію

Маркетингове дослідження посередницьких операцій банку з векселями

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Маркетингове дослідження посередницьких операцій банку з векселями Виконав: Миколюк О.А. 43 гр.

Слайд 2

Вексель (Bill of Exchange, Promissory Note) – цінний папір, який засвідчує безумовне грошове зобов'язання або безумовний наказ сплатити після настання терміну визначену суму грошей власнику векселя (векселедержателю).

Слайд 3

Таблиця 1. Динаміка вартості векселів основних емітентів 18 сент 2008 25 сент 2008 12 окт 2008 26 окт 2008 31 окт 2008 min Max min Max min Max min max min max Енергоатом 25% 38% 25% 38% 25% 38% 26% 38% 26% 38% Укргазпром 56% 61% 55% 65% 52% 53% 50% 58% 53% 60% НДЦУ 45% 49% 45% 52% 45% 52% 45% 55% 45% 55% Укртелеком 71% 75% 70% 75% 70% 80% 70% 80% 70% 80%

Слайд 4

Малюнок 1. Динаміка вартості векселів основних емітентів

Слайд 5

Малюнок 2. Сегментація клієнтів

Слайд 6

Таблиця 2. Перший етап виходу на ринок Первоначальный капитал 200 000 Рентабельность 11% Ежемесячный прирост оборота 20% Период Прогнозный оборот за месяц Доход на конец месяца Оборотные средства Кол-во оборотов капитала Кол-во предприятий 1 месяц 350 000 38 500 238 500 1,8 10 2 месяц 525 000 57 750 296 250 1,8 15 3 месяц 700 000 77 000 373 250 1,9 20 4 месяц 875 000 96 250 469 500 1,9 25 5 месяц 1 050 000 115 500 585 000 1,8 30 6 месяц 1 225 000 134 750 719 750 1,7 35 Итого 519 750

Слайд 7

Варианты платежей по группам Доля предприятий 10 000 0,5 5 000 50 000 0,4 20 000 100 000 0,1 10 000 Средний платеж 1,0 35 000,0

Слайд 8

Таблиця 3. Другий етап виходу на ринок Период Потребность в оборотных средствах Деньги которые банк может изъять из оборота включая прибыль (комулятивно) Прибыль на конец месяца Оборотные средства, после ивестиций в новые векселя 200 000 в 7 месяце и изъятия первоначально инвестированного капитала в 9 месяце Кол-во оборотов капитала Кол-во предприятий 7 месяц 647 500 14 700 142 450 662 200 2,0 37 8 месяц 682 500 144 550 150 150 812 350 2,0 39 9 месяц 717 500 197 250 157 850 770 200 2,0 41 10 месяц 787 500 353 200 173 250 943 450 2,0 45 11 месяц 840 000 641 450 184 800 1 128 250 2,0 48 12 месяц 875 000 1 087 200 192 500 1 320 750 2,0 50 Итого за 6 месяцев 1 087 200 1 001 000

Слайд 9

Варианты платежей по группам Доля предприятий 10 000 0,5 5 000 50 000 0,4 20 000 100 000 0,1 10 000 Средний платеж 1,0 35 000,0

Слайд 10

Таблиця 4. Другий етап,векселя 2 групи Первоначальный капитал 200 000 Рентабельность 11% Ежемесячный прирост оборота 20% Период Прогнозный оборот за месяц Доход на конец месяца Оборотные средства Кол-во оборотов капитала Кол-во предприятий 7 месяц 350 000 38 500 238 500 1,8 10 8 месяц 525 000 57 750 296 250 1,8 15 9 месяц 700 000 77 000 373 250 1,9 20 10 месяц 875 000 96 250 469 500 1,9 25 11 месяц 1 050 000 115 500 585 000 1,8 30 12 месяц 1 225 000 134 750 719 750 1,7 35 Итого 519 750 Прибыль банка за год 1 301 900

Слайд 11

Висновки При існуванні постійної пропозиції векселів на фондовому ринку зробивши інвестиції в розмірі 200 000 грн. За 1 рік банк може повернути інвестиції заробити 1 301 900 грн. чистого прибутку при мінімальній прогнозній рентабельності операції, яка фактично може виявитися дещо більшою. Провівши обґрунтоване сегментування клієнтів банк зможе зекономити значну суму коштів через підвищення коефіцієнту їх обертання. Треба також зазначити , що вартість збору інформації для сегментування буде дуже низькою, бо ця інформація є внутрібанківською. Але треба зазначити , що через те, що потреби клієнтів і ринок векселів є дуже динамічним необхідно проводити щоденні дослідження змін по сегментах клієнтів.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка