X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ

Завантажити презентацію

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Виконала:студентка 4 курсу 5 групи спеціальності 6504 Бобровська О.М. Науковий керівник: Лаврененко В.В. КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА: КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ

Слайд 2

“Культура — не просто одна из составляющих игры, это и есть игра. В конце концов, компания — это не более чем коллективная способность ее работников создавать ценности” Лу Герстнер, колишній голова правління IBM

Слайд 3

Корпоративна культура може розглядатися як комплекс елементів підприємства, які вирізняють його серед інших, спрямовані на формування сприятливого мікроклімату, іміджу та ґрунтуються на системі цінностеи працівників з метою досягнення ними максимальних показників ефективності роботи. Мета існування корпоративної культури на підприємстві - мотивація робітників до ефективноі праці, що сприяє досягненню цілеи підприємства.

Слайд 4

Структурні елементи корпоративної культури підприємства Корпоративна культура Корпоративна місія (корпоративні цінності, цілі та стратегії) Корпоративна філософія Корпоративна етика (кодекс) Корпоративний стиль, імідж та репутація Корпоративні заходи ( традиції) Управління людськими ресурсами ( кадрова й соціальна політика, мотивація персоналу) Корпоративний дух Корпоративне управління Стиль керівництва та лідерства

Слайд 5

Рівні корпоративної культури Корпоративна культура в уявленні стороннього спостерігача Загальні для членів підприємства основні цінності та негласні домовленості Видимий рівень Артефакти культури ( манера спілкування, манера вдягатися, девізи, правила поведінки, фізичні символи, ритуали й церемоніі тощо); Невидимі рівні ІІ. Загальні цінності та переконання, що знаходять відображення у словах і справах ІІІ. Основні припущення і переконання, які керують поведінкою і рішеннями людеи на підсвідомому рівні.

Слайд 6

Класифікаційні типи корпоративної культури ТРАДИЦІЙНІ (адаптивна, орієнтовану на результати, кланова, бюрократична, типологія Дж. Зоненфельда) НЕТРАДИЦІЙНІ (маніпулятивна та гармонізуюча)

Слайд 7

Етапи впровадження корпоративної культури на підприємстві: 1. Аналіз внутрішніх організаційних процесів підприємства 2. Аналіз психологічного клімату на підприємстві 3. Формування моделі корпоратвної культури 4. Впровадження моделі корпоратвної культури 5. Підтримка моделі корпоратвної культури Принципи корпоративноі культури – це базові вихідні положення, які забезпечують її формування та розвиток. Базові Спеціальні Механізм формування корпоративної культури підприємства передбачає виділення етапів її впровадження та принципів функціонування.

Слайд 8

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА НА ПІДПРИЄМСТВІ Загальна зацікавленість працівника в роботі, його кар’єрне зростання Виконавча дисципліна, активність працівника, робота в команді Творчість, інноваційність та креативність працівника Індивідний аспект Суб’єктний аспект Особовий аспект МОТИВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ ЕФЕКТИВНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Слайд 9

“Мы осознаем, что наши сотрудники имеют самые разнообразные потребности, и это обязывает нас суметь оказать им поддержку индивидуальной направленности. Наш приоритет сегодня — предоставление такой программы, которая может быть адаптирована к конкретным потребностям каждого из них, любит ли он путешествовать по ледникам Аляски, хочет ли выйти на пенсию в возрасте сорока лет или же планирует усыновить троих детей” Google

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка