X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
КОНЦЕПЦІЯ ЗАКОНОПРОЕКТУ “ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ НАСЕЛЕННЯ

Завантажити презентацію

КОНЦЕПЦІЯ ЗАКОНОПРОЕКТУ “ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ НАСЕЛЕННЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підвищення рівня зайнятості – ключ до посилення соціального захисту населення і зростання економіки КОНЦЕПЦІЯ ЗАКОНОПРОЕКТУ “ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ НАСЕЛЕННЯ”

Слайд 2

недостатня мотивація до легального працевлаштування високий рівень безробіття молоді віком до 25 років – майже 20% відсутність зв'язку між освітою та ринком праці (40% випускників ВУЗів працевлаштовуються не за набутою спеціальністю) проблеми з працевлаштуванням людей у зрілому віці дефіцит можливостей для професійного зростання особи та побудови кар'єри низькі темпи створення нових робочих місць внаслідок несприятливого інвестиційного клімату ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РИНКУ ПРАЦІ

Слайд 3

МЕТА ЗАКОНОПРОЕКТУ розширення можливостей для реалізації права громадян на працю та отримання за неї гідної винагороди, що підвищить їх соціальний захист підвищення рівня легальної зайнятості стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць, покращення інвестиційного клімату сприяння розвитку підприємницької ініціативи населення та самозайнятості спрощення переходу молоді від навчання до трудової діяльності, мотивація молоді до роботи в сільській місцевості посилення конкурентоспроможності громадян на ринку праці шляхом побудови гнучкої системи професійного навчання впродовж життя приведення законодавства у сфері зайнятості до вимог директив ЄС

Слайд 4

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЗАКОНОПРОЕКТУ стимулювання зростання зайнятості і створення нових робочих місць легалізація робочих місць, посилення соціального захисту працівників стимулювання самозайнятості та сприяння розвитку підприємництва підвищення конкурентоспроможності громадян на ринку праці підвищення ефективності використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в інтересах безробітного розвиток приватно-державного партнерства на ринку праці

Слайд 5

І. СТИМУЛЮВАННЯ ЗРОСТАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ, ЛЕГАЛІЗАЦІЯ І СТВОРЕННЯ НОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ Запропоновані заходи: роботодавці, які реалізують інфраструктурні проекти за кошти державного та місцевих бюджетів, будуть проводити консультації з Державною службою зайнятості щодо залучення до таких робіт безробітних роботодавці, які працевлаштовують на новостворені робочі місця молодь на перше робоче місце, безробітних віком від 50 років та інших вразливих на ринку праці громадян, отримують компенсацію по сплаті єдиного соціального внеску. Компенсація надається на один рік за умови незвільнення працівника протягом наступного року. У разі звільнення роботодавець повертає отримані кошти у повному обсязі.

Слайд 6

І. СТИМУЛЮВАННЯ ЗРОСТАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ, ЛЕГАЛІЗАЦІЯ І СТВОРЕННЯ НОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ Запропоновані заходи: роботодавцю, який протягом року: - забезпечував створення нових робочих місць; - виплачував працевлаштованим на нові робочі місця заробітну плату в розмірі не нижчому ніж 3 мінімальні заробітні плати, - надається право на зменшення протягом наступного розміру єдиного соціального внеску на 50% за кожного працевлаштованого на таке робоче місце у попередньому році. запроваджується визначення поняття “новостворене робоче місце” стимулювання місцевої влади до покращення інвестиційного клімату в регіоні, створення нових робочих місць шляхом збільшення відрахувань від податку на доходи фізичних осіб до бюджетів сільських і селищних рад та міст районного підпорядкування.

Слайд 7

ІІ. СТИМУЛЮВАННЯ САМОЗАЙНЯТОСТІ ТА СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА суб’єкт малого підприємництва, який створює нові робочі місця та працевлаштовує на них безробітних, протягом року отримує щомісячну компенсацію у розмірі мінімального страхового внеску. У разі звільнення працівника протягом наступного року після закінчення виплати компенсації роботодавець повертає отримані кошти; запровадження на базі центрів зайнятості принципу єдиного вікна для надання усім бажаючим безоплатної консультативної та організаційно-правової допомоги з питань започаткування та ведення бізнесу, а також легалізації статусу самозайнятої особи.

Слайд 8

ІІІ. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГРОМАДЯН НА РИНКУ ПРАЦІ спрощення переходу молоді від навчання до трудової діяльності шляхом запровадження стимулів для стажування студентів ВНЗ та ПТНЗ за відповідним фахом з відкриттям трудової книжки (запис про проходження стажування) у роботодавців. надання «стартових виплат» у розмірі п’яти мінімальних заробітних плат молодим спеціалістам, які погодилися працювати у сільській місцевості за фахом, необхідним державі, і уклали відповідний контракт. громадяни віком від 45 років, які мають страховий стаж не менше 15 років, отримують право на „ваучер” для оплати прискореного навчання новій професії або підвищення кваліфікації у обраному ними навчальному закладі України;

Слайд 9

ІІІ. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГРОМАДЯН НА РИНКУ ПРАЦІ введення контрактів (договорів) між роботодавцем та працівником щодо навчання. Роботодавець зобов'язується оплачувати та створювати умови для навчання, а працівник – відпрацювати на підприємстві обумовлений контрактом строк, але не більше трьох років; професійне навчання безробітних буде здійснюватися на замовлення роботодавця під конкретне робоче місце або в інтересах відкриття власної справи та з урахуванням побажань особи. запровадження навчання безробітних інтегрованим (укрупненим) робітничим професіям. Включення таких професій до планів навчання безробітних. запровадження для незайнятого населення механізму підтвердження професійної кваліфікації, здобутої шляхом неформального навчання .

Слайд 10

IV. Підвищення ефективності використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в інтересах безробітного Оптимізація роботи Державної служби зайнятості шляхом: - підвищення контролю за цільовим використанням страхових коштів; - перерозподілу коштів на користь активної політики зайнятості. При цьому зберігається принцип соціального партнерства у питаннях нагляду за використанням страхових коштів. Розвиток приватно–державного партнерства на ринку праці: - приведення діяльності кадрових агентств у відповідність до європейських стандартів, зокрема щодо якості та безоплатності для громадян їх послуг; - встановлення гарантій прав працівників, які наймаються кадровими агентствами для виконання роботи в іншого роботодавця. ;

Слайд 11

V. Посилення страхового принципу та відновлення соціальної справедливості при нарахуванні допомоги по безробіттю змінюється принцип обмеження розміру допомоги по безробіттю. Замість обмеження виплати середньою заробітною платою по регіону за місцем проживання особи, вводиться обмеження максимального розміру допомоги чотирикратним розміром прожиткового мінімуму для працездатних без прив’язки до місця роботи чи проживання. Це підвищить зацікавленість працівника у легальному працевлаштуванні, посилить страховий принцип у нарахуванні допомоги. надання статусу безробітного з першого дня звернення до центру зайнятості, а не з сьомого дня як зараз. Спрощується процедура реєстрації безробітного та призначення йому допомоги по безробіттю. ;

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка