X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Еволюція організаційних утворень

Завантажити презентацію

Еволюція організаційних утворень

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Еволюція організаційних утворень Менеджмент організації

Слайд 2

План лекції Характеристика концепції життєвого циклу розвитку систем Моделі розвитку підприємств та організацій Менеджмент на основних етапах життєвого циклу організації

Слайд 3

Вплив зовнішнього середовища на статус підприємства Ресурси, що надходять у підприємство Процеси, що протікають у підприємстві на визначеному етапі життєвого циклу Вимоги до підприємства з боку зовнішнього оточення Результати діяльності підприємства, що споживаються Зовнішні фактори, що визначають умови діяльності підприємства

Слайд 4

Модель конкурентних сил – модель управління, яка враховує координацію певних дій партнерів та конкурентів, а також свою конкурентну позицію та її оптимізацію в процесі створення та руху товару Ефективне застосування управлінських технологій стає неможливим доки не буде проведено ґрунтовне оцінювання статусності організації як самостійного цілого, її ідентичності, характеристик та логіки розвитку

Слайд 5

Загальна схема умов діяльності підприємства, що впливають на рівні в життєвому циклі підприємств (за А.П. Градовим)

Слайд 6

Постійність статусу підприємств на ринку є неможливим. Це пояснюється об’єктивною змінністю, що відбувається у зовнішньому середовищі, моральним та фізичним старінням складових його потенціалу Фазова трансформація бізнесу – сучасна методологія оцінювання підприємства, як такого, що має фазові перетворення (управління бізнес-ідеєю, управління функціями, управління процесами, управління мережами, управління знаннями)

Слайд 7

Життєвий цикл підприємства – перелік певних етапів, які кожне підприємство проходить у процесі своєї діяльності, модель, що визначає орієнтири для визначення вимог до необхідного стану, логіці функціонування та орієнтирів розвитку організації

Слайд 8

Графічне зображення життєвого циклу підприємства (“типова крива”) (за О.В. Чаяновим) Фаза „приско-рення росту” Фаза „уповіль-нення росту” Фаза „зрілість” або „стагнація” Фаза „занепад” або „відродження” Результативність діяльності час Фаза „зарод-ження”

Слайд 9

“Типова крива” життєвого циклу – це крива, яка відображає час існування підприємства або товару на ринку. Проміжок часу від самої ідеї створення підприємства або певного товару, його зародження, розвитку і до ліквідації або відродження “Традиційні” цикли – сукупність чітко сформованих узагальнених явищ, процесів, стадій діяльності будь-якого підприємства, які складають його кругообіг протягом певного проміжку часу

Слайд 10

Потенціал підприємства – можливості та резерви підприємства, які можуть бути використані в процесі його діяльності Моделі життєвого циклу є важливим та ефективним інструментом діагностики, тому що сприяє усуненню поточних складностей і дозволяє менеджменту в організації своєчасно здійснювати необхідні трансформації, що мають забезпечити циклічність і, в кінці кінців, „безкінечність” її розвитку

Слайд 11

Менеджмент на різних стадіях життєвого циклу підприємства (за „типовою кривою”)

Слайд 12

Менеджмент на різних стадіях життєвого циклу підприємства (за „типовою кривою”)

Слайд 13

Менеджмент на різних стадіях життєвого циклу підприємства (за „типовою кривою”)

Слайд 14

Модель життєвого циклу організації (за І. Адізесом) „Стабільність” „Аристократизм” „Передчасна бюрократизація” „Смерть” „Розквіт” „Передчасне старіння” „Підприємець, що не відбувся” „Пастка для засновників” „Смерть у віці немовляти” „Вік немов- ляти” „Юність” „Давай-давай” „Вихажування” зростання старіння час Результативність

Слайд 15

Основні етапи еволюційного розвитку підприємства у співвідношенні “розміри підприємства” – “вік підприємства” (за Л. Грейнером) І – криза стилю керівництва ІІ – криза автономії ІІІ – криза контролю ІV – бюрократична криза V – криза невизначеності 1 – зростання через креативність 2 – зростання через директивне керівництво 3 – зростання через делегування 4 – зростання через координацію 5 – зростання через співробітництво

Слайд 16

Етапи життєвого циклу підприємства в різні миттєвості часу різноманітні, як і тривалість життєвого циклу для різних підприємств

Слайд 17

Практики менеджменту на різних стадіях життєвого циклу організації за Л. Грейнером

Слайд 18

Практики менеджменту на різних стадіях життєвого циклу організації за Л. Грейнером

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка