X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Етика бізнесу

Завантажити презентацію

Етика бізнесу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Етика бізнесу. Сучасний менеджер Вчитель економіки Білоцерківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №18 Лотоцька Олена Валеріївна

Слайд 2

Сумісність (несумісність) етики і бізесу. Значення етики бізнесу. Ділові і моральні якості менеджера Мета проекта:

Слайд 3

Сутність етики бізнесу Етика – наука, що вивчає норми поведінки, сукупність моральних правил певної суспільної чи професійної групи. Бізнес -підприємницька, комерційна чи будь-яка інша діяльність, що не суперечить закону і спрямована на отримання прибутку. Етика бізнесу – складова етики ділових відносин, яка досліджує особливості функціонування і розвитку моралі у сфері підприємницької, комерційної діяльності і формулює для цієї сфери відповідні рекомендації.

Слайд 4

Слайд 5

Сумісність моралі і бізнесу Моральність Вигода

Слайд 6

Безперечно, ефективна діяльність у сфері бізнесу передбачає майже постійне практичне відношення людини до дійсності. Але людина високої культури за будь-якої практично-утилітарної ситуації захищатиме моральні, естетичні, національні (віруюча — релігійні) та інші цінності. Тому мораль і бізнес є сумісними настільки, наскільки людина здатна узгодити їх ціннісні установки. Сумісність моралі і бізнесу

Слайд 7

Слайд 8

Бізнес є особливою, наділеною багатьма суперечностями, конфліктними ситуаціями сферою життєдіяльності, в якій сформувалася і функціонує специфічна мораль.

Слайд 9

Досліджує такі питання, як існування бідності широких мас і зосередження значних багатств у руках незначної кількості населення, відносини малих і великих фірм, конкуренція, лобізм, ціноутворення, правдивість реклами. Реагує етика бізнесу на проблеми збереження навколишнього природного середовища. З цих та багатьох інших питань вона переконує, що мінімальний моральний обов'язок бізнесу полягає в тому, щоб не шкодити суспільству, людині, довкіллю. Етика бізнесу

Слайд 10

Етика бізнесу . Багато уваги приділяє вона тим аспектам відносин бізнесу і суспільства, які за певних умов можуть завдати шкоди людям, породжувати несправедливість або деградацію особистості. З'ясовує та аналізує вона й основні типи моральних проблем,перед якими опиняються підприємці, моральні аспекти прийняття ділових рішень на мікро-макрорівнях. Етика бізнесу

Слайд 11

Значення етики бізнесу Наявність переконливої етики бізнесу ще не є абсолютною передумовою досконалого законодавства у сфері бізнесу, високої моралі підприємців. Однак вона може відіграти істотну роль у приборканні негуманних, несправедливих економічних пристрастей, гуманізації економічної політики держави. В іншому разі вона приречена на експлуатацію демагогічних фраз, пустослівних розмірковувань, якими прикриваються жага багатств і гонитва за наживою, здирництво, економічна експлуатація, знищення природи.

Слайд 12

Формування високої підприємницької моралі передбачає підпорядкування індивідуальних дій загальнолюдському стандарту відносин у сфері бізнесу, використання національних традицій ділової взаємодії.

Слайд 13

Сучасний менеджер повинен мати талант керівника, бути висококомпетентним в організації виробництва, психологічно грамотним лідером колективу, володіти ґрунтовними управлінськими знаннями, високими моральними якостями. Сучасний менеджер:

Слайд 14

- повага до людей, обов'язковість, вірність слову; турботливість про клієнтів і співробітників; - відданість фірмі (здатність берегти її репутацію, секрети тощо); - високий професіоналізм, наявність відповідних знань, умінь і навичок; - здатність прислухатися до думки підлеглих; - вміння переборювати труднощі, перешкоди на шляху до мети; - висока репутація, позитивний імідж, порядність, добросовісність, чесність і правдивість; досконалість навіть у дрібницях. Сучасний менеджер

Слайд 15

Загалом етика ділових відносин досліджує безособистісні, практично-утилітарні відносини людей з метою їх гармонізації, гуманізації, узгоджує їх з моральними вимогами.

Слайд 16

Список використаної літератури 1. Ботавина Р.Н. Этика деловых отношений, Москва: Финансы и статистика, 2001 2. Герет Т.-М., Клоноскі Р.-Дж. Етика бізнесу, Київ: Основи, 1999 3. Тофтул М.Г. Етика: Навчальний посібник, Київ: видавничий центр Академія, 2005; 414с. 4. Уткин Э.А. Этика бизнеса, Москва: Зерцало, 1998 5. Федоренко Е.Г. Профессиональная этика, Киев: Вища школа, 1983

Слайд 17

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка