X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження впливу упаковки на рівень конкурентоспроможності товару

Завантажити презентацію

Дослідження впливу упаковки на рівень конкурентоспроможності товару

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дослідження впливу упаковки на рівень конкурентоспроможності товару

Слайд 2

Конкурентоспроможність підприємства – здатність підприємства створювати, виробляти і продавати товари та послуги, цінові й нецінові якості яких привабливіші, ніж в аналогічної продукції конкурентів.

Слайд 3

Конкурентоспроможність товару – це його здатність привертати увагу споживачів з-поміж інших груп аналогічних товарів, які пропонуються на ринку підприємствами-конкурентами.

Слайд 4

Визначення поняття упаковка у працях вітчизняних та зарубіжних авторів

Слайд 5

Функції упаковки Локалізація продукту Захисна Забезпечення зручності використання продукту Комунікаційна

Слайд 6

Етапи розробки упаковки 1. Визначення концепції продукту 2. Створення образу продукту 5. Обробка і вивчення зібраного матеріалу 7. Оцінка макету упаковки, вибір оптимального варіанту 6.Формулювання технічного завдання 4. Визначення можливостей для візуалізації 3. Вибір концепції дизайну 8. Внесення змін до макету упаковки

Слайд 7

Сучасний стан забезпечення упаковкою підприємств України

Слайд 8

Упаковка з „розумнимˮ штрих-кодом Інноваційні цінники на упаковці, які вказують на свіжість продукту

Слайд 9

Кольорографічне рішення упаковки: використання благородної темно-зеленої гами

Слайд 10

Брендформовка: оригінальна, унікальна форма упаковки

Слайд 11

Бренд в картинках:  зображення на упаковці

Слайд 12

Композиційне рішення упаковки

Слайд 13

Шрифтопідбір: гарнітура, стиль и кегль шрифту

Слайд 14

Застосування при створенні упаковки природних матеріалів: дерева, скла, глини, металів, кераміки

Слайд 15

Основні групи показників комплексної оцінки упаковки

Слайд 16

Показники екологічності Можливість утилізації; Можливість повторної переробки; Відсутність деструктивного негативного впливу на зовнішнє середовище при утилізації; Забезпечення мінімізації харчових відходів.

Слайд 17

“Екознак” (Японія) “Північний лебідь” (Фінляндія, Швеція, Данія, Норвегія ) “Квітка ЄС” (Країни Євросоюзу) “Зелений знак” (США) “Блакитний ангел” (Німеччина) “Жива планета” (Україна) “Листок Життя” (Росія) “Екологічний вибір” (Канада)

Слайд 18

Правило п’яти “О” Відмовитися від зайвого Оптимізувати Забезпечити переробку відходів Відмовитися від зайвого Оцінити Осмислити

Слайд 19

Екологічна упаковка з картону ТМ NewtonRunning

Слайд 20

Екологічна упаковка бутильованої води MoveCollective

Слайд 21

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка