X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Цінова політика і цінова стратегія підприємства

Завантажити презентацію

Цінова політика і цінова стратегія підприємства

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема. Цінова політика і цінова стратегія підприємства Навчальна мета: закріпити поняття цінової політики підприємства, принципів її проведення. Поглибити знання про можливі стратегії ціноутворення підприємства. Навчитись самостійно визначати тип необхідної стратегій ціноутворення у конкретних виробничих умовах. Розвиваюча мета: розвиток логічного мислення студентів, формування умінь і навичок аналізу фактів, явищ, проблем тощо Виховна мета: виховання відповідальності, працездатності, виховання культури спілкування і мислення, прищеплення інтересу до вивчення економічних дисциплін та до фаху.

Слайд 2

Суть цінової політики полягає у встановленні на товари фірми таких цін і вмінні так варіювати ними залежно від попиту на ринку, щоб оволодіти його певною часткою, забезпечити намічений обсяг прибутку і вирішувати інші стратегічні та оперативні завдання. Цінова політика підприємства базується на таких принципах. Відповідність напрямів і змісту цінової політики напрямам та змісту економічної політики підприємства в цілому. Цінова політика має визначатися з урахуванням кон'юнктури ринку відповідних товарів і змін, які відбуваються Розробка цінової політики має бути пов'язана з видами та формами збуту, кількістю каналів збуту, формою реалізації товарів кінцевим споживачам. Гнучкість політики ціноутворення.

Слайд 3

Етапи цінової політики Постановка завдань ціноутворення Визначення попиту Оцінка витрат Аналіз цін і товарів конкурентів Вибір методу ціноутворення Встановлення остаточної ціни

Слайд 4

Стратегії ціноутворення — це конкретно розроблені заходи щодо встановлення та моніторингу за ціною конкретного виробу на конкретний час на конкретному підприємстві або виробництві. Вибір конкретної стратегії ціноутворення залежить від різних чинників, до яких належать: державна політика в галузі ціноутворення та напрями її зміни; етапи життєвого циклу товару; ступінь новизни товару; конкурентне ринкове середовище та місце підприємства на ньому; реальні витрати підприємства та його прибуток; цінність товару для споживача та ставлення до пропозиції конкурентів; загальна цінова політика підприємства.

Слайд 5

Тестовий контроль знань. Увага! Правильні відповіді: 1 варіант 1. Умови постачання товарів відбивають такі ціни: б) франко 2. Якщо ціна складається лише з покриття витрат та середньої норми прибутку, пропонується така стратегія ціноутворення: г) відшкодування витрат 3. При закупівлі великих партій товарів використовується така стратегія ціноутворення. б) масових закупівель 4. На підприємствах, що виробляють модні вироби високої якості, застосовується така стратегія: в) престижної ціни 5. Для товару, виробництво якого скорочується або взагалі припиняється, застосовується така стратегія: г) ціноутворення на товари, зняті з виробництва 6. Якщо ціна встановлюється однаковою для будь-якого товару або послуги, пропонується така стратегія: а) єдиної ціни 7. Якщо ціна підприємства встановлюється відповідно до ціни підприємства, що має на ринку найбільшу питому вагу, застосовується така стратегія: г) лідера на ринку

Слайд 6

Тестовий контроль знань. Увага! Правильні відповіді: 2 варіант Якщо ціна встановлюється нижчою, ніж у конкурентів, і меншою від “круглої” цифри, застосовується така стратегія: а) психологічного впливу 2. Якщо ціна встановлюється відповідно до змін кон’юнктури ринку, пропонується така стратегія: в) гнучкої ціни 3. Нижчою за собівартість встановлюється така ціна: б) демпінгова 4. Якщо ціна встановлюється для конкретної соціальної групи населення, застосовується така стратегія: б) сегмента ринку 5. Якщо ціна встановлюється нижчою, ніж у конкурентів, на короткий строк, пропонується така стратегія: г) просування на ринок Якщо підприємство з метою отримання найбільшого прибутку тимчасово встановлює найбільшу ціну, застосовується така стратегія: а) “збирання вершків” 7. Якщо ціна встановлюється відносно сталою на деякий час, пропонується така стратегія: б) довгострокової ціни

Слайд 7

Характер збуту та прибутків на протязі життєвого циклу товару від його створення до занепаду 2. Керуючий не може нічого зробити, якщо товар вступив у стадію занепаду. Прокоментуйте цю заяву. 1. На якому етапі розробки нового товару вперше вступають в контакт зі споживачем? Прокоментуйте свою заяву.

Слайд 8

Розв'язання практичних ситуацій Ситуація 1. Підприємство займається розробкою переносних міні кондиціонерів, що не мають аналогів і запатентовані даним підприємством, які не вимагають стаціонарної установки і призначені для багатокімнатних квартир і офісів. Для виробництва цих кондиціонерів був укладений ексклюзивний контракт із фірмою, яка виробляє комплектуючі для великих кондиціонерів на постачання міні двигунів. Через те, підприємство понесло великі втрати, зв’язані з розробкою і патентуванням продукту, головною метою – є одержання максимального прибутку. Як ви вважаєте, яку стратегію необхідно обрати підприємству? Обґрунтуйте свій вибір.

Слайд 9

Розв'язання практичних ситуацій Ситуація 2. Підприємство виготовляє пральний порошок і володіє незначною часткою ринку, обсяг попиту на дану марку відповідає беззбитковій діяльності і підприємство отримує виторг від продажу товару, достатній для забезпечення рентабельності. Як ви вважаєте, який вид цінової політики проводить підприємство?

Слайд 10

Розв'язання практичних ситуацій Ситуація 3. Компанія « Феррум » розробила програмне забезпечення для обліку, діловодства, планування й аналізу діяльності підприємства «Універсал 5.х», виводить його на ринок і планує зайняти домінуюче становище, пропонуючи покупцям продукцію за ціною, нижчою, ніж у конкурентів. Конкурентами, що працюють на даному ринку, є фірми «Лагуна», «Самсон», « Терра» та ін.. Попит на дану продукцію швидко росте. Який вид цінової політики доцільно застосовувати цій компанії і що є наслідком застосування такої цінової політики?

Слайд 11

Розв'язання практичних ситуацій Ситуація 4. Фірма « Вектор » продає на ринку новий товар, використовуючи в своїй діяльності стратегію пасивного маркетингу. Які ціни встановлюються на товар за таких умов, і який рівень стимулювання збуту має дана фірма?

Слайд 12

Індивідуальні завдання : визначити, правильні (П) чи ні (Н) запропоновані твердження. Увага! Правильні відповіді: 1 варіант 1. Правильно 2. Правильно 3. Неправильно 4. Неправильно 5.Неправильно 2 варіант 1. Правильно 2. Неправильно 3. Неправильно 4. Правильно 5. Правильно

Слайд 13

Домашнє завдання: скласти кросворд з теми “ Цінова політика і цінова стратегія підприємства ” Література Верхоглядова Н.І. Основи ціноутворення: Навчальний посібник.-К.: Кондор, 2007 р., с.68-98 Котлер Ф. Основы маркетинга / пер. с англ.- Москва, : Бизнес – книга, 2003. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення: Навчальний посібник – К.: МАУП, 2001,78-94 Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення: Навч. посібник. – К.: Кондор, 2005, 85-106

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка