X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ціна (цінність), витрати (вартість) та корисність

Завантажити презентацію

Ціна (цінність), витрати (вартість) та корисність

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Ціна (цінність), витрати (вартість) та корисність

Слайд 2

Ціна - це сума грошей, за яку продавець згоден продати, а покупець купити одиницю товару.

Слайд 3

Функції ціни Розміщення виробництва Збалансування попиту і пропозиції Облікова Розподільча Стимулююча

Слайд 4

Корисність — суб'єктивна міра задоволення, що отримує людина від споживання блага. Вона являє собою психологічно-суб’єктивну оцінку задоволення.

Слайд 5

Теорія корисності — складова частина економічної теорії, яка прагне пояснити економічну поведінку раціонального індивіда через використання понять «корисність» та«максимізація корисності».

Слайд 6

Вартість - Ва ртість — втілена й уречевлена в продукті суспільна праця; економічна категорія, яка виражає відносини між суб'єктами господарської діяльності, що пов'язані суспільним поділом праці і обміном товарами та послугами.   Вартість = Ціна Цінність 

Слайд 7

Розглядаючи витрати підприємства можна відзначити, що деякі ресурси є фіксованими, а обсяги інших можна змінювати для розширення випуску, тому виділяють два типи витрат – постійні і змінні.

Слайд 8

Постійні витрати є такими, величина яких не змінюється зі зміною обсягів випуску. Це є витрати на: устаткування, утримання управлінського персоналу, аренда приміщення, страхові внески тощо

Слайд 9

Змінні витрати Є такими, величина яких змінюється залежно від зміни обсягів виробництва. Це: -Витрати на сировину, -Паливо, -Електроенергію, -Товарні послуги -Заробітна плата робітників

Слайд 10

Витрати характеризуються за двома рівнями: Перший рівень аналізу стосується витрат на весь обсяг продукції (сукупні витрати). другий – аналізу витрат на одиницю продукції. До них відносять середні витрати.

Слайд 11

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка