X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Автомобілебудування в Україні"

Завантажити презентацію

"Автомобілебудування в Україні"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Автомобілебудування в Україні Підготував Учень 11 класу Гурінець Руслан

Слайд 2

Автомобі ль, авто (від грец. αὐτός — «сам» і лат. mobilis — «той, що рухається») — самохідна колісна машина, яка приводиться в рух встановленим на ній двигуном і призначена для перевезення людей, вантажу, буксирування транспортних засобів, виконання спеціальних робіт та перевезення спеціального устаткування безрейковими дорогами. Пересувається переважно суходолом.

Слайд 3

Машинобудування України виникло ще в середині XIX ст. Наявність металу, вигідне транспортно-географічне розташуван ня, зокрема вихід до узбережжя Чорного та Азовського морів, висока концентрація сільськогосподарського виробництва сприя ли розвитку тут важкого, транспортного і сільськогосподарського машинобудування.

Слайд 4

В минулому машинобудування стало провідною галуззю в структурі промислового комплексу України. В 1990 р. його част ка становила 30% всього промислового виробництва. Сучасні галузева структура і розміщення машинобудування України сформувались за останні десятиліття.

Слайд 5

У переважній більшості розвинутих країн світу провідне місце в структурі транспортного машинобудування займає автомобіле будування. Україна має досить сприятливі передумови для розвит ку автомобілебудування: достатнє виробництво металу, розвинута хімічна промисловість (в тому числі виробництво шин, пластмас І виробів з них), науково-дослідна база і достатня чисельність кваліфі кованих кадрів і, що дуже важливо, великий ринок збуту продукції.

Слайд 6

Розвиток автомобілебудування в Україні не задовольняє потреби держави у власній продукції, а рівень його розвитку значно відстає від розвинутих країн світу. За рахунок власного виробництва, задовольняється менш ніж 10% потреб у автомобілях і автобусах. Автомобілебудування України потребує іноземних інвестицій і використання передових технологій у виробництві автомобілів. Великі надії покладаються на співробітництво з Південнокорейською фірмою Деу, яка разом із ЗАЗ створює спільне підприємс тво (ЗАЗ — ДЕУ). Перспективи цього підприємства є невизначеними, оскільки автомобілі даної фірми Деу є далеко не висококонкурентоспроможними на світовому ринку.

Слайд 7

Українське автомобілебудування протягом 40 років існувало в тіні проблем російської автомобільної промисловості, потім пройшло разом з економікою країни через всі етапи кризи, через усі ринкові експерименти, що проводилися над промисловістю, але все-таки зуміло, в основному, зберегти свій потенціал. Автомобільна промисловість України може робити всі типи транспортних засобів: легкові автомобілі ("Автозаз"), вантажівки, спецавтомобілі, військову автомобільну техніку ("Автокраз"), міські і магістральні автобуси ("Лаз"), автомобілі підвищеної прохідності ("Луаз"), мотоцикли («КМЗ»).

Слайд 8

Маючи величезну базу автомобільної і суміжних з нею галузей промисловості, необхідно було по-державному розпорядитися власним надбанням. Однак затверджена ще в 1993 році Державна програма розвитку автомобілебудування в Україні з багатьох причин не одержала динамічного розвитку.

Слайд 9

Україна: статистика продажів нових легкових автомобілів (жовтень 2010 р.)

Слайд 10

Україна: статистика продажів автобусів (жовтень 2010 р.)

Слайд 11

Класифікація Сучасні автомобілі за призначенням поділяються на: транспортні — основна група, призначені для перевезення людей і вантажу (до транспортних автом обілів належать також спеціальні буксирні і сідельні тягачі, призначені для роботи в складі автопоїзда): вантажні, пасажирські: легкові, автобуси; спеціальні — обладнані відповідним устаткуванням і призначені для виконання певних виробничих операцій (автокрани, автовишки, автокомпресори, пожежні машини, пересувні ремонтні майстерні та інше); гоночні — використовуються для спортивних змагань.

Слайд 12

Автомобілі Українського виробництва

Слайд 13

Електрон-Терен Електрон-Терен — перший вітчизняний багатофункціональний автомобіль виробництва «Концерн-Електрон», що вперше презентований на щорічній виставці «Львівський товаровиробник» 4 жовтня 2012 року в місті Львові. 7 листопада 2012 року автомобіль представили на 10-тій Міжнародній спеціалізованій виставці «КомунТех-2012», яка відбулась з у місті Києві

Слайд 14

Запорізький автомобілебудівний завод ПАТ Запорі зький автомобілебудівни й заво д (ПАТ «ЗАЗ») — український виробник легкових автомобілів, а також фургонів і автобусів. Основне виробництво знаходиться м. Запоріжжя. Входить до групи компаній УкрАВТО. ЗАТ «ЗАЗ» — тепер єдине в Україні підприємство, яке має повний цикл виробництва легкових автомобілів, що включає штампування, зварювання, фарбування, спорядження кузова і складання автомобіля. На заводі створено і постійно удосконалюється якісно нове сучасне високотехнологічне виробництво, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001 версії 2000 року

Слайд 15

ЗАЗ-1102 Таврія Нова ЗАЗ-11055 Таврія Пікап Daewoo Lanos ЗАЗ-Daewoo Sens ЗАЗ Sens Mercedes-Benz W222 Opel Vectra

Слайд 16

ЛуАЗ (Луцький автомобільний завод) ВАТ Луцький автомобільний завод — завод у місті Луцьк, Україна. Згідно з наказом ФДМУ № 50-Ам від 28 грудня 1995 року державне підприємство «Луцький автомобільний завод» перетворено із державного підприємства на Відкрите акціонерне товариство "Луцький автомобільний завод" (ВАТ "ЛуАЗ"). Статутний фонд становить 18999540 гривень. У лютому 2000 року була укладена угода з концерном "Укрпромінвест" на складання автомобілів ВАЗ у Луцьку. 14 квітня відбувся комерційний конкурс з продажу 81,12 % акцій товариства. Переможцем у цьому конкурсі став концерн "Укрпромінвест". Настав новий етап в історії заводу. Уже в лютому 2005 році було створено корпорацію "Богдан". ВАТ "Луцький автомобільний завод" виступив одним з її співзасновників ЛуАЗ-967 Серія ЛуАЗ-969

Слайд 17

Вепр ВЕПР (автомобіль Високо-Ефективної ПРохідності) — експериментальний автомобіль, розробником якого є ВАТ «Кременчуцьке автотранспортне підприємство № 15356» (Кременчук) та «Iveco-Мотор-Січ» (Запоріжжя). ВЕПР-К «КОМАНДИР»

Слайд 18

Кременчуцький автомобільний завод Кременчуцький автомобільний завод (на даний час — Хо лдингова компа нія «АвтоКрА З») — один з найбільших в Європі виробників великовантажних автомобілів. Початком виробництва таких автомобілів вважається 1958 рік. Програма холдингу складається з двох і тривісних самоскидів, бортових автомобілів, сідельних тягачів, лісовозів, шасі під установку спеціального устаткування, а також декількох моделей причіпної техніки. Автомобілі КрАЗ успішно експлуатуються в 57 країнах світу. З 1999 року автозавод приватизований компанією СП «Мега Моторс». У 2001 році холдингова компанія «АвтоКрАЗ» визнана однією із ста найкращих організацій України. За підсумками робіт за 2002 рік випущено і реалізовано більше 1400 вантажівок.

Слайд 19

КрАЗ-214 КрАЗ-214 КрАЗ-255Б КрАЗ-6510 КрАЗ-6443 КрАЗ-6446

Слайд 20

«Богдан» (Черкаський автомобільний завод) ТУР А049 / Богдан А049 Богдан А067 Богдан А069 Богдан A092.80

Слайд 21

ГалАЗ (Галицький автомобільний завод) ГалАЗ (Галицький автозавод) — українське автомобілебудівне підприємство в місті Львів. Завод розпочав свою роботу наприкінці 2005 року. Орієнтується на виробництво автобусів середнього класу. Засновником і власником автозаводу є ТзОВ «Міра і К» (м. Львів) — підприємство, яке займається пасажирськими перевезеннями. ГалАЗ-3207 ГалАЗ-3209

Слайд 22

Стрий-Авто (Стрийський автобусний завод) ВАТ «Стрий Авто» (Стрийський автобусний завод) — виробник автобусної техніки в Україні. У 2005 завод почав виробництво пасажирських автобусів малого класу марки А-075 чотирьох модифікацій А075 А0756

Слайд 23

Чернігівський автозавод ПрАТ «Чернігівський автозавод» (ЧАЗ) — одне з наймолодших українських автобусобудівних підприємств України, розташоване в місті Чернігів, проспект Миру, 312 БАЗ 2215 (Дельфін) ЧАЗ-А074 «Чорнобривець» ЧАЗ-А08310 "Мак"

Слайд 24

Анто-Рус (Херсонський автоскладальний завод ТОВ „Херсонський автоскладальний завод „Анто-Рус“ (Анто-Рус) — українське підприємство, виробник автобусів. Розташоване в місті Херсоні. ХАЗ 3250

Слайд 25

ЧРЗ (Часовоярський ремонтний завод) Часовоярський ремонтний завод (м. Часів Яр, Донецька область) — підприємство машинобудівної галузі України, створене у 1958 році. Спеціалізується на випуску автобусів малого класу під торгівельною маркою РУТА. На сьогоднішній день серійно випускається 5 моделей (3 моделі на шасі «Газель», 2 — на шасі «Валдай» і 2 — на шасі TATA). Рута А048 Рута 22

Слайд 26

«Автотехнологія» Приватне підприємство «Автотехнологія» — український виробник туристичних автобусів, що розташований в м. Рівне. З 2000 р. займається переобладнанням вживаних та нових фургонів Mercedes-Benz Sprinter в мікроавтобуси. З 2008 року підприємство виготовляє власні автобуси на шасі нових фургонів Mercedes-Benz Sprinter та Volkswagen Crafter. З 2012 року підприємство виготовляє лафети і автовози на шасі вантажних автомобілів, а також переобладнанує малотонажні фургони в мобільні майстерні. З 2013 року підприємство виготовляє промислові та ізотермічні кузови-фургони на базі шасі Volkswagen Crafter. А 207.50 Saturn А 208.50 ALTAIR

Завантажити презентацію