X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Приблизна схема робочого дня секретаря

Завантажити презентацію

Приблизна схема робочого дня секретаря

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Навчальний елемент Приблизна схема робочого дня секретаря Назва: Секретар - друкарка Професія: 4115--1UA003 Код:

Слайд 2

Цілі: після вивчення цього навчального елементу, Ви зможете:   правильно організувати свою роботу протягом робочого дня.

Слайд 3

1. Секретарю щоденно необхідно виконувати різноманітні обов’язки, багато запам’ятовувати і встигати. 2. Як раціонально організувати свій день, щоб виконувати роботу вчасно, якісно, уникаючи стресів і конфліктів з керівником і оточуючими? 3. Вченими розроблено багато порад і рекомендацій. Головне правило - розумне планування роботи на день, тиждень, місяць і т.д.. 4. Корисно при цьому виділити поточні, кожноденні справи і роботи термінового характеру.

Слайд 4

5. Роботи, які повторюються з дня на день, рекомендується планувати на один і той же час, наприклад, обробка преси і відбір необхідної інформації. 6. Корисно прогнозувати також можливу роботу, яку необхідно буде виконати вчасно. 7. Для того, щоб не забути про виконання робіт на день, тиждень, місяць, і т.д., використовуйте різні форми занесення такої інформації і контролю за нею. Серед них – звичайні перекидні щоденні календарі, зошити для записів різних видів і форм, особистий щоденник – календар поточного і перспективного планування і спеціальна картотека, в якій особливим кольором чи закладкою виділені терміни виконання того чи іншого завдання.

Слайд 5

8. В процесі своєї щоденної практичної роботи беріть на замітку і записуйте в щоденнику-календарі всі зв’язані зі збиранням інформації питання, які можуть цікавити керівника. 9. Запам’ятайте, що не рекомендується братись за все відразу, оскільки одночасно дві роботи зробити однаково добре неможливо, і тоді виникають конфліктні ситуації. 10. Виробіть в собі так званий автоматизм дій - в обробці вхідних і вихідних документів, в роботі на персональному комп’ютері, в виконанні різних те