X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Поетичні картини природи. А. Малишко. Дощик. Ю. Ярмиш. Дрібний дощик. Акровірші В. Довжика і М. Романченка. В. Сухомлинський. Камінь

Завантажити презентацію

Поетичні картини природи. А. Малишко. Дощик. Ю. Ярмиш. Дрібний дощик. Акровірші В. Довжика і М. Романченка. В. Сухомлинський. Камінь

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

А. Малишко «Дощик». Ю. Ярмиш «Дрібний дощик». Акровірші В. Довжика і М. Романченка. В. Сухомлинський «Камінь» Презентацію підготувала вчитель початкових класів Підгірненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Миланко Світлана Валентинівна 4 клас

Слайд 2

Вправи на розвиток читацьких умінь Відгадування загадки Його ім'я лише з трьох літер. Його провісником є вітер. Ним хлібороб у спеку марить. Його дарують тільки хмари.

Слайд 3

Вправи на розвиток читацьких умінь Робота зі скоромовкою Дощ хлющить на зелен плющ, Під плющем сховався хрущ. Каже щиро хрущ плющу: — Не боюся я дощу!

Слайд 4

Вправи на розвиток читацьких умінь Гра “Заміни вислів одним словом” з громом і блискавкою - … Дощ дуже сильний - … дуже дрібний, густий - …

Слайд 5

Вправи на розвиток читацьких умінь Читання слів-анаграм Прочитайте, як говорять про дощ. нийбдрі ласвийка бгриний зорийпро торапвий псліий - Які ще назви дощу ви знаєте?

Слайд 6

Повідомлення теми і мети уроку На сьогоднішньому уроці ми прочитаємо твори українських письменників про дощ, які відкриють вам нові образи цього явища природи.

Слайд 7

Опрацювання вірша А. Малишка “Дощик” Читання вірша вчителем. Який колір переважає в описі дощу? Словникова робота Обрій Мелодії Закресав Запрозорились Заграва – відблиск, відсвіт заходу сонця на небі. Читання вірша учнями вголос. - Яким змальовано дощик у вірші?

Слайд 8

Робота над змістом вірша Самостійна постановка запитань дітьми. Вправи на розвиток техніки читання: знайдіть риму, доберіть свою: Заграв, пущі, породи, обрій, листочка. читання “Незнайком”; робота з ілюстрацією; виразне читання вірша.

Слайд 9

Опрацювання твору Ю. Ярмиша “Дрібний дощик” дрібн прохолодн набридлив дурненьк ий до брий дому ріжка щик Словникова робота - Кого можуть описувати слова І колонки?

Слайд 10

Опрацювання твору Ю. Ярмиша “Дрібний дощик” Читання твору мовчки. - Подумайте, хто звертається до дощика. Читання вголос “ланцюжком”. Робота над змістом. Підготуйте запитання за змістом прочитаного. Поставте їх своїм товаришам.

Слайд 11

Вправи на розвиток техніки читання Вибіркове читання Прочитайте, чому оповідач називає Дощик дурненьким, прохолодним і набридливим? Прочитайте, з якими словами оповідач звертається до Сонечка, Дощика, Веселки, Матусі? Гра “Розвідники” Скільки разів автор у тексті вжив слово дощик? Які власні іменники є у тексті? Скільки у творі окличних речень? А питальних? Читання у парах.

Слайд 12

Висновок-узагальнення з прочитаного - Яким ви уявляєте оповідача? - Що нагадує вам його розповідь? Сон або фантазії дитини, яка чекає на маму, а за вікном іде дощик.

Слайд 13

Опрацювання акровіршів В. Довжика і М. Романченка Що таке акровірш? Акровірш – вірш, у якому перші літери рядків утворюють слово або речення. На що схожі акровірші? Чим вони подібні до загадок? Які три народи єднає Дніпро? Куди впадає річка?

Слайд 14

Опрацювання оповідання В. Сухомлинського “Камінь” Самостійне читання тексту з наступним тестуванням

Слайд 15

Опрацювання оповідання В. Сухомлинського “Камінь” Тести Що було у лузі, під гіллястим дубом? Що кинув хлопчик у криницю? Чи пам'ятав він про свій вчинок? Що зробив кинутий камінь? Що сталося із травою і дубом, які росли біля криниці? Де подівся соловейко, який мостив на дубі гніздо? Чи зрозумів дідусь, чому не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці?

Слайд 16

Відповіді Криниця. Камінь. Ні. Закрив джерело. Засохли. Полетів. Ні.

Слайд 17

Вправа на розвиток техніки читання Знайти і дочитати речення до кінця. У лузі, під … На дубі перестав … Камінь упав … Минуло багато … Підняв камінь … Засохла трава … Не стало …

Слайд 18

Визначення головної думки оповідання Чого автор хотів навчити читачів? Яка головна думка оповідання? Як по-іншому можна назвати оповідання?

Слайд 19

Підсумок уроку Які твори ми сьогодні читали? Хто їх автори? Який твір вам найбільше сподобався? Чому?

Слайд 20

Домашнє завдання С. 55 – 58. Читати виразно, переказувати оповідання “Камінь”

Слайд 21

Оформлення: ресурси Інтернету.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Читання