X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Питер Пауль Рубенс

Завантажити презентацію

Питер Пауль Рубенс

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Автор: Кодола Валентина Іванівна Шендерівський НВК К-Шевченківський р-н Черкаська обл.

Слайд 2

Першою значною роботою майстра були вівтарні образи для знаменитого Антверпенського собору: «Воздвиження хреста» та «Зняття з хреста» (1610 — 1614). Тіло Ісуса, яке знімають з хреста, освітлене широким потоком світла, що ніби розтинає присмерки, оточене групою персонажів, що виділені різними кольоровими плямами теплих та холодних тонів. Сила кольорових протиставлень тісно пов'язана з інтенсивністю освітленості й створює нову і легку для сприймання художню мову.

Слайд 3

Розп'яття (Удар списа) 1610

Слайд 4

Мадонна со святыми и ангелами, 1634. Холст, масло Церковь Святого Иакова в Антверпене

Слайд 5

Святе сімейство зі святими Єлизаветою й Іоаном 1635

Слайд 6

Муки Святого Стефана, 1616-1617.

Слайд 7

Портрет Ізабелли Брант 1610

Слайд 8

Ізабелла Брандт, дружина Рубенса, 1626. Галерея Уффіці, Флоренція

Слайд 9

Автопортрет Рубенса с першою дружиною, Ізабеллою Брандт, 1609-1610. Альт Пінакотека, Мюнхен

Слайд 10

Марія Паллавічіно 1606

Слайд 11

Пітер Пауль Рубенс. Портрет камеристки,1625

Слайд 12

Пітер Пауль Рубенс. Портрет королеви Франції Марії Медичі 1622

Слайд 13

Анна Австрійська 1622

Слайд 14

Маркіза Брігітта Спінола Доріа 1606, Галерея мистецтв Вашингтон

Слайд 15

Однак головне місце в останній період творчості художника посідає образ дружини. У цей час він пише переважно ліричні портрети, в яких із ніжністю зображує свою молоду дружину та дітей. Це гімн радості життя, сімейного щастя, чуттєвості та жіночості («Автопортрет з дружиною в саду в Антверпені», «Єлена Фоурмен з дітьми», «Шубка»). У картині «Шубка» (1638) він зображує Єлену Фоурмен, яка стоїть на червоному килимі з накинутою на плечі шубкою. Портрет побудовано на тонких колористичних переходах, нюансах, на контрасті брунатного (коричневого) хутра шубки з оксамитовостю жіночого тіла, легкістю білявого волосся, вологістю блискучих очей. Тіло жінки написано з неперевершеною реалістичною силою, здається, відчуваєш, як у жилах пульсує кров. Це надзвичайно ліричне, досить інтимне зображення, в якому бринить узагальнююча думка: Рубенс прославляє жінку як символ життя.

Слайд 16

Портрет Олени Фоурмен, Другої дружини художника, 1630.

Слайд 17

Олена Фоурмен з дітьми, 1636-1637. 115х85. Музей Лувр, Париж

Слайд 18

Портрет юної дівчинки 1615-16.

Слайд 19

Нічна історія 1616-1617

Слайд 20

Автопортрет Рубенса, 1628.

Слайд 21

Автопортрет, 1628-1630. Антверпен

Слайд 22

Альберт і Ніколас Рубенси, діти художника, 1626-1627.

Слайд 23

Портрет Дьюка Букінггема, 1625

Слайд 24

Останній автопортрет, 1639

Слайд 25

Святий Ієронім 1635

Слайд 26

Марія Медічі стає регентшею 1621-1625

Слайд 27

Перемога і смерть консула Деція Муса в бою 1617

Слайд 28

Досить часто Рубенс звертався до відтворення в живописних образах античних міфів. Він вибирав такі сюжети, в яких можна було б втілити динамічні композиції: Юпітер викрадає своїх коханок, амазонки б'ються, сатири нападають на німф, мисливці полюють на левів, вакханалії — все це давало змогу відтворити радість буття, «проспівати» гімн життю. Під пензлем Рубенса поетизується почуттєва стихія, образи класичної старовини набувають земних форм. Прикладом може бути знаменита робота «Персей та Андромеда», де Андромеда — білява пишна фламандка, Персей — могутній воїн, що визволив дівчину з полону дракона, його крилатий кінь Пегас, амури, що прославляють героя, — все переповнене поезією та почуттям тріумфу. Зупиняє око тонкий мінливий колорит картини: тіло Андромеди написано легкими, тремтливими мазками, ніжними рожево-перлистими тонами, воно ніби світиться зсередини. Тонкі переходи світла й тіні непомітні, чіткі контури відсутні, всі предмети ніби виникають із світла та повітря.

Слайд 29

Персей звільняє Андромеду, 1641

Слайд 30

Дедалі частіше він звертається до відтворення міфологічних сюжетів, де нерідко моделлю виступає Єлена Фоурмен («Андромеда», «Три грації», «Суд Паріса», «Смерть Дідони»).

Слайд 31

Повернення Діани з полювання, 1615. Полотно, масло, 136х184. Дрезденська Картинна Галерея, Німеччина

Слайд 32

Суд Париса

Слайд 33

Орфей и Эвридика, 1636-1638

Слайд 34

Вкеча Лота 1622

Слайд 35

Три грації 1635

Слайд 36

Туалет Венери, 1608

Слайд 37

Ромул и Рем с вовчицею, 1616

Слайд 38

Пейзаж із Філемоном и Бавкідою 1637

Слайд 39

Повернення селян з поля 1637

Слайд 40

Сад кохання 1631

Слайд 41

Пейзаж з призахідним солнцем1635-1640

Слайд 42

Полювання на кабана, 1615-1620.

Слайд 43

Кермеса 1635-1638

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Біографія