X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Про проведення підсумкових контрольних робіт з математики

Завантажити презентацію

Про проведення підсумкових контрольних робіт з математики

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Про проведення підсумкових контрольних робіт з математики За матеріалами МОН України: Наказ від 16.02.2011 р. № 141; Лист від 04.03.2011 р. №1/9-151

Слайд 2

На виконання Закону України «Про загальну середню освіту» та з метою якісної підготовки проекту Державного стандарту базової загальної середньої освіти НАКАЗУЮ: Провести у період з 10 по 20 травня 2011 року підсумкові контрольні роботи у 5-8 класах загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики, історії України, іноземної мови (перша мова - англійська, французька, німецька) та російської мови (у школах з російською мовою навчання).

Слайд 3

Дату проведення підсумкових контрольних робіт визначають Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у період з 10 по 20 травня цього року. Варіанти завдань підсумкової контрольної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади за посібниками, зазначеними нижче.

Слайд 4

Навчальні заклади визначають не менш ніж п’ятнадцять варіантів для кожного класу (для іноземної мови - не менше ніж десять). Якщо кількість учнів у класі менша за п’ятнадцять, кожен з них отримує окремий варіант. Якщо наповненість класу перевищує 15 осіб (для іноземної мови - десять), той самий варіант не може повторюватись більше ніж двічі, якщо наповненість класу перевищує 30 осіб — більше ніж тричі. На проведення підсумкової контрольної роботи відводиться 45 хвилин, з іноземної мови – 90 (на окремих уроках). Відлік часу починається після вступної бесіди вчителя та інструктажу.

Слайд 5

Підсумкові контрольні роботи з математики у 5-6 класах, з алгебри та геометрії (окремо з кожного предмету) у 7-8 класах загальноосвітніх навчальних закладів проводяться письмово за навчальними посібниками: «Математика. 5 клас: Підсумкові контрольні роботи», «Математика. 6 клас: Підсумкові контрольні роботи», «Математика (Алгебра; Геометрія) 7 клас: Підсумкові контрольні роботи», «Математика (Алгебра; Геометрія) 8 клас: Підсумкові контрольні роботи» (авт. Мерзляк А.Г. та інші. – Х.: Вид-во «Ранок», 2011).

Слайд 6

Посібники для 5-6 класів містять по 30 варіантів контрольних робіт. Посібники для 7-8 класів містять по 15 варіантів контрольних робіт з алгебри та по 15 варіантів контрольних робіт з геометрії. Кожен варіант контрольної роботи складається з трьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань. У першій частині контрольної роботи запропоновані завдання з вибором однієї правильної відповіді, що відповідають початковому і середньому рівням навчальних досягнень учнів. Для кожного тестового завдання подано чотири варіанти відповідей, з яких тільки один є правильним. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень указав тільки одну літеру, якою позначена правильна відповідь. При цьому учень не повинен наводити будь-які міркування, що пояснюють його вибір. Правильна відповідь кожного завдання цієї частини оцінюється одним балом.

Слайд 7

Друга частина контрольної роботи складається із завдань відкритої форми з короткою відповіддю, що відповідають середньому і достатньому рівням навчальних досягнень. Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо учень записав правильну відповідь (наприклад, число, вираз, корінь рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують у чернетках. Правильна відповідь кожного із завдань цієї частини оцінюється двома балами. Третя частина контрольної роботи складається із завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю, що відповідають достатньому і високому рівням навчальних досягнень. Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання та дав правильну відповідь. Правильне розв’язання кожного із завдань цієї частини оцінюється чотирма балами.

Слайд 8

Оцінювання завдань Сума балів, нарахованих за правильно виконані учнем завдання, переводиться у шкільну оцінку за спеціальною шкалою. Умови завдань учні не переписують. Виправлення та закреслювання, якщо вони зроблені акуратно, не є підставою для зниження оцінки. Нижче наводимо розподіл балів за правильне розв’язання завдань контрольної роботи та схему відповідності кількості набраних балів оцінці за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів.

Слайд 9

Розподіл балів за розв’язання завдань з математики учнями 5-6 класів Номери завдань Кількість балів Усього 1–4 по 1 балу 4 балів 5–7 по 2 бали 6 балів 8–10 по 4 бали 12 балів Усього балів 22 бали

Слайд 10

Кількість набраних балів Оцінка за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів 1 1 2 2 3–4 3 5–6 4 7–8 5 9–10 6 11–12 7 13–14 8 15–16 9 17–18 10 19–20 11 21–22 12

Слайд 11

Якщо учень указав правильну відповідь до завдання першої та другої частини, то за це нараховується відповідно 1 і 2 бали. Якщо вказана відповідь є неправильною, то бали за таке завдання не нараховуються. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв та схеми оцінювання завдань, яку вчитель складає самостійно відповідно до критеріїв оцінювання.

Слайд 12

Організація проведення підсумкових контрольних робіт За результатами роботи учням 5-6 класів виставляється оцінка – з математики, учням 7-8 класів –з алгебри та геометрії окремо. Оцінка виставляється у класному журналі на сторінках відповідних предметів у колонку з написом «Підсумкова контрольна робота». Семестрова оцінка з математики виставляється з урахуванням оцінки за підсумкову контрольну роботу. Методичні рекомендації щодо розв’язування, оцінювання та оформлення розв’язання завдань з розгорнутою відповіддю будуть видрукувані у науково – методичному журналі «Математика в школі» (№ 3, 2011 р.) та «Математичній газеті» (№ 2, 3, 2011 р.).

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Алгебра